Zadyszka czołówki

Data: 2010-11-06 21:09:29
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
No, no... Jagiellonia, Bełchatów i Korona potraciły punkty. Tak jakby zabawa zaczyna się od nowa. :-)
yamma

Data: 2010-11-06 21:24:53
Autor: Fidelio
Zadyszka czołówki
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ib4cog$fhs$1inews.gazeta.pl...
No, no... Jagiellonia, Bełchatów i Korona potraciły punkty. Tak jakby zabawa zaczyna się od nowa. :-)
yamma

To było do przewidzenia, może z wyjątkiem zwycięstwa Arki.
Wszystko jeszcze możliwe.

Data: 2010-11-06 21:37:57
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
Fidelio wrote:
[...]

Ano. Zabawne były te wszystkie wypowiedzi po kilku kolejkach. Dzisiaj Jagiellonia grała tak właściwie przez kwadrans pierwszej połowy a potem tak jakby im ktos prąd wyłaczył. Szkoda, że dzisiaj Radovic nie miał dnia to przynajmniej nie byłoby horroru do końca. Korona z kolei nie grała dzisiaj dosłownie nic. Jakieś tam zagrożenie robił tylko Edi a Arka przeprowadziła kilka fajnych akcji i to zwycięstwo IMO jak najbardziej zasłużone.
yamma

Data: 2010-11-06 21:57:59
Autor: Aman
Zadyszka czołówki

Szkoda, że dzisiaj Radovic nie miał dnia to
przynajmniej nie byłoby horroru do końca.

jak dla mnie dalej słabym ogniwem jest bardzo niepewny bramkarz.  w 2 poprzednich meczach czesciowo odpowiedzialny za strate bramki. Dzisiaj mial wiecej szczescia ale szczegolnie wypluty do przodu strzal Franka bardzo in minus. Moze jednak warto sprobowac Skabe.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-11-06 22:30:17
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
Aman wrote:
Szkoda, że dzisiaj Radovic nie miał dnia to
przynajmniej nie byłoby horroru do końca.

jak dla mnie dalej słabym ogniwem jest bardzo niepewny bramkarz.

Akurat dzisiaj zagrał bardzo dobry mecz. Świetnie się ustawiał i obronił kilka groźnych uderzeń (np. Burego i Grosickiego). No i w dużym stopniu przyczynił się do zdobycia 2 bramki. Nie, ja osobiście nie mam do jego dzisiejszej gry żadnych zastrzeżeń.
yamma

Data: 2010-11-07 11:55:11
Autor: Aman
Zadyszka czołówki

[...]

ale wyplul dosc latwy strzal Franka, gdyby Grosicki nie zaspal tylko poszedl za pilka co jest obowiazkiem kazdego napastnika to raczej padlby gol.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-11-06 22:08:12
Autor: zyx
Zadyszka czołówki

[...]

Jak fajnie Cie czytac kiedy L wygrywa..

Data: 2010-11-06 22:26:06
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
zyx wrote:
[...]

Jeśli myślisz, że się nagle przekonałem do Skorży to bardzo się mylisz. Faktem jest, że niektórzy piłkarze przy jego metodach treningowych tak jakby złapali drugi oddech (Radovic, Borysiuk i Komorowski) ale w dalszym ciągu mam do niego duże pretensje za początek sezonu. To jego błędy w selekcji spowodowały taki falstart. Poza tym dzisiaj Legia zagrała zbyt bojaźliwie i zachowawczo w II połowie, brakowało przyspieszenia gry. Kamera nie pokazywała ławki trenerskiej ale wyraźnie brakowało wsparcia z tamtej strony.
yamma

Data: 2010-11-06 23:20:45
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
[...]

