Zagadka, ale nie dla każdego!

Data: 2010-09-12 13:15:46
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
Bronek, powiedz no mi chłopie z lasu, jaki widzisz związek między
Pałacem Kultury a Wieżą Eiffla? Próbuj, próbuj...:D

Antenka

Data: 2010-09-12 13:29:47
Autor: zbig
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 12 Wrz, 22:15, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Bronek, powiedz no mi chłopie z lasu, jaki widzisz związek między
Pałacem Kultury a Wieżą Eiffla? Próbuj, próbuj...:D

Antenka

W porównaniu ze statuą (nie staułą bystra antenko) wieża Eiffla to po
prostu duperela.
Ciekaw jestem, czy rozwiążesz zagadkę. dlaczego Pałac Kultury a wieża
a nie Wieża Eiffla.

Data: 2010-09-12 14:16:12
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 12 Wrz, 22:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

prostu duperela.
Ciekaw jestem, czy rozwiążesz zagadkę. dlaczego Pałac Kultury a wieża

Nie rozmawiam ze zbiegami pisanymi małą literą.

Antenka

Data: 2010-09-12 23:03:10
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-12 22:15, Antenka pisze:
Bronek, powiedz no mi chłopie z lasu, jaki widzisz związek między
Pałacem Kultury a Wieżą Eiffla? Próbuj, próbuj...:D

Antenka

Bronek to nawet potrafi dostrzec związek między powodziami a zwierzakiem który się nazywa bóbr :-D ..

Data: 2010-09-12 14:13:39
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 12 Wrz, 23:03, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Antenka

Bronek to nawet potrafi dostrzec związek między powodziami a zwierzakiem

"Głupi to ptak, który we własne gniazdo sra". Bóbr strzelił sobie
samobója :D.

Antenka

Data: 2010-09-12 23:23:22
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-12 23:13, Antenka pisze:
[...]

"Raróg" chyba się nazywa to ptaszysko ;-) ..  Tak, i myślę że nie był to jego ostatni "samobój". - Facet wydaje się najpierw mówić a później myśleć. Pal licho te gafy popełniane w kraju, ale reperkusje takiego zachowania za granicą mogą być poważniejsze :-( .

Data: 2010-09-12 14:33:06
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 12 Wrz, 23:23, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

myśleć. Pal licho te gafy popełniane w kraju, ale reperkusje takiego
zachowania za granicą mogą być poważniejsze :-( .

Jeszcze kilka takich wpadek a cały jewrokołchoz będzie patrzył na
niego jak na raroga :D

Antenka

P.s. Wiesz Jadrysiu, że mam bezpłatną korektorkę u swego boku?
"zbig" - tak brzmi nazwa tego zwierzaka :D
Dobranoc S.C.Z.W :-*

Data: 2010-09-12 15:21:04
Autor: zbig
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 12 Wrz, 23:33, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

Antenka

P.s. Wiesz Jadrysiu, że mam bezpłatną korektorkę u swego boku?
"zbig" - tak brzmi nazwa tego zwierzaka :D

Zwierzaka znajdziesz zapewne w swoich brudnych majtach.

Data: 2010-09-13 00:35:20
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 13 Wrz, 00:21, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 12 Wrz, 23:33, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Zwierzaka znajdziesz zapewne w swoich brudnych majtach.<

Twoje preferencje seksualne mnie nie interesują. Rozumiem, co chciałeś
powiedzieć, że preferujesz ogolone.

Antenka

P.s. Nie pomyliłam się. Nie dość, że to coś to "profesor nikt", to na
dodatek zbok. Nawet pasuje: zbig - zbok.
Uważaj, bo za zły dotyk w szkole, możesz trafić za kratki,  panie
psorze zbok! hehe

Data: 2010-09-13 03:38:02
Autor: zbig
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 13 Wrz, 09:35, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

dodatek zbok. Nawet pasuje: zbig - zbok.
Uważaj, bo za zły dotyk w szkole, możesz trafić za kratki,  panie

Nie należę do tego typu nieudaczników, dla których ratunkiem przed
bezrobociem jest praca w szkole. W odróżnieniu od wielu moich kolegów
na studiach nawet nie próbowałem zdobyć uprawnień pedagogicznch. Nie
mam cierpliwości do pracy z ciemniakami. Stąd też,jak zwykle trafiłaś
kulą w płot.

