Zagadka :)

Data: 2010-08-21 01:28:20
Autor: in for
Zagadka :)
Zagadka jest z bardzo symbolicznymi nagrodami dla (nie)wszystkich nurków, którzy
zabiorą głos w dyskusji:

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=214&p=752#p752

Jacek

P.S. Sam jestem zdumiony odpowiedzią. Wychodzi na to, że każdego dnia ubywa mi
worek drogi. Taki przynajmniej jest wynik po podzieleniu prawidłowej odpowiedzi
przez 365 dni.

Data: 2010-08-21 05:28:20
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
in_for@vp.pl napisał(a):
[...]

Co to znaczy "ubywa"? Zwęża się, zapada? Jeżeli "ubywanie" oceniasz na podstawie kubatury pospółki nawiezionej dla zniwelowania kolein, to gratuluję inteligencji... Kolejny raz z resztą.

Data: 2010-08-21 06:33:40
Zagadka :)
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Co to znaczy "ubywa"? Zwęża się, zapada? Jeżeli "ubywanie" oceniasz na podstawie kubatury pospółki nawiezionej dla zniwelowania kolein, to gratuluję inteligencji... Kolejny raz z resztą.

Jacku Biernacki to że jesteś wkurwiony do szpiku kości, nie oznacza że musisz
się zachowywać jak .... .
Napisz to tak: Jako inż. geodeta mogę przypomnieć że prócz wywożenia w
bieżnikach opon i rozrzucania nawierzchni tymi bieżnikami przy ruszaniu,
występuje również osiadanie gruntu. Mówię to jako specjalista z dr.
fotogrametrii naziemnej. Zajmuję się zawodowo określaniem objętości
wywiezionego materiału skalnego.
Nie każdy Jacku Biernacki, jest takim: erudytą, poliglotą i profesjonalistą
wyrobionym w betoniarce jak szanowny pan.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-21 07:24:30
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Nie każdy Jacku Biernacki, jest takim: erudytą, poliglotą i profesjonalistą
wyrobionym w betoniarce jak szanowny pan.

Owszem, jest nauka zajmująca się tymi problemami. Nie jest nią geodezja i jak widać po załączonej zagadce, aptekarstwo również nie. Martwi mnie tylko, że jak będzie tak bez sensu wydawał na pospółkę, to nowych kibli nigdy nie postawi.

Data: 2010-08-21 09:28:35
[...]

Inżynieria lądowa i wodna.

Martwi mnie tylko, że jak będzie tak bez sensu wydawał na pospółkę, to nowych kibli nigdy nie postawi.

Były skargi na drogę to jest droga, są skargi na sławojki to jest nowa
procedura przygotowywania. Ma też swoją nazwę, wiesz jaką?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-21 18:54:24
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Owszem, jest nauka zajmująca się tymi problemami. Nie jest nią geodezja i
jak
 > widać po załączonej zagadce, aptekarstwo również nie. Inżynieria lądowa i wodna.

Geologia inżynierska

> [...]

Były skargi na drogę to jest droga, są skargi na sławojki to jest nowa
procedura przygotowywania. Ma też swoją nazwę, wiesz jaką?

No i bardzo dobrze. Znaczy, nie dobrze, że były skargi, dobrze, że reaguje prawidłowo, szkoda tylko, że po takich przepychankach.

Data: 2010-08-21 19:47:30
Zagadka :)
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> Inżynieria lądowa i wodna.

Geologia inżynierska

Geolog zagęszcza grunt Babą, paluje teren, buduje podłoże wielowarstwowe
odpowiednio ułożone i zagęszczone. Przerabia też zdjęcia u cioci na imieninach
na ortofoto.

> [...]
> No i bardzo dobrze. Znaczy, nie dobrze, że były skargi, dobrze, że reaguje prawidłowo, szkoda tylko, że po takich przepychankach.

Nie wiem czy zauważyłeś, ale dziękował za słuszne uwagi.
Byłeś w szale czepiania się o ponad standardowy sprzęt i zachwycony pisownią z
małej litery.