Jasne, bo drużynę buduje się w tydzień, tylko dlatego, że yamma był o czymś takim przekonany.
Na razie ten sezon to duży plus dla Skorży, reagował właściwie, rotował składem, przetrenował to co się dało poprawić (stałe fragmenty) i dzięki temu wyrwał Legię z nicości.
Większa w tym zasługa właśnie Skorży niż kogokolwiek innego.

Data: 2010-11-06 22:39:58
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Zadyszka czołówki
W dniu 2010-11-06 21:37, yamma pisze:
Ano. Zabawne były te wszystkie wypowiedzi po kilku kolejkach. Dzisiaj
Jagiellonia grała tak właściwie przez kwadrans pierwszej połowy a potem
tak jakby im ktos prąd wyłaczył.

Nie.
To Legia przez pierwszy kwadrans była elektryczna. Nerwowi strasznie. A potem to już tylko walka, walka, walka...
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-11-06 23:18:02
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ib4eds$lf3$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

I jeszcze sędzia nie miał dnia, więc podarował Legii 2 punkty.

Data: 2010-11-06 23:23:06
Autor: Aman
Zadyszka czołówki
I jeszcze sędzia nie miał dnia, więc podarował Legii 2 punkty.

dlaczego spalony przy golu Jagielloni był . co pokazaly kamery C+. Grzyb tez slusznie wylecial z boiska

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-11-06 23:28:28
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:ib4kg9$d75$1inews.gazeta.pl...
I jeszcze sędzia nie miał dnia, więc podarował Legii 2 punkty.

dlaczego spalony przy golu Jagielloni był . co pokazaly kamery C+. Grzyb tez slusznie wylecial z boiska

Nie odgwizdał karnego po faulu Komorowskiego, bezpośrednio przed drugą bramką.
Puścił akcję i Legia strzeliła drugiego gola.

Ciężko to było zauważyć, ale w C+ dali radę (pokazali to w Lidze+) - to chyba był jakiś rewanż Komorowskiego, ale jak byk widać ewidentne kopnięcie przeciwnika.

Data: 2010-11-07 10:11:24
Autor: rotax
Zadyszka czołówki
W dniu 2010-11-06 23:28, Cavallino pisze:

Ciężko to było zauważyć, ale w C+ dali radę (pokazali to w Lidze+) - to

Dobrze, ze to napisales :) Sedzia naprawde nie ma ani slowmotion, ani 14 kamer, a decyzje musi podjac w kilka sekund.

Co do samego meczu to po pierwszym kwadransie meczu myslalem, ze Legia wraca do swojego stylu z poczatku sezonu, ale jakos sie pozbierali, a Jagiellonia troche jednak odpuscila. No, oprocz koncowki, gdzie sie wydawalo, ze jednak wcisna bramke na 1-1.
Niemniej osobiscie uwazam, ze Jaga to byla najlepsza druzyna jaka w tej rundzie grala na Lazienkowskiej.
W Legii coraz bardziej wkurza mnie Manu, gosc jest szybki i nic wiecej. Poza tym slaby mecz zagrali dzis Komorowski i Szalachowski, az zeby bolaly jak sie patrzylo na ich gre.

Pzdr
rotax

Data: 2010-11-07 10:30:48
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
rotax wrote:

W Legii coraz bardziej wkurza mnie Manu, gosc jest szybki i nic

Przesadzasz. Kilka (a może nawet kilkanaście) razy popisał się świetnym opanowaniem piłki gdzie potrafił ładnie ją zgasić, często w asyście dwóch piłkarzy Jagi. Dla porównania, wiekszość naszych grajków nawet nie próbuje czegoś takiego robić tylko wypieprza piłkę na połowę przeciwnika. Szałach często schodzi w pole karne i tam próbuje wspierać zespół, Manu głównie pilnuje prawej strony i mocno angażuje się w defensywę - mnie to raczej wygląda na taktykę Skorży.

wiecej. Poza tym slaby mecz zagrali dzis Komorowski i Szalachowski,
az zeby bolaly jak sie patrzylo na ich gre.

