Zadzwoniła do mnie Policja :-0

Data: 2009-03-12 17:03:22
Autor: Papik
Zadzwoniła do mnie Policja :-0
Dnia Thu, 12 Mar 2009 07:48:28 +0100, WW napisal/napisala:
Witam

Jak już tu kilka razy opisywałem, prowadzę - mam nadzieję, że nie samotną - walkę z piratami w mundurach. Polega to na opisywaniu najbardziej chamskich zachowań radiowozów nie używających świateł ani syreny i składaniu w formie skarg do KM.
Wczoraj zadzwonili do mnie z komendy i zapytali, czy chcę zeznawać w sprawie skargi z przed roku !!!!!!!
Pytanie o 14 dniowy, ustawowy termin odpowiedzi wywołał sensacje. Okazało się, że ta sprawa trafiła już z Miejskiej - gdzie powinni byli udzielić odpowiedzi w przewidzianym czasie - do Wojewódzkiej. Okazało sie że były jakieś przeszkody, ktoś miał ponad 100 dni zwolnienia i nie można było go przesłuchać, itp.

PodsumowujÄ…c.
Każda skarga jest rozpatrywana i zajmuje czas Policji, co wywołuje jej irytację.
Żadna skarga pojedyncza nie spowoduje poprawy kultury jazdy Policji.
Wiele skarg wq*** Policje i komendant na jakiejś odprawie opier*** szefa drogówki a ten z kolei swoich i przez jakiś czas będzie lepiej.

I o to chodzi.:-)

Ciekawe, ja taka sama walke prowadze z Poczta Polska :)
Samochody zle parkujace (wrecz pod znakiem zakazu) tez zglaszam ale do SM :)
Jakies rady jak namierzac niesfornych ? :)))))))

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing

Zadzwoniła do mnie Policja :-0