Zagadka o stopniu trudnosci 1/10

Data: 2009-05-13 08:26:50
Autor: s
Zagadka o stopniu trudnosci 1/10
Kto to powiedzial?

“I don’t think you are going to win a lot of games when your post player only gets 10 shots,” he said. “It’s tough to get yourself going and get a lot of shots without a lot of touches. We have to do a better job with that.

“I just think I have to be more aggressive.”

.... no wlasnie.
I podobno 0 (zero!) FGA w ostatnich circa 6 minutach cholernie waznego meczu w sytuacji, gdy zespol traci spore prowadzenie ... i w zasadzie grunt pod nogami.

A moze to jednak "never underestimate..."?:-D

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-12 23:37:19
Autor: L'e-szczur
On 13 Maj, 08:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

Jak to milo ze Dwight zobaczyl teraz to co my widzimy od kilku
miesiecy :-)

... no wlasnie.
I podobno 0 (zero!) FGA w ostatnich circa 6 minutach cholernie waznego
meczu w sytuacji, gdy zespol traci spore prowadzenie ... i w zasadzie
grunt pod nogami.

No i zobaczymy z jakiej gliny sa ulepieni.

A moze to jednak "never underestimate..."?:-D

A podpisali ostatnio Olajuwona? ;-)
IIRC Magic nie po raz pierwszy w tym sezonie zaliczyli doła w 4
kwarcie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-13 13:28:04
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> grunt pod nogami.

No i zobaczymy z jakiej gliny sa ulepieni.

Przede wszystkim ciekawe ile rzutow odda Dwight.

IIRC Magic nie po raz pierwszy w tym sezonie zaliczyli doła w 4
kwarcie.

Hmm, w RS mieli bodaj 51-1 z prowadzeniem pare minut przed koncem...
wiec te wpadki w playoffach to moze jakies wyrownanie do normy?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-13 10:53:20
Autor: Hubertus Blues
s pisze:
[...]

According to ESPN Stats and Information, Howard had just 22 touches on the offensive end of the floor all game. He touched the ball on the offensive end just three times in the fourth period, and only one time in the final 6:50 of the game.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-05-13 11:12:12
Autor: lorak
Hubertus Blues pisze:
s pisze:
[...]

a ten jeden raz w 6:50 był akurat wtedy, gdy piłki dotknąć nie powinien - bo magic nie mogli podać zza linii w końcówce, więc DH wyszedł do piłki i od razu został sfaulowany.

Data: 2009-05-13 11:12:50
Autor: s
[...]

Nie mam weny, by teraz grzebac w danych, moze ktos kojarzy.

Jak to bylo na poczatku sezonu, gdy Nelson byl w gazie?
Tez DHow tak malo pilek dostawal?

Data: 2009-05-13 13:24:35
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A moze to jednak "never underestimate..."?:-D

Taaa, never underestimate stupidity ;-)

BTW, brak rzutow Dwighta to jedno, ale jest jeszcze druga porazka:
"Howard picked up his second and third fouls 24 seconds apart early in
the third period. And when the three-time All-Star center was whistled
for a defensive three-seconds call, Howard was benched for the final
7:18 of the third quarter."

Skonczyl z czterema faulami... Ech. Dramat.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-13 14:24:06
Autor: lorak
wiLQ pisze:
[...]

wła¶nie ten mecz ogl±dam i gdy Dwight usiadł w tej trzeciej kwarcie, to magic z Gortatem grali bardzo dobrze. był nawet moment, gdy przez prawie cztery minuty celtics nie zdobyli punktu. a Dwight o dziwo od pocz±tku trzeciej kwarty dostawał piłki, były trzy akcje wyraĽnie pod niego ustawione, w których oddawał rzuty - tyle że były to rzuty bardzo złe, na siłę, jeden prawie że niedolot. do tego jeden z tych fauli Howarda był maksymalnie głupi (popchnięcie Rondo). ogólnie wygl±dało to Ľle z nim na parkiecie.

Data: 2009-05-14 13:13:29
Autor: wiLQ
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

a Dwight o dziwo od pocz±tku trzeciej kwarty dostawał piłki, były trzy akcje wyraĽnie pod niego ustawione, w których oddawał rzuty - tyle że były to rzuty bardzo złe, na siłę, jeden prawie że niedolot.

Hmm, ciekawe na ile to byl efekt "Huuura! Dostalem pilke! Teraz musze
cos z nia zrobic bo inaczej wiecej jej nie zobacze" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Zagadka o stopniu trudnosci 1/10