Podstawowym zadaniem Komorowskiego na dzień dzisiejszy jest nauczyć się ustawiać w defensywie a nie wiązać nogą krawaty. Akurat w tym meczu wywiązał się z tego zadania bardzo dobrze.
Na razie bardzo kuleje myślenie w polu karnym przeciwnika. Piłkarze dość łatwo dochodzą do sytuacji bramkowych ale brakuje im zimnej głowy. W takich sytuacjach za dużo myślą o tym prostokącie i obrońcach przeciwnika, za dużo sobie wstawiają zmiennych do równania. Klasowi piłkarze mają tylko jeden problem: bramkarz, z obrońcami to oni sobie radzą podświadomie.
yamma

Data: 2010-11-07 18:34:46
Autor: Koriat
Zadyszka czołówki
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ib5rmv$2nh$1inews.gazeta.pl...
rotax wrote:

[...]

A jakie ma staty na dzisiaj? Chodzi mi o bramki/asysty?

Data: 2010-11-07 19:45:13
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
rotax wrote:

[...]

Wiesz, bramek to on nigdy dużo nie strzelał, to nie jest typ snajpera. ZTCP ma dwie asysty w lidze i jedną w PP.
yamma

Data: 2010-11-08 20:18:28
Autor: Koriat
Zadyszka czołówki
rotax wrote:

[...]

No to jak na ofensywnego gracza to niezbyt imponująco.

Data: 2010-11-08 20:21:44
Autor: maciej
Zadyszka czołówki
Koriat napisał:

No to jak na ofensywnego gracza to niezbyt imponująco.

Niezbyt imponujące jest ocenianie skrzydłowego po ilości bramek przez niego strzelonych, nawet asysty to jeszcze nie wszystko. Trochę ważne jest jeszcze ile swoją grą i zachowaniem ściąga obrońców na bok, ile ma strat, a ile celnych podań, ile rzutów wolnych i rożnych potrafi wywalczyć (a Legia jest znakomitym przykładem jak ważne mogą to być elementy).
Świat nie zawsze jest prosty jak konstrukcja cepa ;-)

Data: 2010-11-11 09:54:13
Autor: Koriat
Zadyszka czołówki
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:4cd84e15$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
Koriat napisał:

[...]

Oczywiście, że nie wszystko. Np. w słabej drużynie, walczącej  o utrzymanie skrzydłowy musi bardzo mocno pracować w defensywie, wspomagając swojego obrońcę. Ale jest to wyznacznik. To nie ja wymyśliłem, że we wszystkich opracowaniach statystycznych podaje się ilość bramek i asyst danego zawodnika. Nigdy nie spotkałem się ze statystyką, która podawałaby, ile rzutów rożnych wywalczył zawodnik. A tak na marginesie ile rzutów rożnych i wolnych wywalczył do tej pory Manu?

Świat nie zawsze jest prosty jak konstrukcja cepa ;-)
I tu masz rację, ale akurat piłka nożna mieści się w tej części świata, która jest mniej skomplikowana.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-11-11 10:17:56
Autor: maciej
Zadyszka czołówki
Koriat napisał:

Oczywiście, że nie wszystko. Np. w słabej drużynie, walczącej  o utrzymanie skrzydłowy musi bardzo mocno pracować w defensywie, wspomagając swojego

A w mocnej to niby nie?

obrońcę. Ale jest to wyznacznik. To nie ja wymyśliłem, że we wszystkich opracowaniach statystycznych podaje się ilość bramek i asyst danego zawodnika.

Bo ludzie są prości i chcą prostych i łatwo mierzalnych kryteriów. Natomiast (prawdopodobnie) żaden trener nie ocenia piłkarza po ilości zdobytych bramek.

Nigdy nie spotkałem się ze statystyką, która podawałaby, ile rzutów rożnych wywalczył zawodnik.

Jakiś fan statystyki widzę...

