[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielona strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)

Data: 2013-03-27 02:19:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielona strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Dziś przemierzając nasz piękny kraj przyuważyłem skrzyżowanie z zieloną strzałką. Świeci się ona około 3/4 sekundy.

Kto zgadnie gdzie ?

A władzom miejscowości tej podpowiadam sposób na biznes: fotoradar focących tych, którzy wjechali na czerwonym ;)

100 % skuteczność :)
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-27 07:26:01
Autor: Myjk
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielona strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Wed, 27 Mar 2013 02:19:34 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
Kto zgadnie gdzie ?

Pytanie ważniejsze brzmi: zgłosiłeś to?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-27 10:51:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-27 07:26, Myjk pisze:

Kto zgadnie gdzie ?
Pytanie ważniejsze brzmi: zgłosiłeś to?

Komu ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-27 12:43:29
Autor: Jacek
[...]

Zgłoś na policję (tak, jak ja kiedyś).
Wyspowiadają Cię z danych osobowych i potem się będziesz zastanawiał czy nie dostaniesz miłego wezwania do "stawiennictwa".
Jacek

Data: 2013-03-27 13:00:01
Autor: h.w.d.p.
[...]

dlatego na wszelki wypadek nalezy zglaszac mailowo na zmyslone dane i domagac sie decyzji w tej sprawie.

Data: 2013-03-27 15:00:14
Autor: Myjk
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielo na strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Wed, 27 Mar 2013 10:51:56 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
Kto zgadnie gdzie ?
Pytanie ważniejsze brzmi: zgłosiłeś to?
Komu ?

Ja dla przykładu takie rzeczy zgłaszam w ZDM.
Mailowo, jest szybciej. --
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-27 18:33:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-27 15:00, Myjk pisze:

Kto zgadnie gdzie ?
Pytanie ważniejsze brzmi: zgłosiłeś to?
Komu ?
Ja dla przykładu takie rzeczy zgłaszam w ZDM.
Mailowo, jest szybciej.

Jeśli robisz trasę 700 km jednym ciągiem - rozumiem, że przygotowujesz sobie wcześniej rozpiskę zarządców dróg z numerami aby móc natychmiast interweniować. Też tak chyba zacznę.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-28 08:16:31
Autor: Myjk
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielo na strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Wed, 27 Mar 2013 18:33:12 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
Jeśli robisz trasę 700 km jednym ciągiem - rozumiem, że przygotowujesz sobie wcześniej rozpiskę zarządców dróg z numerami aby móc natychmiast interweniować.

Miałeś czas nasmarować zagadkę na grupy dyskusyjne a nie masz czasu wklepać
w google "zarząd dróg + miasto" i napisać we właściwe miejsce maila w tej
sprawie? No to się nie dziw, że trafiłeś na taką sytuację -- bo ludzi z
takim podejściem jak twoje, jest (niestety) większość. --
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-28 10:18:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-28 08:16, Myjk pisze:

[...]

Ale po co mam pisać gdziekolwiek maile, skoro zazwyczaj pozostają one bez odpowiedzi ? Co Ty myślisz, że ja mam 15 lat ? Pisanie do urzędów znudziło mi się, tak jak znudziło mi się być olewanym przez urzędy ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-28 10:54:02
Autor: Myjk
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielo na strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Thu, 28 Mar 2013 10:18:06 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
Ale po co mam pisać gdziekolwiek maile, skoro zazwyczaj pozostają one bez odpowiedzi ?

Ojejku.Po co ci odpowiedź? Chcesz podzękowań na poduszce? Istotne jest bardziej, żeby się tam pofatygowali i to zreperowali.

Co Ty myślisz, że ja mam 15 lat ?

Tak siÄ™ prezentujesz.
Pisanie do urzędów znudziło mi się, tak jak znudziło mi się być olewanym przez urzędy ...

Czyli kiedy ostatnio pisałeś, w 89? Ja awarie zgłaszam i wszystko jest
naprawiane. Zgłaszam takżę uwagi i też są rozpatrywane. Pewnie dlatego, że
w mojej małej wiosce ZDMowi się nudzi...

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-28 22:18:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-28 10:54, Myjk pisze:

Ale po co mam pisać gdziekolwiek maile, skoro zazwyczaj
pozostajÄ… one bez odpowiedzi ?
Ojejku.Po co ci odpowiedź? Chcesz podzękowań na poduszce?

Nie. Kiedy jeszcze pisałem - chciałem reakcji.

Istotne jest bardziej, żeby się tam pofatygowali i to zreperowali.

No ba !

Co Ty myślisz, że ja mam 15 lat ?
Tak siÄ™ prezentujesz.