Wiesz do tej pory Paweł Poręba nie przeprosił za manipulacje nagłówkiem JK,
nie przedstawił materiału zalecającego dekompresję z ilorazem ciśnień równym 4.
Również nie przeprosił za błędnie podaną dekompresję awaryjną TMX,
Może jemu pomożesz i policzysz przesycenia. Nie musisz już to zrobiłem.
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=207&start=10
Materiału od J.Kota nie mogę wieszać w sieci, mogę wysłać na który Twój adres:
jgeodeta@poczta.onet.pl
jbab@tlen.pl jacekiala@gazeta.pl
inteh@free.polbox.pl
W materiale są tezy mocno odległe od tego co propaguje PP.
Tu mała próbka, cholera znowu nie zrozumiesz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-22 01:45:47
Autor: Włodzimierz Kołacz
Zagadka :)

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i4pagi$3ma$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Również nie przeprosił za błędnie podaną dekompresję awaryjną TMX,
Może jemu pomożesz i policzysz przesycenia. Nie musisz już to zrobiłem.

Ciekawe, Przeczytałem. Tyle że uczeni chyba za mało wprowadzili deppstopów i może niezbyt właściwe? być może dlatego im wyszło inaczej?
Wg Buhlmana  0-250 nurk. 60 m/15 min pierwszy pdeco jest na 12 m zatem rozumiem że głęboki miał by być na 15 m/5 min. Szkopuł w tym że ten na 12 m ma trwać tylko 2 min. Dziwny profil, taki mało elegancki, nie uważasz?
Nie znam źródeł ale dla mnie wydaje się oczywiste że w tej sytuacji nurek zamiast mieć tendencję odsycania tkanek będzie się dalej nasycał. Bo jak wiesz zaleta desaturacji stopniowej polega właśnie na tym aby sukcesywnie zmniejszać ciśnienie w taki sposób aby kontrolować poziom przesyceń w tkankach.  Widać to świetnie gdy  nurkujemy na komputerze i zatrzymujemy się na jakiejś głębokości zbyt długo to czas desaturacji nie zmniejsza się a wręcz zaczyna rosnąć i wreszcie przekraczamy NDL. Natomiast zmniejszanie głębokości nawet wolne zmniejsza czas do deco. Np ostatnio tak miałem że szwendałem się zbyt długo na stałej głębokości i ponownie o włos przekroczył bym NDL a nie miałem tego w planie.

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

CIACH

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-22 10:30:59
Zagadka :)
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Nie znam źródeł ale dla mnie wydaje się oczywiste że w tej sytuacji nurek zamiast mieć tendencję odsycania tkanek będzie się dalej nasycał.

Jak się rozumie dekompresję z poziomu RD, to trudno widzieć takie niuanse.
Jak ten że jest wiele przedziałów, zwłaszcza te o długich czasach nasycania
które faktycznie mocno się nie nasyciły, ale głębokie przystanki i średnio
głębokie dają w nich wzrost nasycenia. Co spowoduje konieczność dekompresji na
płytkich przystankach.

Tobie wysyłam materiał z Medycyny Lotniczej na Twój adres.
Jest naprawdę ciekawy, zwłaszcza z perspektywy ilorazu ciśnień równego 4.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-22 17:29:55
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
[...]

Nie czepiałem się o "ponadstandardowy sprzęt" a o papier toaletowy i czystość w kiblach. Być może twoim świecie wariata, jest to ponad normy, ale my wycieramy tyłek w czystych toaletach. Bierze 25zł bez wydawanie biletu, czyli tyle ile w NORMALNEJ bazie, to niech trzyma przynajmniej zbliżone standardy.

Wiesz do tej pory Paweł Poręba nie przeprosił za manipulacje nagłówkiem JK

Nie wiem, czy manipulował, czy nie. Wali mnie to. Jest dorosły chłopak, wie co robi i to sprawa między Nim a kurzątkowskim. Podobnie jak ty nie musisz wyjaśniać z kurzątkowskim tego: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=23105 - nie sądzisz?

Data: 2010-08-22 20:06:46
[...]

Jacku Biernacki powiem słowo kluczowe defibrylator, nie czepiałeś się ? po
cholerę głupio kłamiesz.
Znowu próbujesz obrażania, gdybyś był kimś to by mnie to mogło brać. Ponieważ
jesteś nikim, to sobie możesz, mnie to nie dotyczy.

> Wiesz do tej pory Paweł Poręba nie przeprosił za manipulacje nagłówkiem JK

Nie wiem, czy manipulował, czy nie. Wali mnie to. Jest dorosły chłopak, wie co robi i to sprawa między Nim a kurzątkowskim.

Jeszcze niedawno zioniesz świętym oburzeniem na "Duch Leszka" że taki niedobry
że JK nie ganił. Że nie zajął stanowiska, teraz mówisz że Ciebie nie dotyczy
łajdacki numer Twojego "guru".
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109394&pid=1109397&MID=%3C47f6.00000cb7.4c52974a%40newsgate.onet.pl%3E
Dekompresji awaryjnej TMX letalnej, także nie trzeba wyprostować i usunąć
morderczy błąd ?

