Zadzgany na skrzyżowaniu

Data: 2010-01-04 23:32:21
Autor: Mistrz
Zadzgany na skrzyżowaniu
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7416659,Poklocili_sie_na_skrzyzowaniu___zmarl_dzgniety_kierowca.html?skad=rss

U zbiegu ulic Powstańców ¦l±skich i Hallera we Wrocławiu kierowcy pokłócili
się podczas oczekiwania na zielone ¶wiatło. Jeden z nich został dĽgnięty
ostrym narzędziem i zmarł po przewiezieniu do szpitala. Sprawca uciekł

W niedzielę ok. godz. 21.20 na ¶wiatłach w kierunku Bielan zatrzymały się
skoda i volkswagen bus. Między kierowcami doszło do ostrej wymiany zdań.
Policja nie ustaliła na razie, co było przyczyn± awantury. Wiadomo jednak,
że kierowca skody tak się zdenerwował, że wysiadł z samochodu i zacz±ł
kłócić się z kierowc± busa.

Wtedy podszedł do niego mężczyzna z innego auta, mercedesa i zadał mu cios
ostrym narzędziem w okolice klatki piersiowej.

Volkswagen i mercedes natychmiast odjechały. Na skrzyżowaniu została jedynie
skoda. Na miejsce wezwana została policja i pogotowie.

Karetka przewiozła rannego mężczyznę do szpitala, gdzie zmarł.

¬ródło: Gazeta Wyborcza Wrocław

Data: 2010-01-05 12:32:33
Autor: kamil
Zadzgany na skrzyżowaniu

"Mistrz" <dupa@zupa.pl> wrote in message news:hhtq9j$92j$1news.dialog.net.pl...
[...]

Naucza sie kapelusznicy w skodach szacunku do kierowcow nareszcie!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 04:49:58
Autor: Bard13
Zadzgany na skrzyżowaniu
On 5 Sty, 13:32, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"Mistrz" <d...@zupa.pl> wrote in message

> [...]

> Karetka przewiozła rannego mężczyznę do szpitala, gdzie zmarł..

Naucza sie kapelusznicy w skodach szacunku do kierowcow nareszcie!

Widać efekt ferii zimowych, bo dzieciaki dorwały się do klawiatury.
Nauczyli ciebie takich debilnych tekstów pewnie w szkole specjalnej?
Zgin±ł człowiek, z jakiego¶ debilnego powodu najprawdopodobniej (bo to
nie pyskacz go zaciukał tylko go¶ć znik±d).
A ciebie stać na jaki¶ prymitywny wpis.

Kamilku, idĽ do kuchni, bo mama obiad grzeje

Data: 2010-01-05 13:02:53
Autor: kamil
Zadzgany na skrzyÂżowaniu

"Bard13" <kilanowski.michal@gmail.com> wrote in message news:3d45d041-6a5b-4e2c-924b-6a274855fab4e27g2000yqd.googlegroups.com...
On 5 Sty, 13:32, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:

Widać efekt ferii zimowych, bo dzieciaki dorwały się do klawiatury.
Nauczyli ciebie takich debilnych tekstĂłw pewnie w szkole specjalnej?
Zginął człowiek, z jakiegoś debilnego powodu najprawdopodobniej (bo to
nie pyskacz go zaciukał tylko gość znikąd).
A ciebie stać na jakiś prymitywny wpis.

Kamilku, idĹş do kuchni, bo mama obiad grzeje

Nie obraz sie, ale tak durne docinki moze zrobia wrazenie wlasnie na dzieciakach w podstawowce.

Nie zauwazyl bys ironii nawet, gdyby wyskoczyla z krzakow i ugryzla cie w dupe, wiec moze nie zabieraj glosu tam, gdzie nie wiesz o czym mowia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-05 20:38:00
Autor: glang
Zadzgany na skrzyÂżowaniu
[...]

nie obraź się ale po czym widzisz tą ironię? czytasz w myślach??
moja pierwsza reakcja byłą taka sam jak Barda no ale skoro sie wytłuamczyłeś
pzdr
GL

Data: 2010-01-06 10:01:54
Autor: kamil
Zadzgany na skrzyÂżowaniu

Data: 2010-01-06 22:25:48
Autor: Szymon Machel
Zadzgany na skrzyÂżowaniu

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości

Wystarczy czytac grupe. Zreszta, nie wazne, widac dzieki internetowi trzeba przy kazdym zdaniu stawiac piec emotikon, inaczej nikt nie zrozumie.

Takie czasy, modulacji nie słychać, brzmienia głosu nie słychać, różni piszą.
Sam kiedyś miałem naditerpretację, więc lepiej zaakcentować zamiar.
Dla świętego spokoju.

Szymon

Data: 2010-01-05 14:23:21
Autor: Przemysław Bernat
Zadzgany na skrzyżowaniu
Dnia Tue, 5 Jan 2010 12:32:33 -0000, kamil napisał(a):

Karetka przewiozÂła rannego mĂŞÂżczyznĂŞ do szpitala, gdzie zmarÂł.

Naucza sie kapelusznicy w skodach szacunku do kierowcow nareszcie!

Myślisz, że to Cavallino kogoś w realu splonkował? --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-01-08 20:51:57
Autor: Jarosław Postawa
Zadzgany na skrzyÂżowaniu
Przemysław Bernat pisze:
[...]

W sumie to się zastanawiam, bo w radiu mówili, że to jakiś były rajdowiec, a wiadomo, że pan C. jeździ szybko i bezpiecznie.

Data: 2010-01-07 01:01:09
Autor: Pab_lo
Zadzgany na skrzyżowaniu
Użytkownik "Mistrz" <dupa@zupa.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hhtq9j$92j$1news.dialog.net.pl...
[...]

PH ze skody zaczal fikac, to go konwoj kradzionego VW posprzatal  ;)  No coz, gdyby to byla Warszawa czy Lodz, to bym sie nie zdziwil ale Wroclaw - ło rany boskie...

Picasso

Data: 2010-01-10 21:44:56
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Zadzgany na skrzyżowaniu
W dniu 2010-01-07 01:01, Pab_lo pisze:
[...]

W Skodzie nei byl PH a taksiarz z pasazerka na pokladzie.

Zadzgany na skrzyżowaniu