Zagadeczka

Data: 2010-02-04 14:21:27
Autor: Tomasz Radko
Zagadeczka
Co wyróżnia tych panów spośród reszty graczy NBA?

A.C. Green
Jimmy Jackson
Stacey King
Pete Myers
Chuck Nevitt
Shaquille O'Neal
Smush Parker
Gary Payton

pzdr

TRad

Data: 2010-02-04 15:30:03
Autor: Monty
Zagadeczka
Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl> napisał w wiadomości news:hkeg2k$8qo$1news.interia.pl...
[...]

Gdyby nie było Jacksona to bym odpisał, że głupie imiona lub nazwiska ;)

Monty

Data: 2010-02-04 20:13:39
Autor: wiLQ
Zagadeczka
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Liczba druzyn, przez ktore sie przewineli? --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-04 20:46:23
Autor: Tomasz Radko
Zagadeczka
wiLQ pisze:
[...]

Ani zimno, ani gorąco.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-05 13:01:09
Autor: wiLQ
Zagadeczka
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Um, co to znaczy? Ze cos z innej beczki?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 04:42:30
Autor: Leszczur
Zagadeczka
On 5 Lut, 13:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Ani zimno, ani gor co.

Um, co to znaczy? Ze cos z innej beczki?

Moze cos w stylu Sławka - ich narzeczone śpiewają piosenki, mają blond
włosy oraz miseczkę DD :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-05 13:50:46
Autor: s
Zagadeczka
Moze cos w stylu Sławka - ich narzeczone śpiewają piosenki, mają blond
włosy oraz miseczkę DD :-)

No Jackson ponoc ostatecznie Toni Braxton nie zdobyl :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-05 05:02:24
Autor: Leszczur
Zagadeczka
On 5 Lut, 13:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Moze cos w stylu Sławka - ich narzeczone śpiewają piosenki, mają blond
> włosy oraz miseczkę DD :-)

No Jackson ponoc ostatecznie Toni Braxton nie zdobyl :-)

A Ty jakies archiwa pudelek.pl przegladasz czy co? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-04 23:05:25
Autor: Leszczur
Zagadeczka
On 4 Lut, 20:13, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Smush Parker
> Gary Payton

Liczba druzyn, przez ktore sie przewineli?

Myslisz, ze od lat 80-ych nie bylo w lidze zadnego innego zawodnika
ktory grałby w przynajmniej 5 klubach?
Zaloze sie, ze jeszcze kilku by sie znalazło, wiec podstawowy warunek
nie jest spełniony.
To nie bedzie prosta zaleznosc statystyczna. Predzej mieli wspolną
wróżkę, albo dostawcę nabiału, ewentualnie ich rodzice byli w Dallas w
czasie zabojstwa Kennedy'ego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-05 08:57:33
Autor: Budzik
Zagadeczka
Użytkownik Leszczur leszczur@acn.waw.pl ...

> [...]

To nie bedzie prosta zaleznosc statystyczna. Predzej mieli wspolną
wróżkę, albo dostawcę nabiału, ewentualnie ich rodzice byli w Dallas w

mieli szczescie grac u ciekawych trenerów.
Konretnie u Jacksona i Rileya

Data: 2010-02-05 13:00:57
Autor: wiLQ
Zagadeczka
Budzik napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> czasie zabojstwa Kennedy'ego.
> mieli szczescie grac u ciekawych trenerów.

Hmmm, ciekawy typ, ale nie byloby na tej liscie Odoma?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 13:48:55
Autor: Tomasz Radko
Zagadeczka
wiLQ pisze:
[...]

Odom grał w Miami w sezonie 2003-04, kiedy trenerem był Van Gundy.
Jackson trenował dwa kluby, Riley trzy. Jest sześć możliwych kombinacyj.
Które zostały zrealizowane w praktyce?

pzdr

TRad

Data: 2010-02-05 14:25:07
Autor: wiLQ
Zagadeczka
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hmmm, ciekawy typ, ale nie byloby na tej liscie Odoma?