A tak na marginesie ile rzutów rożnych i wolnych wywalczył do tej pory Manu?

Nie wiem, moja odpowiedź była natury ogólnej odnoscie kryteriów oceny.

Data: 2010-11-08 20:37:18
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
rotax wrote:

[...]

To już Wilk ma lepsze.
A jaką jest beznadzieją bez formy chyba nie muszę przypominać.

Data: 2010-11-08 20:44:12
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
rotax wrote:

[...]

Na początku rzeczywiście mozna było go krytykować za niewykorzystane setki ale od jakiegoś czasu to jest piłkarz do zadań specjalnych. Na razie się sprawdza, w sobotę kompletnie wyłączył Grosickiego. W piątek pewnie będzie się z nim "użerał" Małecki. :-)
yamma

Data: 2010-11-11 09:56:03
Autor: Koriat
Zadyszka czołówki
rotax wrote:

[...]

No chyba, że tak. Tzn, jeżeli z zawodnika ofensywnego, który ma wkręcać przeciwników Skorża zmienił go w defensywnego pomocnika to jego ocena musi wyglądać inaczej.

Data: 2010-11-11 11:32:06
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
[...]

W nic go nie zmienił, a to, że pomocnik musi grać w defensywie, zwłaszcza boczny, to chyba żadne kuriozum?

To że Manu miał zlew na ten element gry nie oznacza, że teraz zmienili mu pozycję na boisku.
A w 4-5-1 od walki ze skrzydłowym przeciwnika jest boczny obrońca, a nie boczny pomocnik, więc komuś się taktyki pomyliły, albo po prostu uznał że Rzeźniczak za Grosickim i tak nie zdąży. ;-)

Data: 2010-11-13 17:59:33
Autor: Koriat
Zadyszka czołówki
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ibggn2$agi$1news.onet.pl...
[...]

Czyli co? W ofensywie nie do końca tak jak miało być, ale w defensywie też nie bardzo - przynajmniej patrząc na wczorajszy mecz.

To że Manu miał zlew na ten element gry nie oznacza, że teraz zmienili mu pozycję na boisku.
No więc mnie też się tak wydawalo,  ale nie śledzę gry Legii dokładnie więc mogłem czegoś nie zauważyć.

Data: 2010-11-13 18:10:56
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ibmg5b$n2g$1node1.news.atman.pl...
[...]

Żadne nie do końca, po prostu czysta padlina.

Tak jak już pisałem - to już Jakub Wilk ma lepsze statystyki niż Manu.
A gra chyba najgorszy sezon od lat.

Data: 2010-11-15 10:19:13
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
[...]

Niczego nie pominąłeś:
http://www.sport.pl/pilka/1,70994,8659219,Ekstraklasa__Manu_zwiedza_wielkie_stadiony__Co_robi.html

Data: 2010-11-15 20:23:22
Autor: Koriat
Zadyszka czołówki
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ibqtub$gt$1news.onet.pl...
[...]

Dobry tekst. A zauważyłeś, że Grecy złapali się dokładnie na to samo na co nasi specjaliści, a nie ukrywam, że i ja na początku pomyślałem sobie, że co jak co, ale szybkość to gość ma. Ale nie przewidzialem, że na tym koniec. No ale mnie nikt nie placi za ocenianie zawodników. Dużo też mówi zestawienie statów za ostatni mecz. Dodam, że jeżeli chodzi o rzuty rożne to potwierdzam. Akurat na ten element zwróciłem uwagę i faktycznie zauważyłem te 2 rogi. Z drugiej strony - wywalczony róg oznacza, że dośrodkowanie (jeżeli było) zostało wyłapane. A jeżeli rację ma ten dziennikarz odnośnie statystyki Manu w Maritimo 3bramki/1asysta to faktycznie nie ma się czym chwalić.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-11-15 20:26:29
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ibs1ap$nd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie "nasi:, tylko legijni.
Że Manu jest gorszy od Radovica (choć może szybszy) to ja już widziałem w pierwszym meczu.