Wszcząśnięty jestem.

Pisanie do urzędów znudziło mi się, tak jak znudziło
mi się być olewanym przez urzędy ...
Czyli kiedy ostatnio pisałeś, w 89? Ja awarie zgłaszam i wszystko jest
naprawiane.

Zajebiście ... Napisz do odpowiedniej służby, która obok auchan może spowodować, że światło czerwone bezkolizyjne do skrętu wprawo zapalające się na niespełna sekundę nie powinno się zapalać.

Zgłaszam takżę uwagi i też są rozpatrywane. Pewnie dlatego, że
w mojej małej wiosce ZDMowi się nudzi...

Widzę, że masz ręce, które leczą. A czy aby w komplecie nie masz nóg, które śmierdzą ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-28 23:00:59
Autor: Myjk
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielo na strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Thu, 28 Mar 2013 22:18:38 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
Widzę, że masz ręce, które leczą.

Zdecydowanie lepiej wypadają niż twoje dwie lewe.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-29 00:02:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-28 23:00, Myjk pisze:

Widzę, że masz ręce, które leczą.
Zdecydowanie lepiej wypadają niż twoje dwie lewe.

Moje choć dwie lewe - nie wypadają.
Członka i sztuczną szczękę też moczysz na noc w szklance ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-29 07:22:15
Autor: Myjk
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielo na strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Fri, 29 Mar 2013 00:02:20 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
Moje choć dwie lewe - nie wypadają.

Czyli dalej się podniecasz jaki to jesteś spostrzegawczy ale nie ruszyłeś
członka żeby coś z tym zrobić? Typowy polaczek.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-29 11:11:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-29 07:22, Myjk pisze:

Moje choć dwie lewe - nie wypadają.
Czyli dalej się podniecasz jaki to jesteś spostrzegawczy ale nie ruszyłeś
członka żeby coś z tym zrobić? Typowy polaczek.

Dążysz do czegoś czy trzepiesz publicznie dla przyjemności ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-28 18:42:50
Autor: John Kołalsky
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielona strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

[...]

Kiedy ... właśnie należy tu pisać a nie emailem

Data: 2013-03-27 13:21:53
Autor: radekp@konto.pl
[Pi±tek?] Zagadka na dobranoc - zielona strza³ka trwaj±ca krócej ni¿ 1 sekundê :)
Wed, 27 Mar 2013 02:19:34 +0100, w <kithg1$v2n$1@node1.news.atman.pl>, "Rafa³
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisa³(-a):

Dzi¶ przemierzaj±c nasz piêkny kraj przyuwa¿y³em skrzy¿owanie z zielon± strza³k±. ¦wieci siê ona oko³o 3/4 sekundy.

Kto zgadnie gdzie ?

Wroc³aw, Rondo Wyklêtych?
¦wieci siê +/- tyle.

Data: 2013-03-27 18:33:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-27 13:21, radekp@konto.pl pisze:

Dziś przemierzając nasz piękny kraj przyuważyłem skrzyżowanie z
zieloną strzałką. Świeci się ona około 3/4 sekundy.
Kto zgadnie gdzie ?
Wrocław, Rondo Wyklętych?
Åšwieci siÄ™ +/- tyle.

Muszę sprawdzić. Ale nie o to mi chodziło :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-27 19:20:54
Autor: Krzysztof 45
[...]

Pewnie żarówka wyzionęła ducha, lub coś w tym stylu.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-03-27 20:08:46
Autor: Dykus
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielo na strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Witam,

Kto zgadnie gdzie ?

Katowice, os. Witosa, ul. Kolońska? :)
Człowiek "przygazować" nie zdąży i już po wszystkim... ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-03-27 21:06:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-03-27 20:08, Dykus pisze:

Kto zgadnie gdzie ?
Katowice, os. Witosa, ul. Kolońska? :)
Człowiek "przygazować" nie zdąży i już po wszystkim... ;)

Też nie ... ale widzę, że to standard w takim razie ;)

Pruszcz Gdański, skrzyżowania nie pamiętam.
Pojawiła się strzałka, więc sięgłem nogą do sprzęgła ... i strzałki już nie było ;) Dobrze, że spojrzałem II raz, bo bym przejebał krzyżówkę na czerwonym ;)

Bandyta drogowy jak nic.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-03-27 23:22:04
Autor: Dykus
[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielo na strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)
Witam,

Pojawiła się strzałka, więc sięgłem nogą do sprzęgła ...

Zawalidroga. :P

--
Pozdrawiam,
Dykus.

[Piątek?] Zagadka na dobranoc - zielona strzałka trwająca krócej niż 1 sekundę :)