Zagadka. Dosc trudna.

Data: 2009-07-16 18:31:00
Autor: wiLQ
Zagadka. Dosc trudna.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pytanie brzmi: ktory zawodnik NBA w sezonie 2008-2009 (z grajacych
ponad 1500 minut) swoja obecnoscia na boisku najbardziej wplywal na
odsetek zbiorek w obronie wlasnej druzyny. Naturalnie chodzi mi o
wplyw pozytywny.
Czyli innymi slowy czyja obecnosc powodowala ze druzyna poprawiala
prace na wlasnej desce w najwiekszym stopniu.

A mozesz wyjasnic jak doszedles do odpowiedzi?
82games.com i analiza lineupow czy jak?

Ustalmy od razu, ze mozna podawac do 5 kandydatow (zeby nie cykac sie
z pojedynczymi nazwiskami).

Slusznie. Pierwsze strzaly juz padly, wiec by sie nie powtarzac i troche
pokombinowac... Marc Gasol, Lebron, Iguodala, David West, Posey.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-16 10:04:04
Autor: L'e-szczur
Zagadka. Dosc trudna.
On 16 Lip, 18:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> prace na wlasnej desce w najwiekszym stopniu.

A mozesz wyjasnic jak doszedles do odpowiedzi?

Zrobienie tego samodzielnie dla calej ligi zajeloby mi ze dwa lata.
A tak naprawde to jest strona na ktorej mozna znalezc szczegolowe dane
na temat zawodnikow, ale rowniez lineupow w ktorych grali w ostatnich
3 latach. Nawet jesli bylo to 30 sekund w skali sezonu. Co ciekawsze
znalem ja od dosc dawna ale dopiero dzisiaj pogrzebalem nieco glebiej
i co sie okazalo...
Najlepszym skladem w lidze (w czasie playoffs) pod wzgledem ORtg-Drtg
byli panowie Gortat-Johson-Lewis-Pietrus-Turkoglu, ktorzy co prawda
grali razem tylko 33 minuty, ale wykrecili wynik +73.24 (ORtg 158.49,
DRtg 85.25).
W Top3 sa dwa lineupy z Marcinem - a wszyscy sie dziwia, ze pol ligi
sie o niego bije ;-)

> [...]

Slusznie. Pierwsze strzaly juz padly, wiec by sie nie powtarzac i troche
pokombinowac... Marc Gasol, Lebron, Iguodala, David West, Posey.

Gasol wychodzi na zero. Z LBJ'em Cavs byli lepsi o 0.9%.
Ładny strzał w Iggiego - jest 12. Jeszcze lepszy w Westa - 6. Posey
poza Top50.

Pozdro

L'e-szczur

Zagadka. Dosc trudna.