Zagadka dotycząca telefonu komórkowego

Data: 2010-04-08 21:23:01
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Zagadka dotycząca telefonu komórkowego
istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
i normalnie z niego zadzwonić.

zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

Data: 2010-04-08 21:35:14
Autor: Piotr M
Dnia 08-04-2010 o 22:23:01 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>  napisał(a):

istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
i normalnie z niego zadzwonić.

zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

Nokia?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-08 21:35:31
Autor: Andżor

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2> napisał w wiadomości news:3461.000014ab.4bbe2d15newsgate.onet.pl...
istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
i normalnie z niego zadzwonić.

zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

Ja mam na chodzie, chociaż z praktycznie martwą baterią, philipsa fizza
ale może być też motorola "cegła" z klapką i wysuwaną anteną, niestety modelu nie pamiętam.

Pozdr.

Data: 2010-04-08 21:46:40
Autor: Liwiusz
Andżor pisze:

[...]

   O, to był mój pierwszy telefon. 1997 rok, z tego co pamiętam, przed maturą ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-04-09 09:20:34
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Andżor pisze:

> [...]
>>
> Ja mam na chodzie, chociaż z praktycznie martwą baterią, philipsa fizza

   O, to był mój pierwszy telefon. 1997 rok, z tego co pamiętam, przed

Motorola 8700 też wtedy miałem pierwszy telefon na dużą kartę.

Artur(m)

Data: 2010-04-09 09:36:21
Autor: Jan Strybyszewski
Andżor pisze:
[...]

Alcatele od HC100 po HC800 ba Motorola 1000 to dopiero cudo

Data: 2010-04-11 23:03:04
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 8 Apr 2010 21:35:31 +0200, Andżor napisał(a):
[...]

Albo następca, philips DIGA. Z nieśmiertelnymi koszmarnie fałszującymi
dzwonkami i dropowaniem całego wpisywanego mozolnie SMSa gdy ktoś zadzwonił ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-07-14 21:11:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Zagadka dotycząca telefonukomórkowego
> Ja mam na chodzie, chociaż z praktycznie martwą baterią, philipsa fizza

jeśli on wygląda TAK:
http://allegro.pl/item1077804117_zabytek_14_letnia_cegla_philips_fizz.html

to nie bardzo rozumiem, jak wchodzi do niego karta sim bez wyłamania

Data: 2010-07-14 21:21:25
Autor: Liwiusz
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
[...]

   Wkładasz pod baterie - tak jak na środkowym zdjęciu.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 21:59:17
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-07-14 21:21, Liwiusz pisze:
[...]

wyobraź sobie, że zamiast naklejki homologacyjnej jest karta SIM. A to coś prawie po środku telefonu, dwa rzędy po 3 kropki, to zestyki karty.

Data: 2010-04-08 21:36:43
Autor: Arkadiusz Kaczmarek
[...]

Motorola: 5200, 7200, 7500 itd....
Siemens S3 Com.

Można tak długo :)

Data: 2010-04-08 21:55:55
Autor: Flo
Zagadka dotycząca telefonu komórkoweg o
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:

zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

Motka StarTac?

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-04-09 09:21:05
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Flo" <florian6@gazeta.pl> napisał w wiadomości
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:

> zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

Motka StarTac?

No coś Ty.

Data: 2010-04-08 22:08:38
Autor: szastox
[...]

to nic. istnieje komórka z której można wyjąć kartę sim podczas rozmowy (bez wyciągania baterii)...
korciło mnie wiele razy żeby to zrobić - nie wiem czym to grozi ale nie chce być pierwszym który się dowie. nawet jeśli miałoby to zepsuć ten stary telefon to szkoda mi go... jak sobie pomyślę jaką fortunę za niego dałem...

--
szastox

Data: 2010-04-08 22:24:44
Autor: Piotr M
Dnia 08-04-2010 o 23:08:38 szastox <szastox@poczta.onet.pl> napisał(a):

to nic. istnieje komórka z której można wyjąć kartę sim podczas rozmowy  (bez wyciągania baterii)...

Czasem czy Samsung I5700 Galaxy Spica też nie daje takiej możliwości?
Wystarczy klapkę zdjąć i sim wyciągnąć niczym flash.
Chociaż autor tego filmiku wyciągnął (po 1 min) również baterię, ale  wygląda na to że nie było takiej potrzeby.
Aż mnie to zastanowiło że zdobyliby się na taką nieostrożność projektową.
http://vimeo.com/10649411

korciło mnie wiele razy żeby to zrobić - nie wiem czym to grozi ale nie  chce być pierwszym który się dowie

Zrób to zrób i napisz co się działo ;)

Data: 2010-04-08 22:38:05
Autor: space_jazz
Zagadka dotycząca telefonu komórkowego
Ericsson T65

Data: 2010-04-09 12:52:45
Autor: Czabu
Zagadka dotycząca telefonu komórkowego

Użytkownik "space_jazz" <space_jazz@op.pl> napisał w wiadomości news:hpleq1$fos$1news.onet.pl...
Ericsson T65

Bzdura. T65 byl na małe karty sim wkladane w szufladce u gory obudowy...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-04-09 01:42:46
Autor: Mackenzi
On 8 Kwi, 22:08, "szastox" <szas...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl> napisał:

> [...]

pierwszym który się dowie. nawet jeśli miałoby to zepsuć ten stary telefon to
szkoda mi go... jak sobie pomyślę jaką fortunę za niego dałem....

Hi... Motorola Flare... :-) Moja pierwsza cegiełka... :-) 1997...

Data: 2010-04-09 08:34:53
Autor: darek638
Użytkownik "szastox" <szastox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpld7h$aej$1news.onet.pl...
[...]

