Zagadka. Dosc trudna.

Data: 2009-07-16 06:28:09
Autor: Piotr Hrebieniuk
Zagadka. Dosc trudna.
On 16 Lip, 15:06, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Dobra. To ja mam dla Was wakacyjna zagadke, ktora prosze rozwiazywac
bez pomocy materialow dodatkowych, a jedynie wlasnej wiedzy, przeczuć
lub wróżb.

Pytanie brzmi: ktory zawodnik NBA w sezonie 2008-2009 (z grajacych
ponad 1500 minut) swoja obecnoscia na boisku najbardziej wplywal na
odsetek zbiorek w obronie wlasnej druzyny. Naturalnie chodzi mi o
wplyw pozytywny.
Czyli innymi slowy czyja obecnosc powodowala ze druzyna poprawiala
prace na wlasnej desce w najwiekszym stopniu.

Ustalmy od razu, ze mozna podawac do 5 kandydatow (zeby nie cykac sie
z pojedynczymi nazwiskami).

Pozdro

L'e-szczur

No to: Kidd, Billups, Wade, Paul ?
Howard? :)

Data: 2009-07-16 06:40:01
Autor: L'e-szczur
Zagadka. Dosc trudna.
On 16 Lip, 15:28, Piotr Hrebieniuk <Piotr.Hrebien...@gmail.com> wrote:
> [...]

> prace na wlasnej desce w najwiekszym stopniu.

> Ustalmy od razu, ze mozna podawac do 5 kandydatow (zeby nie cykac sie

No to: Kidd, Billups, Wade, Paul ?
Howard? :-)

Koncepcja logiczna: czolowka najlepiej zbierajacych PG's (aczkolwiek
nie ścisła czołówka) oraz najlepszy zbierajacy ligi.

Ale nie - kombinujemy dalej. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-16 07:25:17
Autor: Piotr Hrebieniuk
Zagadka. Dosc trudna.
On 16 Lip, 15:40, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Koncepcja logiczna: czolowka najlepiej zbierajacych PG's (aczkolwiek
nie ścisła czołówka) oraz najlepszy zbierajacy ligi.

Nie można było sprawdzić którzy dobrze zbierają, więc musiałem wybrać
takich (z pamięci) co  wydają się mieć wielką rolę na cały zespół w
ogóle.

Propozycja TRada wygląda natomiast jakby lepiej - goście których pod
tablicami nie było specjalnie jak zastąpić w ich zespołach.

Data: 2009-07-16 08:55:29
Autor: L'e-szczur
Zagadka. Dosc trudna.
On 16 Lip, 16:25, Piotr Hrebieniuk <Piotr.Hrebien...@gmail.com> wrote:

> [...]

Nie można było sprawdzić którzy dobrze zbierają, więc musiałem wybrać
takich (z pamięci) co  wydają się mieć wielką rolę na cały zespół w

Yup. Zdecydowanie mają.

Propozycja TRada wygląda natomiast jakby lepiej - goście których pod
tablicami nie było specjalnie jak zastąpić w ich zespołach.

Odom jest pod tym wzgledem trzecim zawodnikiem w druzynie za Kobe
i.... Fisherem.
Zaza i Yao wychodza nieco ponizej zera. Duze znaczenie maja nie tylko
zmiennicy (lider mial naprawde kiepskiego), ale i lineupy w jakich
przyszlo im grać.
Na Dreb% ma jednak wplyw cala piatka.

Pozdro

L'e-szczur