Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

Data: 2020-12-12 18:11:35
Autor: Irokez
Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
Nietypowo.

Mam podkładkę pod mysz, Gembird MP-GAME-L:
https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl
Taka materiał na wierzchu, guma lekko spienionapod spodem.

W oryginalnym pudełku była zwinięta i źle złożona - zawinął i złożył się róg podkładki w stronę materiału. Teraz jak rozwinę podkładkę na stole, to jest ten róg odgięty pod kątem prostym do góry.

Da się to jakoś ułożyć, czy podkładkę mogę wyrzucić do śmietnika?
Odpada przyklejanie do stołu na silikon ;)

(nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w pudełku, teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

zdrówko

--
Irokez

Data: 2020-12-12 17:36:48
Autor: MF
On 12/12/2020 17:11, Irokez wrote:
[...]

Żelazkiem na jednej kropce i przez mokrą szmatę po zagięciu od spodu (od strony spienionej gumy). Uwaga! możesz podkładkę zniszczyć do reszty, ale skoro i tak teraz nadaje się do kosza...

Inna możliwość to zgiąć na tym samym zgięciu w drugą stronę, czymś przycisnąć i zostawić na jakiś czas, ale najprawdopodobniej albo się nie całkiem rozprostuje, albo się przegnie w drugą stronę, a do tego miejsce zgięcia/ prostowania może nie być już gładkie.

--
MF

Data: 2020-12-12 21:06:43
Autor: Irokez
W dniu 2020-12-12 o 18:36, MF pisze:

[...]

Przegiąłem w drugą stronę i złapałem klamerkami, zobaczymy.
Trochę w tym miejscu zagięcia pianka jakby sprasowała się.
Ślad na materiale pewnie zostanie, ale może sterczeć nie będzie jak uda się jej poddać w drugą stronę. Bo tak to prawy dolny róg, denerwuje jak sterczy ;)

--
Irokez

Data: 2020-12-12 18:26:44
Autor: Eneuel
Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

Mam podkładkę pod mysz, Gembird MP-GAME-L:
https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl

Wygląda na nieuszkodzoną... ;)

W oryginalnym pudełku była zwinięta i źle złożona - zawinął i złożył się róg podkładki w stronę materiału. Teraz jak rozwinę podkładkę na stole, to jest ten róg odgięty pod kątem prostym do góry.

Jeśli sam róg -- może warto ów róg ob_ciachnąć?...

--
Ene

Data: 2020-12-12 21:02:31
Autor: Irokez
W dniu 2020-12-12 o 18:26, Eneuel pisze:

Mam podkładkę pod mysz, Gembird MP-GAME-L:
https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl

Wygląda na nieuszkodzoną... ;)

hehe ;)

[...]

no tak 8x8 centymetrów. Podkładka niby duża, ale pół tego czerwonego znaczka zniknie ;)

--
Irokez

Data: 2020-12-13 20:31:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

"Irokez" 5fd521cb$0$545$65785112@news.neostrada.pl

https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl

Wygląda na nieuszkodzoną... ;)

hehe ;)

Trudno cokolwiek radzić bez obejrzenia tego zagięcia...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.  Felix Lee
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2020-12-12 19:09:48
Autor: collie
W sobotę, 12.12.2020 o 18:11, Irokez napisał:

[...]

Jak z jajkiem Kolumba: odstający róg odciąć. Myszka nawet tego nie
zauważy.

(nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku

Półtora roku. Po wypiciu półtorej flaszki.

--
Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

Data: 2020-12-12 21:07:04
Autor: Irokez
W dniu 2020-12-12 o 19:09, collie pisze:

Półtora roku. Po wypiciu półtorej flaszki.

zdecydowanie więcej ;)

--
Irokez

Data: 2020-12-15 01:30:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

"collie" 1nwtt3t2ujtam.1vj6fi8roeifk.dlg@40tude.net

-- Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

 - Lubisz koty?
 - Uwielbiam!
 - A psy?
 - Tak samo...
 - Konie?
 - Trudno powiedzieć...
 - Dlaczego?
 - Od kilku miesięcy nie jadłem koniny...

Gazem posłance po oczach z odległości 30 cm, gdy nie...
Nie co? -- Nie wyparowała? Odsuność się raczej nie
mogła, bo była ze wszech stron otoczona ludźmi...
Gdy wydobyła legitymację -- była tam jako posłanka
i jako taką należało ją potraktować, czyli udzielić
jej wszelkiej pomocy z pełnym szacunkiem wobec
władzy reprezentującej tak zwany naród...

Aby było jasne:
 - nie popieram aborcji ludzkich płodów
   (ale co JA mam tu gadać, skoro nie ja mogę być obciążany)
 - nie popieram znęcania się nad zwierzętami
 - nie jestem zwolennikiem pani poseł Nowackiej
 - uważam, że niżej upaść trudno?... można jeszcze
   bić posłanki pałami, rozjeżdżać czołgami itp...
   można aresztować pod byle pretekstem pomimo
   immunitetów, można nasyłać ,,nieznanych sprawców''...

Car tak chce?! Pisane prawo powinno wyrażać wolę społeczeństwa.
Nie można narzucać ludziom praw wbrew ich woli. Jeśli ktoś uważa
się za lepszego od innych -- może w parlamencie przekonywać mową
i zjednywać opozycjonistów po dobroci...

Czyje to:

    Czym jest pożądanie eunucha, by dziewczynę pozbawić dziewictwa,
    tym jest przeprowadzanie sprawiedliwości przemocą

słowa? ;)

-=-

Koty głaszcze, ale kobiety: bije, upokarza, kaleczy...
O czymże rozmawiamy?! O jakich miarakch ;) człowieczeństwa?!

[prywatnie sam do siebie? -- po co ona naprawdę tam lazła?!
Terlecki ma rację -- po co tam leźć, czyli po co leźć pomiędzy
takich ludzi, czyli po co leźć do takiego sejmu?! ,,to nie dwór,
to piekła kruchta'' -- Casanova Felliniego w oprawce Kaczmarskiego]

-=-
    https://youtu.be/3lQaMypcyqc
    https://youtu.be/b1qtZ6BcS84

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-12-18 00:05:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

"Eneuel Leszek Ciszewski" rr902f$19q8$1@gioia.aioe.org

Nie co? -- Nie wyparowała? Odsuność się raczej nie

Fajne słowo mi wyszło... ;)

+ Nie co? -- Nie wyparowała? Odsunąć się raczej nie

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-12-12 21:32:25
Autor: t-1
W dniu 2020-12-12 o 18:11, Irokez pisze:
[...]

Może wrzuć do garnka z wodą i grzej aż zrozumie swoje złe zachowanie.
Przedmioty z plastiku mają zazwyczaj tzw. pamięć kształtu.
Gorzej gdy zapamiętały surowiec z którego powstały.

* radzący nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku straty lub zniszczenia przedmiotu o którym mowa w pytaniu.
:)

Data: 2020-12-13 10:59:59
Autor: Budzik
Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
Użytkownik Irokez no.email@wp.pl ...

(nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w
pudełku, teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

Do reklamacji nie potrzebujesz paragonu - wystarczy potwierdzenie zakupu w postaci np aukcji internetowej, maila ze sklepu, przelewu etc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Zagięta podkładka pod mysz - kosz?