Zagadka.

Data: 2010-05-25 07:10:28
Autor: Leszczur
Zagadka.
Ile razy w historii NBA zdarzyło się, żeby wyrzucono trenera po
sezonie w którym miał najwięcej wygranych w lidze?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-25 18:25:05
Autor: grzeda
Zagadka.
Leszczur pisze:
Ile razy w historii NBA zdarzyło się, żeby wyrzucono trenera po
sezonie w którym miał najwięcej wygranych w lidze?

Ja nie wiem, ale wiem, ze sie bedziecie zaraz klocic z TRadem czy to bylo wyrzucenie czy sam odszedl ;)

pozdr
PG

Data: 2010-05-25 10:48:27
Autor: sooobi
Zagadka.
On 25 Maj, 18:25, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> sezonie w którym miał najwięcej wygranych w lidze?

Ja nie wiem, ale wiem, ze sie bedziecie zaraz klocic z TRadem czy to

rotfl, tez masz tego po dziurki w nosie?

Data: 2010-05-25 11:00:31
Autor: Leszczur
Zagadka.
On 25 Maj, 19:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ja nie wiem, ale wiem, ze sie bedziecie zaraz klocic z TRadem czy to
> bylo wyrzucenie czy sam odszedl ;)

rotfl, tez masz tego po dziurki w nosie?

A co - teraz będziecie robić ankietę i głosowanie komu to pasuje, a
komu nie?
Próbowaliśmy się z Tomkiem kłócić na privie, ale to nie zdało
egzaminu, więc jesteście na nas skazani :-)
A jak się komuś to nie podoba to dostanie w ryj.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Brown został _zwolniony_ więc ewentualna kłótnia byłaby bardzo
krótka. TRad też wie jak wybrać temat - spokojna głowa.

Data: 2010-05-25 11:04:45
Autor: sooobi
Zagadka.
On 25 Maj, 20:00, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> rotfl, tez masz tego po dziurki w nosie?

A co - teraz będziecie robić ankietę i głosowanie komu to pasuje, a
komu nie?

Myslisz ze ankieta bylaby potrzebna?

Data: 2010-05-25 11:28:12
Autor: Leszczur
Zagadka.
On 25 Maj, 20:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A co - teraz będziecie robić ankietę i głosowanie komu to pasuje, a
> komu nie?

Myslisz ze ankieta bylaby potrzebna?

Nie wiem. Chcesz to zrób.

Data: 2010-05-25 20:50:03
Autor: grzeda
Zagadka.
Leszczur pisze:

[...]

E nie, czytam pobieznie ;)

pozdr
PG

Data: 2010-05-25 11:59:11
Autor: m.harczuk
Zagadka.
On 25 Maj, 20:50, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
sooobi pisze:

> rotfl, tez masz tego po dziurki w nosie?

E nie, czytam pobieznie ;)

A nie masz tak ze jak widzisz wielowatkowa epicka klotnie z udzialem
L'e to odpuszczasz dalsze czytanie, nawet jesli dalej pisali inni?

Data: 2010-05-25 21:11:41
Autor: grzeda
Zagadka.
m.harczuk@interia.pl pisze:

[...]

Kiedys czytalem PRSK w calosci. Teraz rzeczywiscie pomijam sporo. Z reguly jak 2 osoby wymienia 10-12 postow, to juz nie ma co czytac. Jak juz sie naumialem co to jest WP, eFG i inne skroty, ktore przytacza tutaj glownie TRad, to juz mi sie odechcialo czytac o tym. Najciekawiej jest jak Bartek, chyba jedyny sensowny praktyk w naszym gronie, spiera sie z innymi o cyferki ;) Chociaz cos mi swita, ze Wilq jest dobry w kosza;)

pozdr
PG

Data: 2010-05-25 12:22:37
Autor: Leszczur
Zagadka.
On 25 Maj, 21:11, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
Najciekawiej jest jak Bartek, chyba jedyny sensowny praktyk w naszym gronie, spiera
sie z innymi o cyferki ;)

Zdefiniuj słowo "sensowny" :-)

Chociaz cos mi swita, ze Wilq jest dobry w kosza;)

Wierz mi - nie jest ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-25 21:34:25
Autor: grzeda
Zagadka.
Leszczur pisze:
On 25 Maj, 21:11, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
Najciekawiej jest jak Bartek, chyba jedyny sensowny praktyk w naszym gronie, spiera
sie z innymi o cyferki ;)

Zdefiniuj słowo "sensowny" :-)

Z TRadem ustalcie;)
A ja mialem na mysli kogos kto mial w zyciu jakiegos trenera, umie kozlowac obiema rekami i zaczac dwutakt z obu nog;)
No generalnie, ze gdzies tam gral w jakichs rozgrywkach PZkosz.

