Zagadka (bez nagr贸d)

Data: 2010-07-31 09:07:39
Autor: raff
Zagadka (bez nagr贸d)
W dniu 2010-07-30 22:48, Marek pisze:
Kto to powiedzia艂?

鈥濶aczeln膮 zasad膮 polityki finansowej mojego rz膮du b臋dzie stopniowe
obni偶anie podatk贸w i innych danin publicznych. Dotyczy to i musi
dotyczy膰 wszystkich. I tych mniej zamo偶nych i tych bogatszych. Wszyscy
maj膮 prawo do tego, aby pa艅stwo przyj臋艂o wreszcie kierunek na obni偶anie
podatk贸w i danin publicznych. B臋dziemy prowadzili t臋 polityk臋 rozwa偶nie,
to musi by膰 rozwa偶ny marsz. Ale chc臋, aby to by艂 marsz zawsze w jednym
kierunku, zawsze w kierunku ni偶szych podatk贸w i zawsze w kierunku
rezygnacji z nadmiernych, cz臋sto zb臋dnych danin publicznych, jakie
obywatel p艂aci na rzecz administracji鈥.

Nie wiem :(

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-31 01:57:53
Autor: Antenka
Zagadka (bez nagr骴)
On 31 Lip, 09:07, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-07-30 22:48, Marek pisze:

Nie wiem :( <

Raffek nie 縜rtuj! Na pewno wiesz ;-). Podpowiem ci pierwsz liter
pseudonimu ok? "K" jak komniarz :D

Antenka

"By 縴硂 si lepiej, mnie i moim kolesiom, a dla was, gamonie podwy縦a
Vat! O!" - wasz kominiarz - 砱arz