Zagadka - jakie urządzenie i jaka firma

Data: 2011-03-13 10:46:29
Autor: J.F.
Zagadka - jakie urządzenie i jaka firma
On Sat, 12 Mar 2011 22:19:27 +0000,  Waldek Godel wrote:
Mam takie pytanie - jakiego wykonania obudowy spodziewaliby¶cie się po
firmie robi±cej zaawansowan± elektronikę?
Czy zamknięcie obudowy z użyciem kleju na gor±co jest takim rozwi±zaniem?
Czy raczej przystoj± zabawce za 3 złote na odpu¶cie?
Tak, pytania s± retoryczne, ja znam odpowiedĽ.

Eee tam. A co za urzadzenie ? Klejone obudowy sie stosuje, a wybor kleju nalezy do producenta.

Widzialem juz klejone tasma klejaca .. ale tasma byla doooobra.

J.

Zagadka - jakie urządzenie i jaka firma