Zafira 2002-2003 silnik diesla

Data: 2010-01-20 22:00:30
Autor: Kamado
Zafira 2002-2003 silnik diesla
Mam Zafire z 2001 r 2.o DTI z przebiegiem 143 tys. i do tej pory żadnego najmniejszego problemu.Wymiena filtrów oleju i jest OK.
Użytkownik "Baczek" <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj6bpe$hr7$1news.onet.pl...
Witam
Zastanawiam sie nad zakupem Opla Zafiry rocznik cos koło 2003.
Niestety, wśród znajomych kraza kiepskie opinie dotyczące silników diesla w oplach, zarowno 2.0 jaki i 2.2.
Czy możecie potwierdzic/zaprzeczyc, ze czestotliwosc awarii diesla w oplu są większe niż w innycha autach, czy to tez tylko taka miejscowa legenda ?

Zastanawiam sie tez nad 1.8 benzyna. Nie wiem dlaczego zafira nie ma zwyklego 2.0 benzyna (sa ale Turbo)?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-21 08:37:10
Autor: szymo
Zafira 2002-2003 silnik diesla

Mam Zafire z 2001 r 2.o DTI z przebiegiem 143 tys. i do tej pory żadnego najmniejszego problemu.Wymiena filtrów oleju i jest OK.

Bo dbasz. A te co są przywożone to już swoje wyjeździły a tu dostają drugie życie (nie mówię że wszystkie ale tak jest)

Data: 2010-01-21 13:21:36
Autor: mz
Zafira 2002-2003 silnik diesla
No właśnie a czy te pompy dwuwtykowe, ktos regeneruje w naszym kraju ? Słyszął ktoś kiedyś o kimś takim ? Szukałem w czerwcu i lipa w Polsce nikt pomp Bosha z końcówka nr 213 nie chciał regenerować.

Data: 2010-01-21 13:39:52
Autor: szymo
mz pisze:
No właśnie a czy te pompy dwuwtykowe, ktos regeneruje w naszym kraju ? Słyszął ktoś kiedyś o kimś takim ? Szukałem w czerwcu i lipa w Polsce nikt pomp Bosha z końcówka nr 213 nie chciał regenerować.
http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/37521-gdzie-i-za-ile-naprawimy-pompe-wtryskowa/

tu koledzy się wyprodukowali.

Zafira 2002-2003 silnik diesla