Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

Data: 2020-12-12 21:32:25
Autor: t-1
Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
W dniu 2020-12-12 o 18:11, Irokez pisze:
Nietypowo.

Mam podkładkę pod mysz, Gembird MP-GAME-L:
https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl
Taka materiał na wierzchu, guma lekko spienionapod spodem.

W oryginalnym pudełku była zwinięta i źle złożona - zawinął i złożył się róg podkładki w stronę materiału. Teraz jak rozwinę podkładkę na stole, to jest ten róg odgięty pod kątem prostym do góry.

Da się to jakoś ułożyć, czy podkładkę mogę wyrzucić do śmietnika?
Odpada przyklejanie do stołu na silikon ;)

(nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w pudełku, teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

zdrówko

Może wrzuć do garnka z wodą i grzej aż zrozumie swoje złe zachowanie.
Przedmioty z plastiku mają zazwyczaj tzw. pamięć kształtu.
Gorzej gdy zapamiętały surowiec z którego powstały.

* radzący nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku straty lub zniszczenia przedmiotu o którym mowa w pytaniu.
:)

Zagięta podkładka pod mysz - kosz?