Zadyszka po kr髏kiej je糳zie

Data: 2012-03-13 07:31:59
Autor: piecia aka dracorp
Zadyszka po kr髏kiej je糳zie
Dnia Tue, 13 Mar 2012 08:21:23 +0100, ikov napisa艂(a):

Witam, od pewnego czasu, gdy przyje偶d偶am rowerem do pracy (tylko ok 2km
~7min przez miasto) to przez prawie godzin臋 mam zadyszk臋 - prawie jak
astmatyk. Po przyje藕dzie do domu ta sam膮 trasa nic mi nie jest. Co
wi臋cej, robi膮c duuu偶o wi臋ksze dystanse z wi臋ksz膮 pr臋dko艣ci膮 i przy
r贸偶nej temperaturze nie ma takich objaw贸w. Piechot膮/samochodem - r贸wnie偶
bezobjawowo.
Mia艂 kto艣 co艣 podobnego? Podejrzewam jak膮艣 alergi臋 (du偶o
papier贸w/ksi膮偶ek w pracy, dywany - mo偶e wi臋c kurz?) kt贸ra aktywuje si臋
pod wp艂ywem kr贸tkiego wysi艂ku... ale nigdy i nigdzie indziej. Ciekawe
zjawisko...
Kiedy艣 spr贸buj臋 jecha膰 wolniej, ale nie potrafi臋 :)
Ja tak mam ka偶dego ranka gdy wyje偶d偶am. Nie jest to kwestia rozruszania organizmu? Ja dodatkowo niestety mia艂em przest贸j miesi臋czny i teraz powoli wracam do kondycji. Po za tym ci膮g艂e siedzenia.

Pami臋taj 偶e ostra jazda na nierozgrzanym organizmie przyczynia si臋 do psucia twojego mi臋艣nia sercowego.

--
piecia aka dracorp

Zadyszka po kr髏kiej je糳zie