Podobnie jak ty nie musisz wyjaśniać z kurzątkowskim tego: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=23105 - nie sądzisz?

Wiesz to jest tak, na FN byłem jakiś czas temu.
Potem pięknie się żarłem z JK na sekcie, ale zaproponowałem pakt o nie
agresji. Został przyjęty.
Więc jesteś jedynie zasrańcem, pisząc nazwiska i imiona z małej litery. Mimo
wielokrotnego upominania.
Dodatkowo jesteś merytoryczna dupa. Przypomnij Twój Jacka Biernackiego materiał na temat merytoryczny.
Nie masz nic takiego, jak na dupę przystało, możesz jedynie gówna produkować.
Co czynisz doskonale. Umiejętność merytoryczna to Ctrl C, Ctrl V.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-22 20:21:38
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Nie czepiałem się o "ponadstandardowy sprzęt" a o papier toaletowy i
> [...]

Ponieważ
jesteś nikim, to sobie możesz, mnie to nie dotyczy.

Jak cie nie dotyczy, to czemu odpisujesz? Zabolało gnidę... Pień, się pajacu, pień się.

JK
> co robi i to sprawa między Nim a kurzątkowskim. Jeszcze niedawno zioniesz świętym oburzeniem na "Duch Leszka" że taki
niedobry
że JK nie ganił. Że nie zajął stanowiska, teraz mówisz że Ciebie nie dotyczy
łajdacki numer Twojego "guru".

Nie zajął stanowiska, bo posty "Duch Leszka" były mu na rękę - to taka kompozycja człowieka, dlatego się lubicie. Podobieństwa  w świństwach przyciągają.

[...]

Dlaczego mnie pytasz? Tak ładnie piszesz sam do siebie na wariatowym forum. Powołajcie kolejne byty, bedzie ciekawiej - macie w tym wprawę.

 Wielokrotnie też pisałem, że na szacunek trzeba zapracować. ty pracujesz na jego brak.  http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=23105 - czego tam nie zrozumiałeś? Ty mnie pytasz o inne osoby, więc ja ciebie też. Proste, czy i na to jesteś zbyt głupi?

Data: 2010-08-22 20:43:14
> [...]
> jesteś nikim, to sobie możesz, mnie to nie dotyczy.

Jak cie nie dotyczy, to czemu odpisujesz? Zabolało gnidę... Pień, się pajacu, pień się.

Stosujesz słownictwo "naukowe" Pawła Poręby.
[...]

Bo był zajęty pracą w bazie. Swojej bazie.
Nie miał czasu.
Mówisz o podobieństwach w świństwach, to masz wiele wspólnego ze swoim "guru".
Tyle że On coś umie, Ty nic.

Dlaczego mnie pytasz? Tak ładnie piszesz sam do siebie na wariatowym forum. Powołajcie kolejne byty, bedzie ciekawiej - macie w tym wprawę.

Paweł Poręba również cierpi na paranoję jesteście tak podobni w zasuwaniu
oszczerstw.
Na "wariatowym forum" był np Leszek Nowak.

 Wielokrotnie też pisałem, że na szacunek trzeba zapracować. ty pracujesz na jego brak.

Szacunek nikogo, jest mi bardzo bardzo potrzebny, do niczego.

http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=23105 - czego tam nie
zrozumiałeś? Ty mnie pytasz o inne osoby, więc ja ciebie też. Proste, czy i na to jesteś zbyt głupi?

Mówiłem Tobie że nie mam wstępu na FN, nie zapamiętałeś, nie zrozumiałes?
Przerzuć konkretny tekst, będzie o czym rozmawiać.

Gdybyś nie był dupa merytoryczna, to poprosił byś o materiał o dekompresji z
Magazynu Medycyny Lotniczej, ale to za trudne.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-23 06:36:41
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
[...]

Ta część forum jest otwarta i nie wymaga logowania. Z resztą doskonale o tym wiesz. Co jakichkolwiek materiałów i informacji od ciebie, to nie chcę, bo uważam cię za osobę niekompetentną, nieodpowiedzialną, mieszającą pojęcia, subiektywnie zakłamującą fakty pod kątem własnych, chorych wniosków.

Data: 2010-08-23 09:01:41
> [...]

