Zaginął Falenta

Data: 2019-02-23 06:04:17
Autor: Bruno Brunowski
Zaginął Falenta
Miał iść do pierdla, ale gdzieś się pisiorom zawieruszył.
Przypadek?

--
Bruno

Data: 2019-02-23 15:38:56
Autor: Pisiorowy Escobar
Zaginął Falenta
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Miał iść do pierdla, ale gdzieś się pisiorom zawieruszył.
Przypadek?

schowali go coby za dużo nie gadał
miejmy nadzieję że podzielił się kasą od ruskich

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-24 12:29:47
Autor: Silvio Balconetti
Zaginął Falenta
Am 23.02.19 um 15:38 schrieb Pisiorowy Escobar:
[...]

A ten zaginiony ksiadz sie juz znalazl?

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2019-02-24 06:07:16
Autor: Zenek Kapelinder
Zaginął Falenta
Ktory ksiadz zaginal zeby mial sie znalezc?

Data: 2019-02-24 03:34:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zaginął Falenta
W dniu sobota, 23 lutego 2019 15:04:20 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Miał iść do pierdla, ale gdzieś się pisiorom zawieruszył.
Przypadek?

To tak jak w przypadku wątpliwości co do śmierci Kulczyka.
Jak kto nie chce gadać, to finguje śmierć albo zaginięcie i szukaj wiatru w polu ;)

Coś za dużo ostatnimi czasy tych znikających xD

Data: 2019-02-24 13:34:51
Autor: Lord Donald
Zaginął Falenta
Miał iść do pierdla, ale gdzieś się pisiorom zawieruszył.
Przypadek?

Standard. POsrańcy się zemścili, oderwał ich od koryta, po prostu gdzieś leży na dnie rzeki w betonowych skarpetkach. POsrańcy podłożyli bombę na pokładzie samolotu aby zabić prezydenta Polski, zamordowali Leppera, wysyłają zbiorowego samobójcę do niewygodnych polityków, wysłali chorego Stasia na swojego niewygodnego koleżkę z Gdańska, do sprzątnięcie takiego Falety jedynie dla satysfakcji zemsty to dla nich drobna sprawa.

Data: 2019-02-24 05:28:28
Autor: Bruno Brunowski
Zaginął Falenta
W dniu niedziela, 24 lutego 2019 13:34:53 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> Miał iść do pierdla, ale gdzieś się pisiorom zawieruszył.
> Przypadek?
> Standard.
Ano. Interesy Falenty prowadziła trójmiejska kancelaria Kancelaria Prawna Gotkowicz, Kosmus, Kuczyński obsługująca również PiS. Przypadek?

--
Bruno

Data: 2019-02-24 06:00:14
Autor: bytomir.torpeksowy
Zaginął Falenta
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Ano. Interesy Falenty prowadziła trójmiejska kancelaria Kancelaria Prawna Gotkowicz, Kosmus, Kuczyński obsługująca również PiS. Przypadek?

Pewnie papier na gazetę polska i gazetę wyborczą pochodzi od jednego wytwórcy,
przypadek? Nie sądzę:)

Zaginął Falenta