Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

Data: 2020-12-13 10:59:59
Autor: Budzik
Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
Użytkownik Irokez no.email@wp.pl ...

(nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w
pudełku, teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

Do reklamacji nie potrzebujesz paragonu - wystarczy potwierdzenie zakupu w postaci np aukcji internetowej, maila ze sklepu, przelewu etc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Zagięta podkładka pod mysz - kosz?