Data: 2010-09-14 13:16:45
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 13 Wrz, 12:38, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 13 Wrz, 09:35, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

W odróżnieniu od wielu moich kolegów na studiach <

I po co ten życiorys? Magistrów od świeżego powietrza ci u nas
dostatek. Nie trzeba daleko szukać, panie zbok.

nawet nie próbowałem zdobyć uprawnień pedagogicznch<

No i dobrze! Powierzenie dzieci takiemu jak ty byłoby prawdziwym
szaleństwem. :D

Antenka

Data: 2010-09-15 02:59:15
Autor: zbig
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 14 Wrz, 22:16, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

>nawet nie próbowałem zdobyć uprawnień pedagogicznch<

No i dobrze! Powierzenie dzieci takiemu jak ty byłoby prawdziwym

Ja przynajmniej ze swojego wykształcenia robię odpowiedni użytek. Nie
kompromituję się dylentanctwem w dziedzinach na których się nie znam.
Po prostu nie zabieram wtedy głosu. Ale do tego trzeba ogólnej
erudycji, której nie zapewniają zaoczne "studia" na jakiejś Akademii
Pana Kleksa.

Data: 2010-09-16 11:37:55
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 15 Wrz, 11:59, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Po prostu nie zabieram wtedy głosu. Ale do tego trzeba ogólnej
erudycji, której nie zapewniają zaoczne "studia" na jakiejś Akademii

Ty i erudycja! Kompromitujesz się.

Antenka

Data: 2010-09-16 20:39:56
Autor: u2
Zagadka, ale nie dla każdego!
W dniu 2010-09-16 20:37, Antenka pisze:
Ty i erudycja! Kompromitujesz się.

Jak śmiesz ! zbig zdobył profesurę na kompromitacji.

Data: 2010-09-12 23:44:20
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-12 23:33, Antenka pisze:
[...]

Jeżeli nie zacznie panować nad sobą, to nie ma najmniejszych wątpliwości że stanie się pośmiewiskiem na świecie :-( .

Antenka

P.s. Wiesz Jadrysiu, że mam bezpłatną korektorkę u swego boku?
"zbig" - tak brzmi nazwa tego zwierzaka :D
Dobranoc S.C.Z.W :-*

zbig chyba musi być jakimś nauczycielem  (niewykluczone że uczy adeptów kradzieży kieszonkowych :-D ) - strasznie lubi pouczać innych :-(

Dobranoc Antenko - M. Ś. D. Z Ł. :-*

Data: 2010-09-12 15:22:31
Autor: zbig
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 12 Wrz, 23:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

zbig chyba musi być jakimś nauczycielem  (niewykluczone że uczy adeptów
kradzieży kieszonkowych :-D ) - strasznie lubi pouczać innych :-(
Jestem tępicielem głupoty i nieuctwa

Data: 2010-09-13 13:14:02
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-13 00:22, zbig pisze:

zbig chyba musi być jakimś nauczycielem  (niewykluczone że uczy adeptów
kradzieży kieszonkowych :-D ) - strasznie lubi pouczać innych :-(
Jestem tępicielem głupoty i nieuctwa

Raczej ich krzewicielem..  Poza przebłyskami inteligencji sprawiasz wrażenie kogoś kto nawet nie potrafić dobra od zła.

Data: 2010-09-13 06:22:08
Autor: zbig
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 13 Wrz, 13:14, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Raczej ich krzewicielem..  Poza przebłyskami inteligencji sprawiasz
wrażenie kogoś kto nawet nie potrafić dobra od zła.

Jestem w stanie zrozumieć, że świadomość iż twoja wybranka nie grzeszy
nadmiernym intelektem może być dla ciebie bolesna, stąd  będę
litościwy i nie będę się pastwił nad tymi twoim ostatnimi dwoma
zdaniami. Nie jest możliwe wyłowienie z nich jakiegoś logicznego
sensu. I tyle.

Data: 2010-09-13 16:04:24
Autor: cirrus
Zagadka, ale nie dla każdego!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:01215530-d7ba-471f-b561-36232179e9c2t7g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

To się raczej dobrali bo jadrys też nie grzeszy rozumem.

--
stevep

Data: 2010-09-13 13:55:11
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 13 Wrz, 16:04, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w w>

To się raczej dobrali <

Skąd wiesz, że "się dobrali"? Śledzisz nas wariacie?

bo jadrys też nie grzeszy rozumem.<

Zaś ty, ciemniaku i nędzna kalko POlszewi, za każdym razem kiedy się
pojawiasz na psp, grzeszy ciężkim debilizmem.
Nie zauważyłam, żebyś kiedykolwiek napisał coś sensownego. Wręcz
przeciwnie, bije od ciebie przemożna durnota.
Lepiej jak siedzisz cicho, czyli nie ma ciebie na psp, wtedy się nie
kompromitujesz.