Data: 2010-11-07 11:23:37
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib5qft$s3s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście że ma 14 kamer, tyle że sędziowska mafia woli oszukać niż z nich skorzystać.
I w związku z tym nic sędziego nie tłumaczy - wypaczył wynik meczu i tyle.
Dotyczy to wszystkich przypadków, w których dałoby się nie popełnić błędu przy skorzystaniu z istniejącej na stadionie infrastruktury.

Data: 2010-11-07 03:05:15
Autor: Karthoon
Zadyszka czołówki
On 7 Lis, 11:23, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "rotax" <ro...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ib5qft$s3s$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Dotyczy to wszystkich przypadków, w których dałoby się nie popełnić błędu
przy skorzystaniu z istniejącej na stadionie infrastruktury.

Masz na myśli te kilka punktów więcej dla Lecha w obecnym sezonie?

Data: 2010-11-07 12:00:33
Autor: Aman
Zadyszka czołówki
[...]

ale patrzac w ten sposob , to kazdy mecz na swiecie jest wypaczony, bo raczej nie ma meczu w ktorym sedzia nie popelnilby jakiegos bledu. A to nie zauwazy roznego , a to podyktuje wolnego w srodku pola ktory spowolni akcje, ktora moglaby przyniesc bramke itp.
Nie była to na tyle oczywista sytuacja to widac chocby po tym  , ze Probierz nie robi zadnej zadymy ani gazety tez nie pisza o wypaczonym wyniku . Gdyby Jagiellonia czulaby sie skrzywdzona przez sedziego , akurat kto jak kto ale Probierz na pewno by o tym glosno mowil

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-11-07 12:06:50
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:ib60sg$kid$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli błędy sędziowskie mają wpływ na wynik, to oczywiście że tak.

Nie była to na tyle oczywista sytuacja to widac chocby po tym  , ze Probierz nie robi zadnej zadymy ani gazety tez nie pisza o wypaczonym wyniku .

Sytuacja była oczywista, tylko mało widoczna.
Sam nie zauważyłem kompletnie nic.
Obejrzą L+ to zmienią zdanie. ;-)

Data: 2010-11-07 12:05:42
Autor: RedLite
Zadyszka czołówki
W dniu 2010-11-07 11:23, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

I w związku z tym nic sędziego nie tłumaczy - wypaczył wynik meczu i tyle.

Wypaczył? Być może. Ale nie dlatego, że akurat nie miał dnia - jak pisałeś na początku.
Samej sytuacji nie widziałem bo akurat w kiblu byłem, ale ogólnie sędzia prowadził ten mecz naprawdę przyzwoicie.

--

signature

Data: 2010-11-07 12:08:10
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ib6163$5is$1news.onet.pl...
[...]

To nie była jego jedyna wpadka.
Niechęć do karania legionistów żółtymi kartkami aż kłuła w oczy, (w drugą stronę juz to nie działało), do tego odgwizdanie Frankowi spalonego którego raczej nie było....

Data: 2010-11-07 12:50:01
Autor: Kokon
Zadyszka czołówki
Cavallino wrote:
[...]

Z tymi kartkami zgoda, co do spalonego tez, ale z drugiej strony odgwizdany byl spalony Radovicia, ktorego tez nie bylo.

Pzdr,
Blazej

Data: 2010-11-07 13:12:32
Autor: RedLite
Zadyszka czołówki
W dniu 2010-11-07 12:50, oskarżony *Kokon*, zeznał co następuje:

ale z drugiej strony odgwizdany
byl spalony Radovicia, ktorego tez nie bylo.

