Zagadka. Dosc trudna.

Data: 2009-07-16 19:01:59
Autor: Tomasz Radko
Zagadka. Dosc trudna.
Leszczur pisze:
Dobra. To ja mam dla Was wakacyjna zagadke, ktora prosze rozwiazywac
bez pomocy materialow dodatkowych, a jedynie wlasnej wiedzy, przeczuć
lub wróżb.

Pytanie brzmi: ktory zawodnik NBA w sezonie 2008-2009 (z grajacych
ponad 1500 minut) swoja obecnoscia na boisku najbardziej wplywal na
odsetek zbiorek w obronie wlasnej druzyny. Naturalnie chodzi mi o
wplyw pozytywny.
Czyli innymi slowy czyja obecnosc powodowala ze druzyna poprawiala
prace na wlasnej desce w najwiekszym stopniu.

Ustalmy od razu, ze mozna podawac do 5 kandydatow (zeby nie cykac sie
z pojedynczymi nazwiskami).

Duncan, Rondo, Biedrins, Paul, Chandler

Data: 2009-07-16 10:18:37
Autor: L'e-szczur
Zagadka. Dosc trudna.
On 16 Lip, 19:01, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

> prace na wlasnej desce w najwiekszym stopniu.

> Ustalmy od razu, ze mozna podawac do 5 kandydatow (zeby nie cykac sie

Lepiej. Rondel - 14. Biedrins 43, Paul 47.
Duncan minimalnie na plusie.

Pozdro

L'e-szczur

Zagadka. Dosc trudna.