Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowc y.

Data: 2010-02-15 09:24:45
Autor: glang
Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowc y.
Problem dotyczy jasnobeżowych skórzanych siedzeń w E60.
Może za mało pomyślałem jak wybierałem kolor wnętrza auta, ale
po tym jak trochę pojeździłem w nowych ciemnych spodniach to
bardzo mam pofarbowane siedzenie kierowcy.
Ma może ktoś jakiś pomysł czym to dobrze wyczyścić?

spróbuj czystym spirytusem
pzdr
GL

Data: 2010-02-15 13:40:38
Autor: Michał Gut
Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowcy.
spróbuj czystym spirytusem

zalanie robaka mu nie pomoze:) tam cos do czyszczenia potrzebne;)
nmsp:)

Data: 2010-02-15 15:55:48
Autor: glang
Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowc y.
spróbuj czystym spirytusem

zalanie robaka mu nie pomoze:) tam cos do czyszczenia potrzebne;)

hehehe
liczyłem na posty typu "przed" czy "po" ??:))
pzdr
GL

Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowc y.