Zagadka/Pytanie o film/SPOILER

Data: 2010-10-14 14:59:21
Autor: Kinsky
Zagadka/Pytanie o film/SPOILER
Użytkownik "Kinsky" <kinsky@kinsky.pl> napisał w wiadomości news:i8tb26$7si$1news.onet.pl...

Witam,

Oglądałem dawno temu, rzecz następująca:

Film z lat 80-90 (tak sądzę). Historia matki, której syna chcą zamordować wyznawcy sekty, ponieważ sądzą, że jest Antychrystem. W ucieczce pomaga im obcy facet (policjant?).
SPOILER
.
.
.
.
.
.
W finale matka ginie, ale dzięki umiejętnościom synka - który Antychrystem okazuje się być prawdziwym - zmartwychwstaje (synek ją ożywia).

Więcej nie pamiętam. Może ktoś skojarzy.

Pzdr,

Cytuje sam siebie więc nie jest najlepiej.

Naprawdę nikt nie widział? Zaczynam się martwić, czy to przypadkiem nie jest wytwór mojej wyobraźni ;)

Pzdr,

Zagadka/Pytanie o film/SPOILER