Zagadka audio w p³ycie A7V8X-X

Data: 2009-07-27 19:54:58
Autor: Jacek Maciejewski
Zagadka audio w p³ycie A7V8X-X
Witam
Wszystkim chyba znana p³yta A7V8X-X. Instalujê windê XP, instalujê
sterownik audio z strony Asusa (alc650_wdma341.zip), zapuszczam muzyczkê
i.... niiic. Patrzê, acha, zworek nie ma na pinach gniazda frontpanelu.
Zak³adam.... i dalej nic. No tak, d¼wiêkówka popsuta. Nieco wkurzony bawiê
siê machinalnie wtykiem od g³o¶ników i wtykam niechc±cy w gniazdko od
mikrofonu (to czerwone, na dole). JEST MUZYKA!!  Wyci±gam zworki - dalej
gra... Panowie, czemu w porz±dnej p³ycie gra gniazdko mikrofonowe?? Nie
martwi³bym siê ale gdzie ja mam wetkn±æ mikrofon? :) --
Jacek

Data: 2009-07-27 20:47:41
Autor: RadoslawF
Zagadka audio w p³ycie A7V8X-X
Dnia 2009-07-27 19:54, U¿ytkownik Jacek Maciejewski napisa³:
[...]

Skoro to chodzi o gniazdko na "frontpanelu" to znaczy ¿e sk³ada³
ca³o¶æ dupa a nie fachowiec i na drugi raz zleæ to komu¶ maj±cemu
pojêcie co robi.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-27 21:29:43
Autor: Jacek Maciejewski
Zagadka audio w p³ycie A7V8X-X
Dnia Mon, 27 Jul 2009 20:47:41 +0200, RadoslawF napisa³(a):

Skoro to chodzi o gniazdko na "frontpanelu"

Nie, chodzi³o o gniazdo z ty³u. A dupa to ja jestem, bo zassa³em sterownik
do p³yty A7N8X-X a powinienem do p³yty A7V8X-X :)
Na w³a¶ciwym sterowniku ¶miga OK.
--
Jacek

Zagadka audio w p³ycie A7V8X-X