Zagadka

Data: 2012-07-13 17:15:25
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
Co łączy Allena Iversona z Johnem Salleyem i Vernonem Maxwellem? Znaczy
poza tym, że już nie grają w NBA. I nie chodzi o to, że żaden z nich nie
grał w lidze polskiej etc. Przeszłość jest nieistotna, chodzi o stan obecny.

Data: 2012-07-13 16:56:26
Autor: Budzik
Zagadka
Osobnik posiadający mail trad@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]
strzelam
ilośc żon, dzieci?
Zbankrutowali? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2012-07-13 19:02:28
Autor: s
Zagadka

strzelam
ilośc żon, dzieci?
Zbankrutowali? :)

Gdyby liczyc bankrutow, to lista bylaby znacznie brdziej okazala :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-13 18:48:35
Autor: Budzik
Zagadka
Osobnik posiadający mail s@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

strzelam
ilośc żon, dzieci?
Zbankrutowali? :)

Gdyby liczyc bankrutow, to lista bylaby znacznie brdziej okazala :-)

tak, od razu wiedziałem, że to mi nie pasuje.
Nie wiem, czy to prawda, ale kiedyś słszałem, że blisko połowa koszykarzy po zakonczeniu kariery w ciągu 5 lat jest bankrutem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2012-07-14 16:11:01
Autor: wiLQ
Zagadka
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Nie wiem czy o to Ci chodzilo, ale na pewno ich laczy to, ze wciaz maja
cap holds... czyli wciaz moga zostac sprzedani jako wrzutka w trejdzie.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-14 20:42:17
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
W dniu 2012-07-14 17:11, wiLQ pisze:
[...]

 Bingo! Lakers mają nawet cap hold dla Rona Harpera.

Data: 2012-07-17 12:19:15
Autor: wiLQ
Zagadka

> cap holds... czyli wciaz moga zostac sprzedani jako wrzutka w trejdzie.
>  Bingo! Lakers mają nawet cap hold dla Rona Harpera.

Co wygralem? Tradycyjna lutownice? Bo to byl niezly strzal... ;-)

Data: 2012-07-17 21:29:46
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
W dniu 2012-07-17 13:19, wiLQ pisze:
[...]

Lutownicę już masz. Teraz wygrałeś słuchawki do lutownicy.

Data: 2012-07-15 13:16:17
Autor: s
Zagadka
[...]

Salley i Maxwell???
To kiedy oni konczyli kariery??

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-16 00:59:07
Autor: Leszczur
Zagadka
On 15 Lip, 13:16, s <s...@wp.pl> wrote:

> Nie wiem czy o to Ci chodzilo, ale na pewno ich laczy to, ze wciaz maja
> cap holds... czyli wciaz moga zostac sprzedani jako wrzutka w trejdzie.

Salley i Maxwell???
To kiedy oni konczyli kariery??

Tu masz listę cap holds.

http://www.shamsports.com/content/pages/data/salaries/freeagentcapholds.jsp

Data: 2012-07-16 01:35:08
Autor: sooobi
Zagadka
Boston i Shaq za minimum?

Data: 2012-07-17 12:18:03
Autor: wiLQ
Zagadka
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Salley i Maxwell???
To kiedy oni konczyli kariery??

Wlasnie oficjalnie jeszcze nie skonczyli ;-))