Zagadka, ale nie dla każdego!

Data: 2010-09-12 13:29:47
Autor: zbig
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 12 Wrz, 22:15, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Bronek, powiedz no mi chłopie z lasu, jaki widzisz związek między
Pałacem Kultury a Wieżą Eiffla? Próbuj, próbuj...:D

Antenka

W porównaniu ze statuą (nie staułą bystra antenko) wieża Eiffla to po
prostu duperela.
Ciekaw jestem, czy rozwiążesz zagadkę. dlaczego Pałac Kultury a wieża
a nie Wieża Eiffla.

Data: 2010-09-12 14:16:12
Autor: Antenka
Zagadka, ale nie dla każdego!
On 12 Wrz, 22:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

prostu duperela.
Ciekaw jestem, czy rozwiążesz zagadkę. dlaczego Pałac Kultury a wieża

Nie rozmawiam ze zbiegami pisanymi małą literą.

Antenka

Zagadka, ale nie dla każdego!