Ta część forum jest otwarta i nie wymaga logowania. Z resztą doskonale o tym wiesz.

Jest blokada na IP, na całe forum. Było to zrobione na samym początku, jeszcze
rok widniałem jako aktywny uczestnik a była twarda blokada. Taka zabawa w
świństewka i ładne pozory.
Możesz w chuja lecieć, to Twoja tradycja.

Co jakichkolwiek materiałów i informacji od ciebie, to nie chcę, bo uważam cię za osobę niekompetentną, nieodpowiedzialną, mieszającą pojęcia, subiektywnie zakłamującą fakty pod kątem własnych, chorych wniosków.

To nie jest mój materiał. Tylko kilku osób w czasopiśmie naukowym.
Wiesz że to rozwala pomysły Pawła Poręby na dekompresję. Jest też o nagłych
skokach ciśnienia.
Możesz swoją głupotę maskować dowolnymi sloganami, wiemy że za trudnych
materiałów nie przyswajasz, również takich które wywracają jedynie słuszne
poglądy Twoich "guru".

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-23 09:20:21
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  > > Mówiłem Tobie że nie mam wstępu na FN, nie zapamiętałeś, nie
zrozumiałes?
> [...]
jeszcze
rok widniałem jako aktywny uczestnik a była twarda blokada. Taka zabawa w

Nie moja wina, że obrażałeś ludzi i cie stamtąd wylali. Forum tylko na tym zyskało.

Możesz w chuja lecieć, to Twoja tradycja.

"Pięknie Ciebie w domu rodzinnym nauczyli odzywać się do innych ludzi.
Dobrze że reprezentujesz "IANTD Żabierek" " - cytat z czarneckiego ryszarda. Czyżby obłudnej dwulicowej zasranej mendy? Jak już wylazłeś na chwilę z dupy swojego kolesia, moze się wykąpiesz.
> [...]
> subiektywnie zakłamującą fakty pod kątem własnych, chorych wniosków.

To nie jest mój materiał. Tylko kilku osób w czasopiśmie naukowym.

Nie ważne. Przeszedł przez twoje ręce... nie chcę nic od takiego idioty.

Data: 2010-08-23 09:25:43
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >  > > > Mówiłem Tobie że nie mam wstępu na FN, nie zapamiętałeś, nie zrozumiałes?

O, ale możesz zadzwonić do swojego kolesia, odczyta ci na głos i dasz nam znać, co o tym sądzisz. Tytuł wątku: "Crazy Shark - zmarnowany czas i pieniądze..." http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=23105 - możesz też poczytać z innego IP. Inna sprawa, że nie wierzę, że już tego nie zrobiłeś, podobnie jak nie wierzę, że nie masz tam kolejnego loginu.

> [...]

ryszarda.
Czyżby obłudnej dwulicowej zasranej mendy? Jak już wylazłeś na chwilę z
swojego kolesia, moze się wykąpiesz.  > > Co jakichkolwiek materiałów i informacji od ciebie, to nie chcę, bo > > uważam cię za osobę niekompetentną, nieodpowiedzialną, mieszającą pojęcia, > > subiektywnie zakłamującą fakty pod kątem własnych, chorych wniosków.

Data: 2010-08-23 09:51:39
> [...]

O, ale możesz zadzwonić do swojego kolesia, odczyta ci na głos i dasz nam znać, co o tym sądzisz. Tytuł wątku: "Crazy Shark - zmarnowany czas i pieniądze..." http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=23105 - możesz też poczytać z innego IP. Inna sprawa, że nie wierzę, że już tego nie zrobiłeś, podobnie jak nie wierzę, że nie masz tam kolejnego loginu.

Akurat nie zaglądałem na FN od dłuższego czasu, czy wierzysz czy nie to Twoja
i Twojego psychiatry problem.
Możesz zapytać Darka Smosarskiego kiedy odbywały się wejścia na FN z mojego IP
i na zakrywce Vidala.

Sam widzisz Jacku Biernacki jesteś głupim osobnikiem zamiast mówić o
merytorycznych zagadnieniach, dajesz mi fajną zabawę w obdzieranie ze skóry
wyznawcy z sekty wyznaniowej "IANTD Żabierek".

Akurat za to będę się jarał w piekle, dręczenie idioty.

pozdrawiam rc  --

Data: 2010-08-23 10:15:23
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  > > > Jest blokada na IP, na całe forum. Było to zrobione na samym
początku,

> [...]
> wierzę, że nie masz tam kolejnego loginu.

