Zadymiarz grożny dla PiS-u.

Data: 2018-06-09 02:35:40
Autor: stevep
Zadymiarz grożny dla PiS-u.
# Nazwano go "prowokatorem" i "zadymiarzem". A on tylko jeździ za politykami PiS i zadaje pytania
Działacz Komitetu Obrony Demokracji Piotr Łopaciuk regularnie jeździ na spotkania z udziałem polityków PiS. Ostatnio chciał poznać stanowisko Patryka Jakiego, kandydata PiS na prezydenta Warszawym w sprawie afery GetBack. Wcześniej niewygodne pytania zadawał m.in. Krystynie Pawłowicz. W prawicowych mediach szybko ochrzczono go "prowokatorem, bojówkarzem i chuliganem". Jaki jest cel akcji aktywisty? - PiS chce stworzyć nową elitę ze swoich "Misiewiczów". I realizuje to okłamując społeczeństwo. Chcę im w tym przeszkodzić - tłumaczy w rozmowie z naTemat Łopaciuk. #
Ze strony:
http://natemat.pl/240383,kim-jest-piotr-lopaciuk-ten-dzialacz-kod-jezdzi-za-politykami-pis

--
stevep

Data: 2018-06-09 18:57:13
Autor: Przekręty i Stołki
Zadymiarz grożny dla PiS-u.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:pff7d3$22v$1news.vectranet.pl...
[...]

Powtórka z rozrywki.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_w_Polskiej_Rzeczypospolitej_Ludowej

Sprawa jest prosta jak ogon kota: PiS to ludzie PRL.

CL

Zadymiarz grożny dla PiS-u.