Zagadka

Data: 2010-02-15 07:17:14
Autor: sooobi
Zagadka
Ktory zawodnik w tym sezonie oddaje srednio najwiecej rzutów spod
samej obręczy(mniej niz 10stóp)?

Data: 2010-02-15 17:24:12
Autor: leszczur
Zagadka
Ktory zawodnik w tym sezonie oddaje srednio najwiecej rzutów spod
samej obręczy(mniej niz 10stóp)?

Procentowo, czy w wartościach bezwzględnych?
Bo procentowo możliwe, że Hayes (87%)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 08:52:46
Autor: sooobi
Zagadka
On 15 Lut, 17:24, leszc...@onet.eu wrote:
> Ktory zawodnik w tym sezonie oddaje srednio najwiecej rzutów spod
> samej obręczy(mniej niz 10stóp)?

Procentowo, czy w wartościach bezwzględnych?
Bo procentowo możliwe, że Hayes (87%)

Nie chodzi mi o procenty, tylko o to ile razy srednio w meczu oddaje
takie rzuty.

Data: 2010-02-15 09:17:07
Autor: Leszczur
Zagadka
On 15 Lut, 17:52, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Procentowo, czy w wartościach bezwzględnych?
> Bo procentowo możliwe, że Hayes (87%)

Nie chodzi mi o procenty, tylko o to ile razy srednio w meczu oddaje
takie rzuty.

Bogut. Ponad 12 pts/g inside.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 09:49:27
Autor: sooobi
Zagadka
On 15 Lut, 18:17, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Nie chodzi mi o procenty, tylko o to ile razy srednio w meczu oddaje
> takie rzuty.

Bogut. Ponad 12 pts/g inside.

Pytanie bylo o oddane rzuty.

Dobra pewnie nikt nie zgadnie. Az 8.2 rzutu na mecz oddaje spod
samiutkiej dziury Tyreke Evans, wyprzedza Melo 7,9 i Zachariasza
7,8.Bogut rzeczywiscie jest wysoko ale on duzo rzuca wlasnie z okolic
10stop (najwiecej w lidze) spod samej dziury jest nizej.

Data: 2010-02-15 09:54:06
Autor: Leszczur
Zagadka
On 15 Lut, 18:49, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

7,8.Bogut rzeczywiscie jest wysoko ale on duzo rzuca wlasnie z okolic
10stop (najwiecej w lidze) spod samej dziury jest nizej.

A link? :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 10:05:32
Autor: sooobi
Zagadka

www.google.com :)

Data: 2010-02-15 11:10:40
Autor: Leszczur
Zagadka
On 15 Lut, 19:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A link? :-)

www.google.com:)

A ten to mam :)

Data: 2010-02-15 19:55:47
Autor: lorak
Zagadka

http://hoopdata.com/shotstats.aspx

Data: 2010-02-15 11:15:13
Autor: Leszczur
Zagadka
On 15 Lut, 19:55, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> A link? :-)

http://hoopdata.com/shotstats.aspx

O właśnie. Widziałem już tę stronę, ale linka sobie nie zostawiłem.
Dzięki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 11:14:39
Autor: Leszczur
Zagadka
> [...]

7,8.Bogut rzeczywiscie jest wysoko ale on duzo rzuca wlasnie z okolic
10stop (najwiecej w lidze) spod samej dziury jest nizej.

Chwileczkę. Spod samej obreczy i mniej niz 10 stop to dwie rozne
wartosci. Pytanie było zle sformułowane. Za karę gleba i 300
pompek :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 20:53:58
Autor: Tomasz Radko
Zagadka
Leszczur pisze:

Chwileczkę. Spod samej obreczy i mniej niz 10 stop to dwie rozne
wartosci. Pytanie było zle sformułowane. Za karę gleba i 300
pompek :-)

A dlaczego tak karcisz glebę? Co Ci ona zawiniła?

pzdr

TRad

Zagadka