Zagadka dla miłośników Hansa Klossa

Data: 2010-02-23 20:07:27
Autor: Grynio
Zagadka dla miłośników Hansa Klossa
Po kolejnym (już nie wiem który raz) obejrzeniu kilku odcinków "Stawki" naszła mnie refleksja nad niekonsekwencjami fabuły. Mianowicie: dlaczego w żadnym odcinku serialu Hans Kloss nie nosi na mundurze Krzyża Żelaznego, kiedy wszyscy oficerowie dookoła go noszą ? Przypomnę, że Krzyż Żelazny Hans otrzymał w 6 odcinku o takim samym tytule, w którym to hrabia Wąsowski, sypiąc na całego, wykańcza połowę sztabu generalnego, rzekomo uwikłanego w spisek przeciwko furherowi.
Zagadka!

Data: 2010-02-23 20:21:55
Autor: JanKo
Zagadka dla miłośników Hansa Klossa
Agent Grynio nadaje:

Po kolejnym (już nie wiem który raz) obejrzeniu kilku odcinków
"Stawki" naszła mnie refleksja nad niekonsekwencjami fabuły.

To jest jedna z mniejszych niekonsekwencji, plasująca się mniej więcej w drugiej setce.
Aby nie narzekać, wymień proszę jakiś inny serial/film osadzony tak głęboko w realiach abwehra/gestapo mam na myśli mundury i oznaczenia. Może być niemiecki.

Data: 2010-02-23 21:14:19
Autor: JanKo
Zagadka dla miłośników Hansa Klossa
Agent Grynio nadaje:
dlaczego w żadnym odcinku serialu Hans Kloss nie nosi na
mundurze Krzyża Żelaznego

Tu masz baretke krzyża żelaznego -
http://gfx.filmweb.pl/blog/124366/13054.1.jpg
zdjęcie jest odwrócone, "gapa" powinna być na prawej piersi, a sam mundur to przeróbka munduru polskiego ale dobre i to

Zagadka dla miłośników Hansa Klossa