Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowcy.

Data: 2010-02-15 10:36:39
Autor: P_ablo
Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowcy.
Użytkownik "megrims" <megrimsUSUNTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hl9hnl$mj2$1news.interia.pl...

Ma może ktoś jakiś pomysł czym to dobrze wyczyścić?

Nie tylko wyczyscic ale tez po czyszczeniu zabezpieczyc odpowiednim srodkiem. BTW zmien spodnie na jakies lepsze bo nie powinny tak farbowac. Tez mam skorke "piasek pustyni" i nie mam tego problemu, byc moze problem farbowania przez spodnie tkwi w srodkach ktore stosujesz.

Poszukaj w swoim miescie dystrybutora SONAX, ja kupuje profesjonalne srodki dla myjni samochodowych ktore sa niedostepne w sklepach - dzialaja rewelacyjnie.

--
Picasso

Zafarbowana jasnobeżowa skóra na siedzeniu kierowcy.