Odom grał w Miami w sezonie 2003-04, kiedy trenerem był Van Gundy.

Ale zmiana trenera nastapila w trakcie sezonu ergo Odom przez krotki
okres byl trenowany przez Rileya.
Tak czy inaczej, to byla wlasciwa odpowiedz?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 14:37:32
Autor: s
Zagadeczka
Ale zmiana trenera nastapila w trakcie sezonu ergo Odom przez krotki
okres byl trenowany przez Rileya.

W trakcie nastepnego sezonu, juz za Shaqa.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-05 05:43:36
Autor: Leszczur
Zagadeczka
On 5 Lut, 14:37, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Ale zmiana trenera nastapila w trakcie sezonu ergo Odom przez krotki
> okres byl trenowany przez Rileya.

W trakcie nastepnego sezonu, juz za Shaqa.

Wymiana Shaq-Odom miała miejsce 14 lipca 2004. Riley "wyręczył" SVG w
prowadzeniu Heat 12 grudnia 2005.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-05 14:48:13
Autor: wiLQ
Zagadeczka
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale zmiana trenera nastapila w trakcie sezonu ergo Odom przez krotki
> okres byl trenowany przez Rileya.

W trakcie nastepnego sezonu, juz za Shaqa.

Hmmmm, to daty mam zle? Odom podpisuje z Heat w sierpniu 2003, a Riley
rezygnuje w padzierniku 2003...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 15:15:54
Autor: s
Zagadeczka
Hmmmm, to daty mam zle?

Oczywiscie :-)

Odom podpisuje z Heat w sierpniu 2003, a Riley
rezygnuje w padzierniku 2003...

Aaa, od tej strony bierzesz go palka...
Teraz pytanie, czy Riley zdazyl oboz przeprowadzic.
No i czy oboz sie liczy, jako gra pod trenerem.

Bo w lidze, w meczach, jak widac, sie nie lapie. Nie gral pod Rileyem.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-05 08:19:43
Autor: Leszczur
Zagadeczka
On 5 Lut, 15:15, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Hmmmm, to daty mam zle?

Oczywiscie :-)

> [...]

Aaa, od tej strony bierzesz go palka...
Teraz pytanie, czy Riley zdazyl oboz przeprowadzic.
No i czy oboz sie liczy, jako gra pod trenerem.

Van Gundy został głównym trenerem 24 pazdziernika 2003. Więc
teoretycznie Odom grał na obozie pod Rileyem. Ale i pod SVG też, bo
był (chyba) głównym asystentem od 1995 roku?
Czyli bez wyroku Trybunału Konstytucyjnego się nie obejdzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-05 15:18:39
Autor: Tomasz Radko
Zagadeczka
wiLQ pisze:
[...]

Nie, przed sezonem.

Tak czy inaczej, to byla wlasciwa odpowiedz?

Yup.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-05 15:27:48
Autor: wiLQ
Zagadeczka

> okres byl trenowany przez Rileya.

Nie, przed sezonem.

To preseason i przynajmniej miesiac treningow sie nie liczy do bycia
trenowanym, ale garbage time i jakies krotke kontrakty juz tak?

Ale jaja, to bylo moje pierwsze skojarzenie, ze jakos duzo
przedstawicieli Lakers i Heat, ale olalem ten trop z powodu Odoma.

Coz, tak czy inaczej trzeba przyznac, ze fajna lista ;-) --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 15:34:42
Autor: Tomasz Radko
Zagadeczka
wiLQ pisze:
[...]

Dokładnie: chodziło o zawodników, którzy zagrali chociaz jeden mecz dla
obu coachów. Trudno byłoby sprawdzić wszystkich gostków zapraszanych na
obozy przedsezonowe.

Data: 2010-02-05 12:54:42
Autor: wiLQ
Zagadeczka
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Liczba druzyn, przez ktore sie przewineli?

