Zafira rocznik 2002

Data: 2010-01-02 22:30:23
Autor: Kris
Zafira rocznik 2002
Ostatnio wpadl mi w oko Opel Zafira z roku 2002

silnik 2.0 Dieselek
przebieg okolo 160 tys

co mozecie napisac o takim aucie

intereuja mnie wszystkie za i przecic
silnik
buda
ewentulane problemu
na co zwrocic uwage przy ogladaniu itd
dzieki

Data: 2010-01-03 12:06:28
Autor: Pan Piskorz
Zafira rocznik 2002
co mozecie napisac o takim aucie

strup
P.

Data: 2010-01-03 16:19:50
Autor: Bastion
Zafira rocznik 2002

Użytkownik "Kris" <kropa1000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hhodtb$3nf$1news.onet.pl...
Ostatnio wpadl mi w oko Opel Zafira z roku 2002

silnik 2.0 Dieselek
przebieg okolo 160 tys

co mozecie napisac o takim aucie

Jaki silnik? W 2002r byly zdaje sie DTI i DTL.
Jezeli 2.0 DTI to jest to moim zdaniem fajny dynamiczny  i oszczedny
silnik. W trasie jadac oszczednie da sie zejsc 6-6,5 l/100 km.
W tym roczniku byly chyba 4 wersje wyposazenia
- Comfort
- Elegance
- Desing Edytion
- Selection
Wersja Comfort bez komputera pokladowego i sterowania radiem w kierownicy.
Co jeszcze... w Zafirze jest fajny system skladania siedzen flex 7, mozna
naprawde dowolnie aranzowac wnetrze.
W 2006 kupilem po leasingowa Zafire Comfort z 2003r.
SERWISOWANE, NIEBITE z PEWNYM przebiegiem 160 kkm.
Jestem naprawde zadowolony, w sumie teraz mam zrobione 250 kkm
i zero powaznych napraw czy awarii:
- wymienilem swiece zarowe
- wymienilem lacznik stabilizatora
- wymiana oleju i filtrow co 25-30kkm
Na co zwrocic uwage? Glownie na pompe wtryskowa
naprawa/ regeneracja jest dosc droga. Zdiagnozowac ja mozna
tylko na kompie.

Zafira rocznik 2002