Zafira i radio

Data: 2009-06-05 22:57:20
Autor: fmk
Zafira i radio
VDO 2304 i VDO 2604..

Oba dzialaja bez przejsciowek i maja MP3...

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0bt6l$dst$2nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Kupiłem Zafire rocznik 2003. Niestety radio w nim zamontowane nie działa. Nie było to oryginalne radio Opla więc żalu nie ma dużego. Szukam teraz jakiegoś radyjka (niekoniecznie oryginalnego Opla), które to umożliwiło by mi obsługe go z kierownicy (wielofunkcyjnej) i wyświetlało na wyświetlaczu info z radia.
Słyszałem o radiu firmy VDO CD 441 XED ale ono chyba nie obsługuje MP3.
W związku z tym mam pytanie czy znacie jakieś inne radia które można podłączyć (bez jakis przejściówek) bezpośrednio do Zafiry tak aby spełniało moje wymagania ?
Pozdrawiam

Zafira i radio