Zafrapował mnie ten post...

Data: 2009-08-08 12:27:05
Autor: u
Zafrapował mnie ten post...

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości
http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,98486336,98486336,Zwolnienie_z_pracy_a_Citibank_.html

...ponieważ złapałem się na tym, że nie mam żadnego planu awaryjnego
Dodatkowo wkurzyły mnie wypowiedzi niejakiego jana-w

Przysłowia mądrością narodów, ktoś kiedyś napisał.
Ciebie oburza, ze ktoś myśli odmiennie, a nie, że niektórzy są przezorni i
standardowo radzą. Mądrymi radami piekło wybrukowane.
Ty napewno tez zabezpieczasz się od wielu zagrożeń, nie przyznając się.
Każdy to robi. Każdy ubezpiecza się od spodziewanych problemów.
Od wszystkiego zabezpieczyć się nie da, ale od znanych przykrości, które
innych spotkały czasami można.
Pospolitą przypadłością są wypadki drogowe i cała gama rozwiązań, rad jak
ich unikać i minimalizować straty, a wiemy, ze nadal są.
Kredyty, karty kr. mają ubezpieczenia spłat, z których wielu nie korzysta.
Dla przedsiębiorców ubezpieczalnie mają polisy na niektóre problemy. Składka
jest wysoka , nie korzystam.

Data: 2009-08-08 07:50:34
Autor: szczurwa
Zafrapował mnie ten post...
On 8 Sie, 12:27, "u" <u...@wx.yz> wrote:
Użytkownik "szczurwa" <szczu...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:75936088-2ac8-4c58-969c-c341787d5cbe@r24g2000vbn.googlegroups.com...http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,98486336,98486336,Zwolnienie_z_pra...

> [...]

Dla przedsiębiorców ubezpieczalnie mają polisy na niektóre problemy. Składka

Nie da się w stu procentach zabezpieczyć na wszelkie ryzyko. Albo da
się, ale koszt będzie wyższy niż suma ubezpieczenia. Kartowe
ubezpieczenia są w większości do niczego. jako przedsiebiorca mam
kilka podstawowych ubezpieczeń oraz formę prawną, znoszącą większość
odpowiedzialności. Nie mam natomiast możliwości ubezpieczenia się od
nieuczciwości kontrahenta lub ryzyka wydania błędnej decyzji
podatkowej. To po prostu ryzyko działalności. I o plan w takim
przypadku pytałem.

Zafrapował mnie ten post...