Antenka

Data: 2010-09-14 06:44:53
Autor: Panslavista
Zagadka, ale nie dla każdego!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:e8c48f72-aa17-4005-9c00-679a73fd09e0r10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Stefa tak już ma, fanka kalkomaniactwa.

Data: 2010-09-14 16:08:17
Autor: cirrus
Zagadka, ale nie dla każdego!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c8efdc9$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, tak panslavista też pasuje do tej dwójki ciemniaków.

--
stevep

Data: 2010-09-14 00:14:48
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-13 16:04, cirrus pisze:
[...]

Wielu uważa mnie za młodego inteligentnego dobrze ułożonego faceta. :-P

Data: 2010-09-14 13:22:22
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 14 Wrz, 00:14, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> To się raczej dobrali bo jadrys też nie grzeszy rozumem.

Wielu uważa mnie za młodego inteligentnego dobrze ułożonego faceta. :-P

Wielu?!  :-E

Antenka

P.s. Potwierdzam, że to prawda, ale kim są te owe wielbicielki... ;-(

Data: 2010-09-15 09:59:31
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-14 22:22, Antenka pisze:

[...]

No cóż ja poradzę na to że natura nie poskąpiła mi urody 8-) ? Jednak ja nie bałamucę wielbicielek mojej urody - mówię im grzecznie, ale stanowczo że nic z tego, że jestem zajęty ;-) .

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-09-15 16:05:11
Autor: cirrus
Zagadka, ale nie dla każdego!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6pudr$n2a$2news.onet.pl...
[...]

Potwierdzam, jesteś ładniejszy od małpy, ale z takimi tekstami przenieś się na jakąś randkową grupę.

--
stevep

Data: 2010-09-14 16:06:56
Autor: cirrus
Zagadka, ale nie dla każdego!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6m7so$1im$2news.onet.pl...
[...]

Ale to nie zmienia postaci rzeczy, że do lotnych podobnie jak antenka nie należysz.

--
stevep

Data: 2010-09-15 09:59:48
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-14 16:06, cirrus pisze:

Wielu uważa mnie za młodego inteligentnego dobrze ułożonego faceta. :-P
To się raczej dobrali bo jadrys też nie grzeszy rozumem.

Ale to nie zmienia postaci rzeczy, że do lotnych podobnie jak antenka nie należysz.

Jest to tylko twoje odosobnione zdanie, Stefan.

Data: 2010-09-15 16:02:09
Autor: cirrus
Zagadka, ale nie dla każdego!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6pudv$n2a$3news.onet.pl...
[...]

Możesz sobie żyć w swoim wyimaginowanym świecie.

--
stevep

Data: 2010-09-14 00:15:02
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-13 15:22, zbig pisze:
[...]

Ojejku, nie rób afery - po prostu w pośpiechu pominąłem "odróżnić" .. Powinno być "nie potrafi _odróżnić_ dobra od zła"

Data: 2010-09-13 16:03:00
Autor: cirrus
Zagadka, ale nie dla każdego!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6jgch$h6$1news.onet.pl...
[...]

To raczej Kaczor sra we własne gniazdo tym kondom(inium).

--
stevep

Data: 2010-09-14 00:19:55
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-13 16:03, cirrus pisze:
To raczej Kaczor sra we własne gniazdo tym kondom(inium).

Raczej w gniazdo PO..

Data: 2010-09-14 16:05:35
Autor: cirrus
Zagadka, ale nie dla każdego!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6m90e$3l9$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-09-13 16:03, cirrus pisze:
To raczej Kaczor sra we własne gniazdo tym kondom(inium).
Raczej w gniazdo PO..

A sam mieszka w Chinach.

--
stevep

Data: 2010-09-15 09:59:21
Autor: jadrys
Zagadka, ale nie dla każdego!
  W dniu 2010-09-14 16:05, cirrus pisze:
[...]

A może w Szwecji? Tej koło Jastrowia, w byłym woj. Pilskim?

Data: 2010-09-15 16:02:54
Autor: cirrus
Zagadka, ale nie dla każdego!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6pudk$n2a$1news.onet.pl...
[...]