To raczej, jeśli faktycznie, to przewina liniowych

btw, sytuacja w której Kijanskas dostał żółtko, pokazała, że wcale nie jest tak łatwo Radovicia przewrócić ;]

--

signature

Data: 2010-11-07 13:14:32
Autor: RedLite
Zadyszka czołówki
W dniu 2010-11-07 12:08, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

drugą stronę juz to nie działało), do tego odgwizdanie Frankowi
spalonego którego raczej nie było....

IMO był spalony. Franek był na pozycji spalonej i absorbował obronę.

--

signature

Data: 2010-11-07 14:04:39
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ib6574$g86$2news.onet.pl...
[...]

Ale ja nie o tym, tylko o wychodzeniu Franka na czystą pozycję pod koniec meczu.
Przy nieuznanej bramce oczywiście miał rację, Franek nie dość że absorbował, to jeszcze próbował doskoczyć do tej piłki.

Data: 2010-11-07 13:28:20
Autor: UGI
Zadyszka czołówki
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Nie odgwizdał karnego po faulu Komorowskiego, bezpośrednio przed drugą bramką.
Puścił akcję i Legia strzeliła drugiego gola.

Ale, o ile dobrze pamietam, to byla akcja, gdzie Radovic nie byl na spalonym i pognal sam na bramke a liniowy podniosl choragiewke, wiec w bledach wychodzi jakby na remis.

Data: 2010-11-07 15:07:56
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
UGI  wrote:
[...]

I według wiedzy piłkarskiej Cavallino powinno być już 2:0 dla Legii, bo przecież Radovic na bank by strzelił. :-)
yamma

Data: 2010-11-07 22:59:40
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ib69hk$h9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jednak w obu przypadkach był spalony.
Wychylenie ciała, ale jednak.

Data: 2010-11-15 10:42:24
Autor: Mane
Zadyszka czołówki
W dniu 2010-11-06 21:37, yamma pisze:

Ano. Zabawne były te wszystkie wypowiedzi po kilku kolejkach. Dzisiaj
Jagiellonia grała tak właściwie przez kwadrans pierwszej połowy a potem
tak jakby im ktos prąd wyłaczył.

Lech, Wisła i Legia w wiekszości meczów nie graja nawet 15 minut :)

Data: 2010-11-06 23:17:32
Autor: Cavallino
Zadyszka czołówki
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ib4cog$fhs$1inews.gazeta.pl...
No, no... Jagiellonia, Bełchatów i Korona potraciły punkty. Tak jakby zabawa zaczyna się od nowa. :-)

Ale temat zły.
Raczej początek powrotu ligi do pionu i właściwych drużyn na właściwe miejsca.

Data: 2010-11-07 19:13:34
Autor: maciej
Zadyszka czołówki
Cavallino napisał:

Raczej początek powrotu ligi do pionu i właściwych drużyn na właściwe miejsca.

Chodzi o Lecha? :-)

Data: 2010-11-07 18:53:57
Autor: smiglostopy
Zadyszka czołówki
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
No, no... Jagiellonia, Bełchatów i Korona potraciły punkty. Tak jakby
zabawa
zaczyna się od nowa. :-)

Wyniki w tej kolejce nie byly najgorsze;) Gdyby jeszcze Cracovia zagrala skoncentrowana do ostatniej minuty...

