Zafrapowa³ mnie ten post...

Data: 2009-08-10 11:24:28
Autor: xbartx
Zafrapowa³ mnie ten post...
Dnia Fri, 07 Aug 2009 18:25:13 -0700, szczurwa napisał(a):

http://forum.gazeta.pl/forum/
w,383,98486336,98486336,Zwolnienie_z_pracy_a_Citibank_.html

Do wszelkich takich wylewnych osobistych postów podchodzę z dosyć dużą rezerwą. Myślę, że każdy człowiek w takiej sytuacji rysuje sobie jakiś plan awaryjny a jedynie w internecie można poszukać szczegółów, drobnych niuansów.

Co do samej kk to sprawa jest prosta - ustawiamy termin spłaty kk w okolicach otrzymania wynagrodzenia z pracy (zakładam etatowca) i po wygenerowaniu wyciągu i otrzymaniu pieniędzy od pracodawcy spłacamy kk, olewając te +/- 20 kilka dni GP - IMO bardzo użyteczne rozwiązanie.

Zafrapowa³ mnie ten post...