Zagadka

Data: 2010-09-10 20:55:34
Autor: Delfino Delphis
Zagadka
Dieter wrote:

Kto to powiedzial w 2007 roku?

,,Przysięgam Polakom, że ten kto zaproponuje w moim rządzie podwyżkę
podatków,
zostanie osobiście przeze mnie wyrzucony"

Kto to powiedział: "Nie będę premierem, jak brat będzie prezydentem"? Itd. :)

Data: 2010-09-10 21:24:58
Autor: Dieter
Zagadka
PO rzadzi od 3 lat, a nie Jarek.

http://w762.wrzuta.pl/obraz/powieksz/3aioGepiHPZ

D.

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6duv6$33k$1@news.onet.pl...
Dieter wrote:

[...]

:)

Data: 2010-09-11 14:29:50
Autor: pm
Zagadka
Kto to powiedział: "Nie będę premierem, jak brat będzie prezydentem"? Itd.

tego ze brat prezia był premierem (dawno i nieprawda) nie odczułeś raczej w kieszeni.

Data: 2010-09-12 08:38:05
Autor: Lech Dubrowski
Zagadka
Użytkownik "pm"
tego ze brat prezia był premierem (dawno i nieprawda) nie odczułeś raczej w kieszeni.

Niektorzy ludzie nie umieja pradzic sobie z przegrana.

Leszek

Zagadka