Zagadka

Data: 2011-02-10 16:51:07
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
Ilu centrów od 1970 spełniło następujące warunki:
- wiek <=23,
- mpg >= 25
- TS% >= .600
- Reb36 >= 10
- Bl36 >= 2

Zapuśćcie b-r, być może się zdziwicie.

Data: 2011-02-10 16:59:34
Autor: s
Zagadka
W dniu 2011-02-10 16:51, Tomasz Radko pisze:
[...]

Nie zapuszczam, wystarczy mi nazwisko publikujacego zagadke.

Andrzej Bynum.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-10 17:22:34
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
W dniu 2011-02-10 16:59, s pisze:
[...]

To oczywista oczywistość, ale kto poza Bynumem - to jest ciekawe.

Data: 2011-02-10 19:21:21
Autor: wiLQ
Zagadka
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

To oczywista oczywisto¶ć, ale kto poza Bynumem - to jest ciekawe.

Yup, ale chyba najwiecej nam mowia rozegrane mecze/minuty w tych
sezonach... --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-10 21:30:30
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
W dniu 2011-02-10 19:21, wiLQ pisze:
[...]

Toż piszę o potencjale li i jedynie. Nie twierdzę przecież, że Bynum
powinien być kandydatem do MVP.

Zagadka