Zagadka. Co robił płemier dnia 10.04.2010 roku rano między godziną 7:00 a 9:00?

Data: 2010-07-31 14:59:10
Autor: Antenka
Zagadka. Co robił płemier dnia 10.04.2010 roku rano między godziną 7:00 a 9:00?
Wybirz prawidłową odpowiedź:
=====================
A. Uprawiał seks z Małgorzatą;

B. Był na treningu piłkarskim;

C. Czekał "pod telefonem" na wiadomość :

"Jest dobrze. Stop. Przyjeżdżaj na pogrzeb.Stop. Twój Władmir.  Stop".

Antenka

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-08-01 15:46:08
Autor: jadrys
======================

Data: 2010-08-01 08:20:37
Autor: Antenka
On 1 Sie, 15:46, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

No bez przesady, na pewno Putin nie napisał  "twój" :-D . No chyba że łączy ich coś więcej poza współpracą oficjalną. :-\ <

A kto tam wie, co tak naprawdę ich łączy. Czy tylko spisek, czy może
jeszcze coś ;-). No może z tym "twój" przesadziłam :D, ale przyznasz,
że reszta jest ok?

Antenka

P.s. A tak nawiasem mówiąc, a raczej pisząc ;-),  kto się obściskiwał
w Smoleńsku z Władimirem w dniu 10.04.2010 r.? Przecież nie ja :-D

Data: 2010-08-02 15:16:34
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-01 17:20, Antenka pisze:

[...]

Jasne że była ok :-) . No właśnie, to nie wyglądało na sztywny uścisk dyplomatyczny.. - za dużo było w nim uczucia :-( . Już sam nie wiem co o tym myśleć :-\

Data: 2010-08-02 10:04:52
Autor: Zahir

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b99c5909-e8d6-473d-aa03-da598b7cf84ff6g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Odpowiedz A i B.

Katastrofa smoleńska - wybierz prawidłową odpowiedź:

A. Prezydent kazał pilotom lądować
B. Prezydent kazał aresztować pilotów i lądować generałowi,
C. Prezes PiS kazał pilotom lądować.

P.S. Jan Pietrzak - komuszy fircyk, brat generała. Przez lata służył komunie jako wentyl. Teksty jego wystąpień pisano w KC PZPR.

Zagadka. Co robił płemier dnia 10.04.2010 roku rano między godziną 7:00 a 9:00?