Chociaz cos mi swita, ze Wilq jest dobry w kosza;)

Wierz mi - nie jest ;-)

A mi cos swita, ze byly jakies ustawki na basket pod PKiN i chyba Slawek pisal, ze WilQ byl tam najlepszy ;)

pozdr
PG

Data: 2010-05-25 12:42:57
Autor: Leszczur
Zagadka.
On 25 Maj, 21:34, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Zdefiniuj słowo "sensowny" :-)

Z TRadem ustalcie;)

Spoko. Właśnie problem w tym, że Twoje określenie nijak nie pasuje do
naszej definicji ;-)

A ja mialem na mysli kogos kto mial w zyciu jakiegos trenera, umie
kozlowac obiema rekami i zaczac dwutakt z obu nog;)

Eeeee. To jest nas więcej. Chociaż dwutakt zaczynany z obu nóg zwykle
gwiżdżą jako kroki ;-)

No generalnie, ze gdzies tam gral w jakichs rozgrywkach PZkosz.

Eeeeeeee. To nisko ustalona jest poprzeczka sensowności. ;-)

> Wierz mi - nie jest ;-)

A mi cos swita, ze byly jakies ustawki na basket pod PKiN i chyba Slawek
pisal, ze WilQ byl tam najlepszy ;)

Bo się dokładnie ogolił i brylował wśród szóstoklasistów ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-25 22:31:41
Autor: grzeda
Zagadka.
Leszczur pisze:

[...]

Nie wierze. To Wy macie jakas wspolna definicje?

[...]

TRad pisze, ze sie czlowiek przewraca. Mozecie podyskutowac ;p

No generalnie, ze gdzies tam gral w jakichs rozgrywkach PZkosz.

Eeeeeeee. To nisko ustalona jest poprzeczka sensowności. ;-)

Jak dla kogo. Moglbys jej nie przeskoczyc ;)

pozdr
PG

Data: 2010-05-25 22:39:40
Autor: Leszczur
Zagadka.
On 25 Maj, 22:31, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
> Spoko. Właśnie problem w tym, że Twoje określenie nijak nie pasuje do
> naszej definicji ;-)

Nie wierze. To Wy macie jakas wspolna definicje?

Spokojnie - nawet jeśli tak, to istnienie wszechświata raczej nie
powinno być zagrożone.

> Eeeee. To jest nas więcej. Chociaż dwutakt zaczynany z obu nóg zwykle
> gwiżdżą jako kroki ;-)

TRad pisze, ze sie czlowiek przewraca. Mozecie podyskutowac ;p

Naaah. Ale widzę, że Ty masz na to bardzo wielką ochotę...
BTW - wymiana zaczyna się zbliżać do 10-12 postów i kończy Ci się
limit. :-)

> Eeeeeeee. To nisko ustalona jest poprzeczka sensowności. ;-)

Jak dla kogo. Moglbys jej nie przeskoczyc ;)

Aaaaahhhh. Prosto w serce. Że też nie mogłem przewidzieć tak ciętej
riposty.... :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-25 21:48:22
Autor: Tomasz Radko
Zagadka.
W dniu 2010-05-25 21:34, grzeda pisze:
Leszczur pisze:
[...]

Nie mozna zacząc dwutaktu z obu nóg, bo się można wywrócić. Trzeba albo
z lewej, albo z prawej. No i nie jest ważne, jak się zaczyna, tylko jak
się kończy.

Chociaz cos mi swita, ze Wilq jest dobry w kosza;)

Wierz mi - nie jest ;-)

A mi cos swita, ze byly jakies ustawki na basket pod PKiN i chyba Slawek pisal, ze WilQ byl tam najlepszy ;)

Wilku jest dobry w wycyganianiu najlepszych graczy w fantasy baskecie.

Zagadka.