Zagadka

Data: 2009-05-30 12:55:06
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
Z graczy grających w finałach grupowych - kto zajmuje pierwsze trzy miejsca pod względem celności rzutów za trzy (za całe p-o).

pzdr

TRad

Data: 2009-05-31 01:12:16
Autor: L'e-szczur
Zagadka
On 30 Maj, 12:55, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Z graczy grających w finałach grupowych - kto zajmuje pierwsze trzy
miejsca pod względem celności rzutów za trzy (za całe p-o).

1. Lue - 100%
2. Joe Smith 60%.
3. Odom 51%
4. Ariza 50%

No i?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 12:47:30
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
L'e-szczur pisze:
[...]

Odom, Ariza, S.Brown. Dziwne.

Data: 2009-05-31 07:15:27
Autor: L'e-szczur
Zagadka
On 31 Maj, 12:47, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> 1. Lue - 100%
> 2. Joe Smith 60%.
> 3. Odom 51%
> 4. Ariza 50%

> No i?

Odom, Ariza, S.Brown. Dziwne.

Ariza najdziwniejszy, bo ma stosunkowo duzo 3PA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 16:16:41
Autor: wiLQ
Zagadka
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Odom, Ariza, S.Brown. Dziwne.

Pytanie brzmi, dla szans Lakersow w finale to dobra wiadomosc czy zla?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-31 20:35:21
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
wiLQ pisze:
[...]

Nie sądzę, aby o wyniku finału zadecydowała skuteczność Lakers za trzy.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-31 13:33:20
Autor: L'e-szczur
Zagadka
On 31 Maj, 20:35, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Pytanie brzmi, dla szans Lakersow w finale to dobra wiadomosc czy zla?

Nie sądzę, aby o wyniku finału zadecydowała skuteczność Lakers za trzy.

A w ryj chcesz? O przepraszam fora mi sie pomylily ;-)
A odpowiadajac na pytanie wilQ'a - to oczywiscie dobra wiadomosc, ale
lepsza byloby gdyby Bynum nie wypadal w Finalach za faule po 6
pierwszych akcjach Howarda.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 22:38:24
Autor: sooobi
Zagadka
wiLQ pisze:

[...]

A w ryj chcesz?

rotfl, rewelka:)

A odpowiadajac na pytanie wilQ'a - to oczywiscie dobra wiadomosc, ale
lepsza byloby gdyby Bynum nie wypadal w Finalach za faule po 6
pierwszych akcjach Howarda.

in dys siczułejszyn bynum jest mega rozpierdalaczem, mega rozpierdalaczem

pzdr

Data: 2009-05-31 13:42:00
Autor: L'e-szczur
Zagadka
On 31 Maj, 22:38, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> [...]
> pierwszych akcjach Howarda.

in dys siczułejszyn bynum jest mega rozpierdalaczem, mega rozpierdalaczem

True. True :D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 22:39:37
Autor: s
Zagadka

[...]

Optymista!
Znaczy, zadnych ofensow Bynumowi nie wrozysz?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-31 13:41:26
Autor: L'e-szczur
Zagadka
On 31 Maj, 22:39, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> pierwszych akcjach Howarda.

Optymista!
Znaczy, zadnych ofensow Bynumowi nie wrozysz?

Mysle, ze sie powstrzyma ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 22:41:50
Autor: Szczepan Radzki
Zagadka
wiLQ pisze:

[...]

Spokojna głowa. Po 4 Howarda i dwóch swoich.

Szczepan Radzki

Data: 2009-05-31 23:17:02
Autor: wiLQ
Zagadka
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie sądzę, aby o wyniku finału zadecydowała skuteczność Lakers za trzy.

A odpowiadajac na pytanie wilQ'a - to oczywiscie dobra wiadomosc,

Dlaczego oczywiscie dobra?

--
pzdr
wiLQ