Akurat nie zaglądałem na FN od dłuższego czasu, czy wierzysz czy nie to

Łżesz jak pies. Jak zwykle z resztą.
http://tinyurl.com/3ax5w9b
Możesz zapytać Darka Smosarskiego kiedy odbywały się wejścia na FN z mojego
IP
i na zakrywce Vidala.

Po co mam pytać. Sam pokazujesz daty, linkując do F-N. --

Data: 2010-08-23 11:45:42

http://tinyurl.com/3ax5w9b > Możesz zapytać Darka Smosarskiego kiedy odbywały się wejścia na FN z mojego IP
> i na zakrywce Vidala.

Po co mam pytać. Sam pokazujesz daty, linkując do F-N.

Głupek jesteś, to przykład braku zrozumienia jak działa nagłówek wiadomości.
Akurat ten dostałem od osoby która umieściła wiadomość na FN. Po moim odejściu.
Otrzymałem jego w e-mailu.

Taki głupek że aż miło obdzierać ze skóry.
Sprawdź zanim znowu zrobisz z siebie oszczerczą mendę.
Paweł Poręba również nie sprawdził poszedł na "swoim odczuciu" wyszło szydło z
worka. Ty robisz takie działania ciągle.

http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=169040#169040 Gdybyś nie był takim jełopem, to byś zrozumiał co tam jest napisane, co jest
nowością, co znanym stanem techniki. Ale to ponad możliwościami geodety Jacka
Biernackiego. Mam dla ciebie dobrą wiadomość, zaoszczędzisz na psie, sam ujadasz nieustająco.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-23 09:41:58
> [...]
> świństewka i ładne pozory.

Nie moja wina, że obrażałeś ludzi i cie stamtąd wylali. Forum tylko na tym zyskało.

Wiem kilka osób wymyśliło nowe konstrukcje sprzętowe i spotykam ich w kolejce
do sekretariatu w UP. (jaja)

Czyżby obłudnej dwulicowej zasranej mendy? Jak już wylazłeś na chwilę z dupy swojego kolesia, moze się wykąpiesz.

No widzisz jak skutecznie sam się załatwiasz. Nazwiska piszemy z Dużej litery
imiona również. Gdyby Twój przekaz był formalnie nie naganny to można by się
zastanawiać czy cały jest prawdziwy. Tak zabiłeś cień że to prawda skoro sam
stosujesz UBeckie metody.
Co do wskakiwania w dupę to Twoja tradycja Jacku Biernacki pamiętasz jak
prosiłem o wpis "Hubert68" ?
Był całkowicie nie na rękę PP.

"Pięknie Ciebie w domu rodzinnym nauczyli odzywać się do innych ludzi.
Dobrze że reprezentujesz "IANTD Żabierek"
Podtrzymuję !!!

> To nie jest mój materiał. Tylko kilku osób w czasopiśmie naukowym.

Nie ważne. Przeszedł przez twoje ręce... nie chcę nic od takiego idioty.

Sam z siebie Jacku Biernacki systematycznie robisz idiotę. Tak zachowuje się głupek, jego rozum jest jedyny najlepszy i największy.
Wolisz ludzi którzy zdobywają stopień na krzywy ryj, zalecają morderczą
dekompresję ? Żeby osiągnąć krótko czasową przewagę w dyskusji kłamią ? Gratuluję wyboru.

Gdybyś cokolwiek rozumiał, to z chęcią byś się dowiedział więcej.
  pozdrawiam rc

Data: 2010-08-22 20:01:43
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
[...]

Kto cię upoważnił do gromadzenia moich danych i do ich publicznej publikacji? http://tinyurl.com/2uoagjy
Jak widać, niezły smierdziel z ciebie...

Data: 2010-08-22 20:13:28
> [...]

Kto cię upoważnił do gromadzenia moich danych i do ich publicznej publikacji? http://tinyurl.com/2uoagjy
Jak widać, niezły smierdziel z ciebie...

Znowu próbujesz obrażać.
Dane te udostępniłeś sam !!!
Pierwszy adres to dane Twojej firmy.
Drugim posługiwałeś się na sekcie jakiś czas temu, również w danych firmy
występuje. Trzeci to ten z obecnej korespondencji na sekcie.
Czwarty to z akwarystycznego opisu Jacka Biernackiego.

Możesz siebie sam w dupę pocałować, dane są dostępne w internecie dostępne.

pozdrawiam rc
ps. pamiętasz kazus "Kataryny" ?

