Zagadka. Dosc trudna.

Data: 2009-07-16 19:44:24
Autor: Rasheed
Zagadka. Dosc trudna.
"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:6f7eafc5-8d2e-42d9-b4df-5a46c696caa4t13g2000yqt.googlegroups.com...

Andre Miller, Dalembert, Pierce, Rondo, Gortat :)

Rasheed

Data: 2009-07-16 10:53:18
Autor: L'e-szczur
Zagadka. Dosc trudna.
On 16 Lip, 19:44, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

Andre Miller, Dalembert, Pierce, Rondo, Gortat :)

I mamy zwyciezce!
Andre Miller. DReb% gdy byl na parkiecie: 70.4. Bez Millera - 63.9%.
Delta +6.6%.
#2: Nene +6.0%
#3: Dalembert +5.8%

Dla rownowagi najgorsi w lidze byli Speights (-6.6%) i Lou Williams
(-5.4%). Obaj z Sixers, co niewatpliwie pomogo wyzej wymienionym w
wywalczeniu podium.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-17 13:17:18
Autor: wiLQ
Zagadka. Dosc trudna.

#2: Nene +6.0%
#3: Dalembert +5.8%

Dla rownowagi najgorsi w lidze byli Speights (-6.6%) i Lou Williams
(-5.4%). Obaj z Sixers, co niewatpliwie pomogo wyzej wymienionym w
wywalczeniu podium.

No dobra, a jakies wyjasnienie? Tak zlymi obroncami / zbierajacymi sa Speights i Williams czy na tym tle
tak dobrze wypada Dalembert, a Andre po prostu z nim najczesciej gral?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-17 04:42:04
Autor: L'e-szczur
Zagadka. Dosc trudna.
On 17 Lip, 13:17, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Tak zlymi obroncami / zbierajacymi sa Speights i Williams czy na tym tle
tak dobrze wypada Dalembert, a Andre po prostu z nim najczesciej gral?

Wydaje mi sie, ze zadecydowaly trzy czynniki.
1. Sixers bez Dalemberta zbierali wrecz dramatycznie zle (ledwie 64%
DReb)
2. Andre Miller grał najwiecej minut z Dalembertem i Youngiem (ktory
rowniez znaczaco poprawial DReb% druzyny).
3. Backupem przyzwoicie zbierajacego (jak na PG) Millera byl
dramatycznie drewniany Williams.

Pozdro

L'e-szczur

Zagadka. Dosc trudna.