Data: 2012-11-02 11:04:58 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
ZÄbatki 428 vs 520 | |
Piotr Rezmer pisze:
Mam jeszcze pytanie, czy warto inwestowaÄ w ĹaĹcuch inny niĹź bezoringowy JuĹź znalazĹem potencjalnÄ róşnicÄ: ponoÄ bezoringowy warto stosowaÄ tam gdzie liczy siÄ kaĹźdy uĹamek KM. WytrzymaĹoĹÄ ĹaĹcucha bezoringowego jest nikczemna, co zgodza siÄ z moimi doĹwiadczeniami. DochodzÄ do wniosku, Ĺźe zakup ĹaĹcucha oringowego zwrĂłci siÄ bardzo szybko. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-11-02 10:30:13 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Zębatki 428 vs 520 | |
Dnia (Fri, 02 Nov 2012 11:04:58 +0100) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
wyklawiaturowal co nastepuje: Mam jeszcze pytanie, czy warto inwestować w łańcuch inny niż bezoringowy Ja do DT założyłem drugi raz bezoringowy RK za około 70zł, poprzedni dał radę przejechać około 2000km w błocie. Łańcuch ma zapinkę, więc wymiana to 5 minut roboty a przynajmniej nie przejmuję się widząc w jakich warunkach pracuje. Nie sądzę żeby oringowy przejechał 4 razy więcej kilometrów. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-11-02 11:43:13 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Zębatki 428 vs 520 | |
Piotr Klimek pisze:
Ja do DT założyłem drugi raz bezoringowy RK za około 70zł, poprzedni dał U mnie jest teraz tak że jeśli przed jazdą ustawię łańcuch na prawidłowy luz, to po przejechaniu 100 km w ciągu dnia wisi jak psu jaja :) Wygląda to tak niefajnie że aż obawiam się czy kiedyś mi nie spadnie z zębatek i nie zablokuje tyłu. Znalazłem jeszcze PDFa DIDa który przedstawia porównanie żywotności łańcuchów, ale wiadomo to marketing http://www.motor-land.com.pl/did/files/did.pdf -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-11-02 10:55:22 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Zębatki 428 vs 520 | |
Dnia (Fri, 02 Nov 2012 11:43:13 +0100) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
wyklawiaturowal co nastepuje: Ja do DT założyłem drugi raz bezoringowy RK za około 70zł, poprzedni dał Ja też dość często muszę korygować naciąg. Znalazłem jeszcze PDFa DIDa który przedstawia porównanie żywotności łańcuchów, ale wiadomo to marketing Kup oringowy i daj znać czy faktycznie różnica w cenie jest adekwatna do ceny. Jednak patrząc na to co się dzieje z łańcuchem po tym jak się zakopiesz po osie to nie wróżę długiego czasu życia uszczelnieniom. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|