Zafira - wymiana akumulatora

Data: 2009-08-08 18:53:38
Autor: Hants
Zafira - wymiana akumulatora
Co trzeba wcisnac, przekrecic lub pomacac, aby po podlaczeniu nowego akumulatora nie wlaczyl sie alarm?

Data: 2009-08-08 20:50:30
Autor: Jarek
Zafira - wymiana akumulatora

Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:h5ke2s$qc9$1news.onet.pl...
Co trzeba wcisnac, przekrecic lub pomacac, aby po podlaczeniu nowego akumulatora nie wlaczyl sie alarm?
Przycisk otwierania na pilocie.

Data: 2009-08-08 20:59:48
Autor: Bastion

Użytkownik "Jarek" <jarekk@epf.pl> napisał w wiadomości news:h5khho$g7m$1atlantis.news.neostrada.pl...

Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci
> Co trzeba wcisnac, przekrecic lub pomacac, aby po podlaczeniu nowego
> akumulatora nie wlaczyl sie alarm?
Przycisk otwierania na pilocie.

Moze tak mozna zrobic?
Niemniej istnieje tez inna metoda... chyba bardziej popularna.
Gdzies kolo akumulatora jest mala syrena-alarmowa(czarna kula wielkosci b. duzego jablka),
trzeba ja wylaczyc malutkim kluczykiem, ktory powinienes dostac od sprzedajacego.

Data: 2009-08-08 20:33:12
Autor: Hants
"Bastion" <bez@maila.pl> wrote in message news:h5kiqc$41h$1mx1.internetia.pl...

trzeba ja wylaczyc malutkim kluczykiem, ktory powinienes dostac od sprzedajacego.

No wlasnie jest zestaw trzech kluczy i dwu pilotow, ale malego kluczyka tam nie ma. Instrukcje pojazdu tez gdzies wcielo, stad pytanie..

Niemniej - dzieki - sprobuje.

Data: 2009-08-09 23:22:13
Autor: Bastion
Zafira - wymiana akumulatora

Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:h5kjti$a8e$1news.onet.pl...

No wlasnie jest zestaw trzech kluczy i dwu pilotow, ale malego kluczyka tam nie ma. Instrukcje pojazdu tez gdzies wcielo, stad pytanie..

Zaraz... chodzi o wycie syreny po odlaczeniu starego aku czy przy podlaczaniu nowego?

Data: 2009-08-09 08:39:25
Autor: Jarek
[...]

Pytanie było:
 "aby po podlaczeniu nowego
akumulatora nie wlaczyl sie alarm?"
PODLACZENIU a nie odłączeniu starego. Jeśli alarm jest fabryczny, to nie
wyje po odłączeniu aku.

Data: 2009-08-09 08:45:48
Autor: Viking

"Jarek" <jarekk@epf.pl> wrote in message

Pytanie było:
"aby po podlaczeniu nowego
akumulatora nie wlaczyl sie alarm?"
PODLACZENIU a nie odłączeniu starego. Jeśli alarm jest fabryczny, to nie
wyje po odłączeniu aku.

blad, wyje w momencie utraty napiecia i nie przestaje w momencie uzyskania napiecia:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-09 11:35:21
Autor: Hants
"Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> wrote in message news:h5lur9$gn4$1inews.gazeta.pl...

blad, wyje w momencie utraty napiecia i nie przestaje w momencie uzyskania napiecia:)

Nie... prosciej - alarm jest firmowy - auto stalo nieuzywane ponad pól roku i rozladowal sie akumulator. Przywiozlem nowy, swiezo naladowany i w momencie podlaczenia wlaczyla sie syrena. Odpialem kleme - alarm sie wylaczyl. Za kilka dni wypróbuje te podpowiedz z pilotem.

Data: 2009-08-09 12:16:51
Autor: Viking

"Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message

[...]

nie wiem jak w oplu ale przerabialem to w toyocie, nic innego niz rozbrojenie alarmu z pilota ci nie zostalo, ja nie mialem pilota bo to stary rzech byl i poszla na zlomowisko:)

Data: 2009-08-09 14:47:50
Autor: Jarek
Zafira - wymiana akumulatora

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h5mb72$2uc$1inews.gazeta.pl...

To skoro nie wiesz jak jest w oplu, to dlaczego napisales:
"blad, wyje w momencie utraty napiecia i nie przestaje w momencie uzyskania napiecia:)"
:)
Jesli alarm jest nieuzbrojony, odlaczenie aku nie powoduje wycia. Jesli wyje po podlaczeniu aku, trzeba nacisnac przycisk otwierania na pilocie. Innej opcji nie ma.

Data: 2009-08-09 13:58:46
Autor: Viking
[...]

jesli jest uzbrojony wyje w momencie wypiecia aku

Data: 2009-08-09 23:25:57
Autor: Bastion
Zafira - wymiana akumulatora

Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:h5m8p0$o26$1news.onet.pl...
[...]

A to zle doczytalem, myslalem, ze chodzi o wycie syreny w momecie odlaczania aku,
no nic w taki razie powodzenia.

Zafira - wymiana akumulatora