Do Warszawy przyjechal lider i bylo to widac. Inaczej niz w zeszlym tygodniu, na boisko wyszla druzyna ktora chciala wygrac. Dzieki temu byl to najbardziej widowiskowy mecz na Lazienkowskiej od dluzszego czasu. Do 20 minuty Jagiellonia byla lepsza. Legia z trudem wymieniala kilka podan. Jagiellonia zagescila w srodku pola i ciezko bylo wymienic kilka podan. Niezly pressing i szybka gra do przodu. Dzieki temu kilka razy pod bramka Legii bylo goraco. Po nieuznanej bramce Jagiellonia troche oddala pola. Legia powoli sie nakrecala i do 80 minuty, systematycznie grala coraz lepiej. Od kilku kolejek widac niesamowite zaangazowanie w gre. Nie ma odpuszczania, odstawiania nogi, gwiazdorzenia. Porazki w pierwszych kilku meczach uswiadomily co niektorych, ze na stojaco meczu sie nie wygra. Dobrze ze wpada coraz czesciej, ale caly czas malo (wcale!) jest bramek z gry. Na szczescie jest coraz wiecej sytuacji. Rodovic mial ze 2. Iwanski... Moze Borysiuk zacznie tez trafiac w bramke. Nie wyglada to zle. Na szczescie obsada pozycji numer 1 wprowadzila troche spokoju. Nie ma co prawda spektakularnych obron, ale wszysko co trzeba wyciaga. Obrona niezle, ale Choto w formie na srodku by nie zaszkodzil. Do poprawy jest gra ofensywna Manu. Nie ma ani podan otwierajacych droge do bramki, ani strzalow, ani wykreowanych przez siebie sytuacji bramkowych. Moim zdaniem powinien troche czesciej schodzic do srodka. Jak na razie bazuje na swojej szybkosci biegajac po linii. Dobiega do konca boiska i nie potrafi nic sensownego zrobic. Na plus trzeba mu zapisac gre w defensywie. Mial kilka niezlych odbiorow. Wiekszosc dzieki wlasnie szybkosci. Na ogromny plus - Rado! Mimo indywidualnego krycia, robil co chcial. Zero strat. Albo groznie strzelal, albo byl faulowany. Iwanskim dograc do konca rundy i rozgladac sie za cypryjskim klubem dla niego.

Jak wygramy z Wisla to moj plan na runde zostanie wykonany (na rozkladzie Lech, Widzew, Gornik);) Za tydzien, przy dobrym ukladzie, mozna wskoczyc na 2gie miejsce, a potem juz tylko Bytom i Craxa...

Doping na Zylecie byl miazga. Chyba najlepszy w tym sezonie. W polaczeniu z dobra, otwarta gra obu druzyn wyszlo bardzo fajne widowisko. --

Data: 2010-11-07 20:05:08
Autor: yamma
Zadyszka czołówki
smiglostopy  wrote:

Do poprawy jest gra ofensywna Manu. Nie ma ani podan otwierajacych
droge do bramki, ani strzalow, ani wykreowanych przez siebie sytuacji
bramkowych. Moim zdaniem powinien troche czesciej schodzic do srodka.

Pisałem w innym miejscu: mnie to wygląda na taktykę Skorży. Zresztą Manu miał w tym meczu 2 fajne wrzutki na długi słupek, z których jedna mogła się skończyć bramką gdyby Szałach miał zimniejszą głowę.

faulowany. Iwanskim dograc do konca rundy i rozgladac sie za
cypryjskim klubem dla niego.

A na jego miejsce ściągnąć Traore. Może mniej przebojowy niż Rado ale technicznie też jest niezły.

Jak wygramy z Wisla to moj plan na runde zostanie wykonany (na
rozkladzie Lech, Widzew, Gornik);) Za tydzien, przy dobrym ukladzie,
mozna wskoczyc na 2gie miejsce, a potem juz tylko Bytom i Craxa...

Jeszcze po drodze Arka u siebie.
yamma

Data: 2010-11-15 10:40:20
Autor: Mane
Zadyszka czołówki
W dniu 2010-11-06 21:09, yamma pisze:

No, no... Jagiellonia, Bełchatów i Korona potraciły punkty. Tak jakby
zabawa zaczyna się od nowa. :-)

Przecież wiadomo, że każda drużyna z "obecnej" czołówki nie raz jeszcze w tym sezonie potraci punkty, tak jak i drużyny z "teoretycznej" czołówki. Skończyły się (przynajmniej na razie) sezony kiedy przyszły mistrz wygrywał jak leci kolejne mecze, chyba, że nasi pseudo piłkarzyki zrozumieją, że teraz trzeba zasuwać w każdym meczu... 95 minut i skończyły się czasy, że wygrywało się na stojąco, ale jednak nie sądzę, ze to podejście się zmieni, taka nasza polska piłkarska mentalność :)