Myslisz, ze od lat 80-ych nie bylo w lidze zadnego innego zawodnika
ktory grałby w przynajmniej 5 klubach?

Huh? Czepiasz sie, ze na razie jako jedyny ruszylem tylek i znalazlem
jakis punkt wspolny? Zaproponuj najpierw lepszy strzal ;-P

Zaloze sie, ze jeszcze kilku by sie znalazło,

A przychodza Ci tacy do glowy?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 04:26:58
Autor: Leszczur
Zagadeczka
On 5 Lut, 12:54, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Zaloze sie, ze jeszcze kilku by sie znalazło,

A przychodza Ci tacy do glowy?

Na szybko sprawdziłem kilka nazwisk z brzegu: Cassell, Artest,
Mutombo, Nique, a jak zaczniemy rozmawiać o zawodnikach formatu Myersa
czy Jacksona lista pewnie bedzie dluuuuga.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-05 12:58:02
Autor: s
Zagadeczka
Zaloze sie, ze jeszcze kilku by sie znalazło,

A przychodza Ci tacy do glowy?

QRich?
Tak na szybko?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-05 13:06:48
Autor: wiLQ
Zagadeczka

> A przychodza Ci tacy do glowy?

QRich?
Tak na szybko?

Hmmm, liczac ostatnie offseason rzeczywiscie troche druzyn zaliczyl, ale
tak jakby tylko na papierze, wiec nie wiem czy to sie liczy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 13:15:59
Autor: s
Zagadeczka
[...]

http://wiki.answers.com/Q/What_NBA_basketball_player_played_for_the_most_teams_in_NBA_history

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-05 13:29:22
Autor: wiLQ
Zagadeczka

> Hmmm, liczac ostatnie offseason rzeczywiscie troche druzyn zaliczyl, ale
> tak jakby tylko na papierze, wiec nie wiem czy to sie liczy.

> [...]

No i? "Technically". Moze chodzilo o praktycznie.
Zreszta nie bardzo rozumiem dlaczego czepiacie sie mojego strzalu. Taki zly? Poswieccie ten czas na szukanie odpowiedzi do zagadki ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 13:49:21
Autor: s
Zagadeczka
http://wiki.answers.com/Q/What_NBA_basketball_player_played_for_the_most_teams_in_NBA_history

No i? "Technically". Moze chodzilo o praktycznie.

O co by nie chodzilo, wymienieni tu gracze musieliby trafic na liste TRada. Nie widze inaczej.

Zreszta nie bardzo rozumiem dlaczego czepiacie sie mojego strzalu.
Taki zly? Poswieccie ten czas na szukanie odpowiedzi do zagadki ;-P

Oj, kogos sie trzeba czepiac.
Padlo na Ciebie.

Jak zwykle :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-05 05:27:02
Autor: Wojtek J.
Zagadeczka
On 4 Lut, 14:21, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Budzik już rozwiązał zagadkę :(

"Only one player suited up in purple and gold for both coaches. A.C.
Green won two rings with Riley during the Showtime era, then another
with Jackson in the '99-'00 season. (Incidentally, the other seven
guys who played for both PJ and Riley form a very eclectic list:
Shaquille O'Neal, Smush Parker, Chuck Nevitt, Pete Meyers, Gary
Payton, Stacey King, and Jimmy Jackson."

Tu macie linka
http://espn.go.com/blog/los-angeles/lakers/post/_/id/2421/jackson-passes-pat-riley-a-c-green-discusses-l-a-s-iconic-coaches

Pzdr - Wojtek

Data: 2010-02-05 14:56:25
Autor: Budzik
Zagadeczka
Użytkownik Wojtek J. w.janowiak@interia.pl ...

[...]

nawet nie bede probował wam wmowic, ze zgadłem bez przeczytania powyzszego artykułu.
:)

Zagadeczka