Zagadka lub pytanie, jakie auto

Data: 2012-01-13 13:54:50
Autor: radekp@konto.pl
Zagadka lub pytanie, jakie auto
Fri, 13 Jan 2012 10:49:39 +0000 (UTC), w <jep283$dcu$1@inews.gazeta.pl>,
"Piotrek" <bikerka1988@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

Jakie auto:

a) kosztuje mniej niż 20 000 zł
b) pali średnio poniżej 10 litrów
c) ma 7 sekund do 100 km/h lub mniej
d) rocznik 2000 lub wyżej

Michał ci znajdzie nawet za 2000zł...

Data: 2012-01-13 13:19:13
Autor: Piotrek
Zagadka lub pytanie, jakie auto
Jaki Michał?

--

Data: 2012-01-13 16:01:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
Zagadka lub pytanie, jakie auto
Użytkownik "Piotrek" <bikerka1988@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jepb0h$f1d$1inews.gazeta.pl...
Jaki Michał?

Grupowy niespełniony gawędziarz-erotoman, który ostatnio fantazjuje o Reno Safran :)

kml

Data: 2012-01-14 17:02:13
Autor: Michał
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
> [...]
> Jaki Michał?

Grupowy niespełniony gawędziarz-erotoman, który ostatnio fantazjuje o Reno Safran :)

Nie ostatnio, tylko pierwsze auto jakie sobie
kupiłem to był Safrane i trwam w tym dalej ;) (5 kupiłem, 4 są)

Za 2k nie znajdę, chociaż pewnie jakieś safrane 3.0 z 1994 można by kupić i za 500pln, bo +/-3k przy safrane nie mają znaczenia.
ale to będzie miało 8 do setki czy coś takiego

Wymagania oprócz daty produkcji spełnia Safrane BiTurbo
6.8 do setki 1780 kilo puste, 1.9tony pełne paliwa i płynów :)
dodatkowo 4x4, i hydropneumatic, przy pierońskim szczęściu nawigacja z 1995 (płyty są nowe z 2011, bo format ten sam co inne reno 1995..2005).

Pozdrawiam!

Data: 2012-01-14 17:11:29
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a): > Użytkownik "Piotrek" <bikerka1988@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości > news:jepb0h$f1d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dodatkowo 4x4, i hydropneumatic, przy pierońskim szczęściu nawigacja z 1995 (płyty są nowe z 2011, bo format ten sam co inne reno 1995..2005).

Aaaa i detal jeden mały: pali koło 24l/100 a nie 10l/100

Pozdrawiam!

--

Zagadka lub pytanie, jakie auto