Data: 2010-08-22 20:23:46
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > > jgeodeta@poczta.onet.pl
 > http://tinyurl.com/2uoagjy
> Jak widać, niezły smierdziel z ciebie...

Znowu próbujesz obrażać.
nie poniżam, stwierdzam fakt. Jak ci dobrze w kurzątkowskiej dupie, to se tam siedź.

Data: 2010-08-22 20:30:02
Zagadka :)
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> Znowu próbujesz obrażać.

nie poniżam, stwierdzam fakt. Jak ci dobrze w kurzątkowskiej dupie, to se tam siedź.

To z Jacka Biernackiego wychodzi prymityw.
Nie jestem sterowany przez nikogo, mówiłem to wiele razy, za trudne dla Jacka
Biernackiego ?
Teraz jestem w Warszawie, Jacek Kurzadkowski pracuje nad jez. Białym. Nie mogę
być w 2 miejscach jednocześnie, dlaczego rozpowszechniasz nie prawdziwe
informacje o moim miejscu przebywania, kłamiesz tak machinalnie ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-22 20:33:11
Autor: jacekplacek
Zagadka :)
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > > Znowu próbujesz obrażać.

> [...]

być w 2 miejscach jednocześnie, dlaczego rozpowszechniasz nie prawdziwe
informacje o moim miejscu przebywania, kłamiesz tak machinalnie ?

mam rozumieć, że na chwilę obecną nie spędzasz czasu w kurzątkowskiej dupie, tylko w innym domu? Przepraszam, nie wiedziałem.

Data: 2010-08-22 20:47:47
> [...]

mam rozumieć, że na chwilę obecną nie spędzasz czasu w kurzątkowskiej dupie, tylko w innym domu? Przepraszam, nie wiedziałem.

Akurat Ty Jacek Biernacki nie rozumiesz zbyt wiele. Oceniasz świat z poziomu własnej percepcji, czyli sam siedzisz w czyjeś dupie
to uważasz że inni tak samo, się zachowują. Jacku Biernacki To Twoje zajęcie, siedzenie w dupie, masz na to monopol na sekcie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-21 11:22:02
Autor: Pszemol
Zagadka :)
<in_for@vp.pl> wrote in message news:47f6.000015de.4c6f0f94newsgate.onet.pl...
Zagadka jest z bardzo symbolicznymi nagrodami dla (nie)wszystkich nurków,
którzy zabiorą głos w dyskusji:

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=214&p=752#p752

Czy nie wyszłoby Ci taniej na dłuższą metę gdybyś zastosował inną metodę?
Poczytaj jak robili drogę tysiące lat temu Rzymianie... Raz a porządnie.

Data: 2010-08-21 19:48:45
Autor: Włodzimierz Kołacz
Zagadka :)

Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47f6.000015de.4c6f0f94@newsgate.onet.pl...
[...]

Jeeeest!! - 365 worków?
Kurcze trudne to było doprawdy :-)
Ciekawe było by ile worko-kroków na rok musiałeś średnio dołożyć do interesu drogowego.

Ale widzę że znakomicie uczysz się z TV i innych mediów w robieniu zagadek dla lekko "nie do rozwiniętych". Ponoć jest tak że im bardziej kretyńska zagadka typu "jak ma na imię Jasiu?" tym bardziej rośnie ich zadowolenie z własnego intelektu.

Nie masz co robić że wymyślasz takie dyrdymały aby ściągnąć klienta?

Pozdrawiam Włodek
Ps. Nie pragnę symbolicznej nagrody dla tych co myślą że kupując w sklepie dla "nie idiotów" nimi w istocie nie są.

Data: 2010-08-22 12:53:45
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Zagadka :)
 każdego dnia ubywa mi
worek drogi. Taki przynajmniej jest wynik po podzieleniu prawidłowej
odpowiedzi
przez 365 dni.

Więc wychodzi na to że ubywa Ci rocznie jakieś 180-185 metrów sześciennych drogi rocznie !!!

A propo , gdzie to się podziewa ???????

Pozdrawiam

Adam Klimek  instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

Data: 2010-08-22 10:39:40
Autor: Pszemol
Zagadka :)
"CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> wrote in message news:2239.00000007.4c7101b9newsgate.onet.pl...
[...]

Jak byś szukał tego postu to się pojawił i go widać :-)

Data: 2010-08-23 14:26:59
Autor: ogrodowczyk
Zagadka :)
[...]

Zajebisty jestes.