Zagadka autobusowa.

Data: 2009-09-18 18:45:20
Autor: Stefan Szczygielski
Zagadka autobusowa.
neelix wrote:
W każdym koszyku s± trzy kotki.

Mały kocur to też może być kotek, nie?

Każda kotka ma 3 kocięta.

A mog± być same kocury...

Żeby było cokolwiek pmsowo, to jak komu¶ pomogłem wygrać to może mi
zasponsorować baczek. ;-)

S.

Data: 2009-09-22 07:29:29
Autor: Damian Gołembiewski
Zagadka autobusowa.
On 18 Wrz, 18:45, Stefan Szczygielski <use...@SIOSPAMmoomean.eu.org>
wrote:
neelix wrote:
> [...]

> Każda kotka ma 3 kocięta.

A mog± być same kocury...

Żeby było cokolwiek pmsowo, to jak komu¶ pomogłem wygrać to może mi

OdpowiedĽ została podana na końcu programu i wyniosła im 408 nóg-
liczyłem kilka godzin i nic mi nie wyszło.

Data: 2009-09-22 17:40:27
Autor: neelix
Zagadka autobusowa.

Użytkownik "Damian Gołembiewski" <dyymeek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:bd846403-76e8-4b75-8f04-ea351dbccefah30g2000vbr.googlegroups.com...
wrote:
neelix wrote:
> [...]
S.

OdpowiedĽ została podana na końcu programu i wyniosła im 408 nóg-
liczyłem kilka godzin i nic mi nie wyszło.
Ogl±dałe¶! Czyli dobrze usłyszałem, że 408. To by znaczyło, że wszystkich nóg było 410(wysiadła sama Ala) lub 612(Ala wysi±dzie ze swoimi kociętami) co się kupy nie trzyma. Mnie też nie wyszło 408. Kto¶ powinien wzi±ć się za tych oszustów z tvnu, bo u nich trafienie w fikcyjny wynik już nie pierwszy raz musi być strzałem w ciemno. Nie jestem pewien czy czasem nie padł prawidlowy wynik, bo jakie¶ zbliżone do moich wyliczeń padały, ale lala robiła dużo zamieszania by ludzie dzwonili. Jeszcze raz potwierdziło się, ze tvn to bezczelne kłamstwo a nawet oszustwo. I ten rzucony na koniec ochłap pocieszenia-3000zł! Przestrzegam przed oszustami z prywatnych tv. Sama otwarta linia to już jest szwindel. Chyba kto¶ powinien się tym zaj±ć z urzędu.

neelix

Zagadka autobusowa.