Dobrze (a może i nie), że runda jesienna zbliża się do końca, bo jeszcze kilka kolejek i rozpędzony, a do niedawna przedostatni Śląsk biłby się w najgorszym wypadku o puchary :)

Data: 2010-11-15 11:28:59
Autor: Mark
Zadyszka czołówki
Dnia Mon, 15 Nov 2010 10:40:20 +0100, Mane napisał(a):

Przecież wiadomo, że każda drużyna z "obecnej" czołówki nie raz jeszcze w tym sezonie potraci punkty, tak jak i drużyny z "teoretycznej" czołówki.

Poza tym, ja nie wiem skad nagle u psmakow jakas dziwna amnezja w
odniesieniu do faktu ze istnieje cos takiego jak przerwa zimowa, i zimowe
okienko transferowe
I obecny uklad ligi moze sie miec nijak do tego ktory bedzie w maju
(pomijajac Cracovie:) )
Historia uczy ze bylo wielu "rycerzy wiosny", "rycerzy jesieni", itp
dziwnych diennikarskich nazw, ale druzynom mniejszym jest o wiele trudniej
trzymac dobra forme caly sezon niz runde, zwlaszcza jesli duze kluby
wyciagna wnioski
Ani Wisla (IMO w najwiekszym stopniu zawalila), ani tez Lech, nie
przepracowal dobrze letniego okresu przygotowawczego, za Lecha sie nie
wypowiem ale Kasperczak w Wisle wrecz go zawalil, to bylo bardzo wyraznie
widac na boisku Do tego najlepszych obroncow w lidze zastapila obrona, hm,
taka sobie. Legia tez nie trafila z transferami - pomimo zachwytow yammy,
ten Manu i Vrdoliak to jaka parodia, bramkarza Pawelek czapka nakrywa - a to
wszak zwyczajowo w Wisle byl "slaby" punkt.
IMO wystarczy zeby "wielka trojka" przetasowala lekko sklady (zwlaszcza
Wisla obrone), i przylozyla sie do przygotowan - a i w Wisle i Lechu sa nowi
trenerzy, wiec jest szansa znacznej poprawy - a przy okazji sprawdzenia ile
sa warci - bo te kilka punktow roznicy to zadna roznica

--
Mark

Data: 2010-11-15 12:19:01
Autor: Mane
Zadyszka czołówki
W dniu 2010-11-15 11:28, Mark pisze:

IMO wystarczy zeby "wielka trojka" przetasowala lekko sklady (zwlaszcza
Wisla obrone)

Tu nie liczyłby na jakąś rewolucję. To widać politykę kadrową Wisły, którą uskuteczniają od 2-3 sezonów.

Data: 2010-11-15 20:28:43
Autor: Koriat
Zadyszka czołówki
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibr4v2$hui$3inews.gazeta.pl...
[...]

Fakt, że pewności żadnej nie ma, bo wszystko działa na zasadzie chwili, ale akurat _ta chwila_ mówi coś zupełnie innego - tzn. ptaszki ćwierkają, że kasa na transfery będzie. Może to być o tyle wiarygodne, że powinien (znowu tryb przypuszczający, niestety podbity wątpliwościami) gotowy cały stadion, czyli od lutego do zapełnienia jest 33 tys miejsc, a zapełnienie takiej ilości miejsc to jednak nie jest takie proste. Najlatwiejszym sposobem na zapełnienie całego stadionu jest dobry transfer. A tak na marginesie, z 18 000 miejsc na mecz z Legią jedynie 6,5 tys. poszło w biletach.
pozdrawiam
Koriat

Zadyszka czołówki