Ja tak robiłem w Nokii 7650 (sim u góry) i nic. Po prostu za chwilę był komunikat o braku sim i tyle. Można było włożyć inną kartę i wtedy telefon żądał restartu. Po restarcie wszystko normalnie.

Data: 2010-04-09 14:12:19
Autor: siospam
[...]

Zrobilem tak z moja motorola 8400 ...w czasie rozmowy po wyjeciu karty po 1 sek -- -moze 2 tel wylaczal sie i ....prosil o wlozenie kary sim ;) bez wiekszych efektow

Data: 2010-04-09 14:16:13
Autor: siospam
siospam wrote:

[...]

aha ...mam 8700 ( tez na duza karte wkladana bez wyciagania baterii ) sprawna ...wiec kto chce moze zrobic sobie eksperyment ;)

Data: 2010-04-10 17:43:12
Autor: Grzexs
[...]

A tak przy okazji starych motorol - co to mógł być za model: 1) pojawił
się w plusie zaraz po jego starcie, 2) kartę wkładało się w całości od
dołu, 3) miał wyciąganą antenkę, 4) kształtem przypominał taki klin
mniej więcej, 5) zasilacz do niego dawał chyba 15 V (ale za to nie
ręczę), 6) nie miał klapki, 7) oczywiście motorola. Trochę było podobne do d460: <http://images.gfx.no/529/529091/mt-02.jpg>. Co to mogło być?
--
Grzexs

Data: 2010-04-10 18:55:20
Autor: darnok
On 2010-04-10 17:43, Grzexs wrote:

[...]

A nie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Motorola_StarTAC

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-04-10 23:01:33
Autor: Grzexs
[...]

Nie. Teraz sobie przypomniałem, że w instrukcji obsługi był pokazany ten i d460, różniły się jakimiś szczegółami, chyba rozmieszczeniem albo kształtem klawiszy. Kurde, to była pierwsza moja firmówka, wtedy jeszcze było szpanem rozmawiać na ulicy z komóry ;) A ciężka była! Ładowarka tylko biurkowa była, coś jak dzisiejsze stacjonarki. Też słusznych rozmiarów.

--
Grzexs

Data: 2010-04-11 22:56:25
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 8 Apr 2010 22:08:38 +0200, szastox napisał(a):
[...]

Siemens S10 :)

[...]

Jeśli to S10 to trzeba przyznać że bardzo udany sprzęt ;) A jaką miał
baterię! Współczesne mu telefony wymiękały kilka razy szybciej...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-08 22:40:06
Autor: looker
Zagadka dotycząca telefonu komórkowego
istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

Albo jestes bardzo mlody albo nie ma cie co dziwic.
A czy wiesz ze istnieja modele w ktorych wogole nie ma kart SIM? I dzialaly one w Polsce.

Data: 2010-04-08 22:05:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 8 Apr 2010 22:40:06 +0200, looker napisał(a):

Albo jestes bardzo mlody albo nie ma cie co dziwic.
A czy wiesz ze istnieja modele w ktorych wogole nie ma kart SIM? I dzialaly one w Polsce.

tak, nazywały sie Bratek

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-04-08 23:42:16
Autor: Grzexs
Zagadka dotycząca telefonu komórkoweg o
Albo jestes bardzo mlody albo nie ma cie co dziwic.
A czy wiesz ze istnieja modele w ktorych wogole nie ma kart SIM? I dzialaly one w Polsce.

tak, nazywały sie Bratek

Raczej Motorola. I działały w Centertelu. I to zupełnie niedawno.
--
Grzexs

Data: 2010-04-08 23:42:36
Autor: looker
Zagadka dotycząca telefonu komórkowego
tak, nazywały sie Bratek

To tez, super sprzet swoja droga, ergonomia, jakosc rozmow i zywotnosc.
Ale cale NMT chodzilo bez kart.

Data: 2010-04-08 23:51:13
Autor: Piotr M
Dnia 09-04-2010 o 00:05:23 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

[...]

Spojrzałem w Google i że co? Ten tarczowy? :D
Bo coś ciężko znaleźć.

Data: 2010-04-08 23:09:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 08 Apr 2010 23:51:13 +0300, Piotr M napisał(a):

Spojrzałem w Google i że co? Ten tarczowy? :D

tak.. działał świetnie bez karty SIM :-)

"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-15 11:32:25
Autor: TGor
On 2010-04-09 00:09, Waldek Godel wrote:
Dnia Thu, 08 Apr 2010 23:51:13 +0300, Piotr M napisał(a):

Spojrzałem w Google i że co? Ten tarczowy? :D

tak.. działał świetnie bez karty SIM :-)

  Idąc tym tropem to nie wiem, czy Bratek nie działał świetnie w sieci NMT (tej stacjonarnej). Nie wiem, czy do terminala dało się podłączyć coś działające w dekadzie ale ... wiem kto będzie wiedział. :P

TG

Data: 2010-04-12 01:03:48
Autor: Marcin Szumilas
Zagadka dotycząca telefonu komórkowego
Quoted:
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl
(zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl)
in news:3461.000014ab.4bbe2d15newsgate.onet.pl

istnieje (stary bo stary ale działa) komórka
do ktorej mogę uwaga NIE WYŁAMUJĄC karty sim
z plastiku włożyć ją do telefonu komorkowego
i normalnie z niego zadzwonić.

zgadnijcie producenta markę i model tego cuda :)

np. Orbitel 902.
http://tinyurl.com/yatx4ay

Potrzebuję software na PC do obsługi tego modelu. Chcę zdjąć blokadę, bo
telefon prosi o jakiś kod.

Może ktoś ma jeszcze gdzieś program do tego?

Pozdrawiam,
Marcin Szumilas

Zagadka dotycząca telefonu komórkowego