Zagadka

Data: 2010-09-10 19:31:29
Autor: Dieter
Zagadka
Kto to powiedzial w 2007 roku?

,,Przysięgam Polakom, że ten kto zaproponuje w moim rz±dzie podwyżkę podatków,
zostanie osobi¶cie przeze mnie wyrzucony"

http://www.youtube.com/watch?v=4MrJ03LipsU&feature=related

Dieter

Data: 2010-09-10 19:41:59
Autor: Dieter
Zagadka
Te slowa Tuska tez byly co najmniej mocne:

"Naczeln± zasad± polityki finansowej mojego rz±du będzie stopniowe obniżanie podatków i innych danin publicznych. Dotyczy to i musi dotyczyć wszystkich. I tych mniej zamożnych i tych bogatszych. Wszyscy maj± prawo do tego, aby państwo przyjęło wreszcie kierunek na obniżanie podatków i danin publicznych. Będziemy prowadzili tę politykę rozważnie, to musi być rozważny marsz. Ale chcę, aby to był marsz zawsze w jednym kierunku, zawsze w kierunku niższych podatków i zawsze w kierunku rezygnacji z nadmiernych, często zbędnych danin publicznych, jakie obywatel płaci na rzecz administracji".

D.

Data: 2010-09-12 10:49:56
Autor: ichi
Zagadka
Dieter wrote:

Te slowa Tuska tez byly co najmniej mocne:

"Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie stopniowe
obniżanie podatków i innych danin publicznych. Dotyczy to i musi dotyczyć
wszystkich. I tych mniej zamoĹĽnych i tych bogatszych. Wszyscy majÄ… prawo
do tego, aby państwo przyjęło wreszcie kierunek na obniżanie podatków i
danin publicznych. Będziemy prowadzili tę politykę rozważnie, to musi być
rozważny marsz. Ale chcę, aby to był marsz zawsze w jednym kierunku,
zawsze w kierunku niĹĽszych podatkĂłw i zawsze w kierunku rezygnacji z
nadmiernych, często zbędnych danin publicznych, jakie obywatel płaci na
rzecz administracji".

Tylko krowa nie zmienia zdania. Rzeczywistość weryfikuje poglądy. Sam też coś o tym wiesz na pewno.

--
ichi

Data: 2010-09-12 12:15:34
Autor: Jan Werbiński
Zagadka
Użytkownik "ichi" <abc@def.gh> napisał w wiadomości news:i6i476$2ls$1inews.gazeta.pl...
Dieter wrote:

[...]

coĹ› o tym wiesz na pewno.

Rzeczywistość się nie zmieniła. Deficyt był od zawsze.

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-09-12 13:29:39
Autor: Dieter
Zagadka
Wszystkim popierajacym wybranego przez nich wodza, robiacego ich non stop w konia, polecam swietny artykul.

http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/3-x-15-- 1-czyli-syndrom-mawrodego,1515589

D.

-- ichi

Data: 2010-09-10 19:54:27
Autor: Zbyszek
Zagadka
Dnia 10-09-2010 o 19:31:29 Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):

Przysięgam Polakom, że ten kto zaproponuje w moim rz±dzie podwyżkę  podatków,
zostanie osobi¶cie przeze mnie wyrzucony

podaj Ľródło.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-10 20:55:34
Autor: Delfino Delphis
Zagadka
Dieter wrote:

Kto to powiedzial w 2007 roku?

,,Przysięgam Polakom, że ten kto zaproponuje w moim rz±dzie podwyżkę
podatków,
zostanie osobi¶cie przeze mnie wyrzucony"

Kto to powiedział: "Nie będę premierem, jak brat będzie prezydentem"? Itd. :)

Data: 2010-09-10 21:24:58
Autor: Dieter
Zagadka
PO rzadzi od 3 lat, a nie Jarek.

http://w762.wrzuta.pl/obraz/powieksz/3aioGepiHPZ

D.

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i6duv6$33k$1@news.onet.pl...
Dieter wrote:

[...]

:)

Data: 2010-09-11 14:29:50
Autor: pm
Zagadka
Kto to powiedział: "Nie będę premierem, jak brat będzie prezydentem"? Itd.

tego ze brat prezia był premierem (dawno i nieprawda) nie odczułe¶ raczej w kieszeni.

Data: 2010-09-12 08:38:05
Autor: Lech Dubrowski
Zagadka
Użytkownik "pm"
tego ze brat prezia był premierem (dawno i nieprawda) nie odczułe¶ raczej w kieszeni.

Niektorzy ludzie nie umieja pradzic sobie z przegrana.

Leszek

Data: 2010-09-13 13:45:24
Autor: flower
Zagadka

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ale gdzie padaj± dokładnie te słowa które cytujesz?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-09-13 13:46:48
Autor: walter
Zagadka
Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c8e0ec0$0$20994$65785112news.neostrada.pl...

[...]

poza tym może to on sam zaproponował albo kto¶ spoza rz±du wiec problemu nie ma

Zagadka