Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)

Data: 2016-02-16 19:05:18
Autor: Z_D
Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)

1.
Nieopatrznie grzebnąłem przy opcjach wyswietlania obrazu na monitorach.
kliknąłem na zewnetrzny spodziewajac sie wyswietlenia jakiegoś menu.
 A tu zonk! Obraz z monitora znikł na dobre i żadne znane mi metody
( nie znam zadnych na PC, w odróżnieniu od laptopa) mi nie pomagają.
 Obraz pokazuje sie przy starcie BIOS, a potem znika z
komuniaktem "No signal". Monitor sprawny, podłaczony do laptpa
działa iealnie. Poradzi ktoś moze jak mogę obraz przywrócić na monitor???

2.
Jak można uruchomić W10, od zera - w trybie awaryjnym???
Uciekł mi obraz z monitora, własnie to co wyżej
 (przestawiona karta graf???)
i nie mam dostepu do systemu....
Pytanie :)

--
Pozdr. Z_D
________________________________________________________________________ -- -

Data: 2016-02-16 20:41:23
Autor: JaNus
W dniu 2016-02-16 o 20:05, Z_D pisze:

1.
Nieopatrznie grzebnąłem przy opcjach wyswietlania obrazu na monitorach.
kliknąłem na zewnetrzny spodziewajac sie wyswietlenia jakiegoś menu.
  A tu zonk! Obraz z monitora znikł na dobre i Ĺźadne znane mi metody
[...]

Czy ja nie mam przypadkiem jakiegoś déjà vu?
Bo jakoś tak odnoszę wrażenie, że to już było, parę dni temu, i nawet parę odpowiedzi padło, a i ja pod-suflowałem jedną...

Dobre rady nic nie kosztują

    i przewaĹźnie warte są
                 swojej... ceny!

Data: 2016-02-17 09:46:34
Autor: Z_D
W artykule <56c37b61$0$22841$65785112@news.neostrada.pl> JaNus napisal(a):

W artykule <56c37b61$0$22841$65785112@news.neostrada.pl> JaNus napisal(a):

Czy ja nie mam przypadkiem jakiegoś déjÓ vu?

O "déjÓ vu" nic nie wiem.

Bo jakoś tak odnoszę wrażenie, że to już było, parę dni temu, i nawet parę odpowiedzi padło, a i ja pod-suflowałem jedną...
Nie wyświetliła sie (mnie) chyba.

Tak. Zamieściłem na grupie ms-news.pl.windowsxp.sprzetXP-sprzęt.Grupa nie żyje.
Zamieściłem na grupie pl.comp.os.ms-winnt .Efekt nijaki.

Było kilka innych odpowiedzi. Żadna w temacie.

Zawiazała sie dyskusja o wyższości linuksa nad windows, lub odwrotnie.
Ani o trybie aw ani o przywróceniu obrazu na monitor ni słowa.
Może przeoczyłem meritum?? Proszę wiec o link. Postanowiłem szczęścia poszukać tu.

PS.
_Znalazłem_taki_jedynie_slad_w_komentarzach_:

W dniu 2016-02-13 o 22:26, JaNus pisze:
W dniu 2016-02-13 o 22:00, Z_D pisze:
(...)
grafiki, to zdarzyć się musiało coś całkiem innego. No bo nawet ludzie z
MS-tu nie są aż tak porąbani, aby dać możliwość przełączenia na kartę
graf. której... nie ma!

Ale postu od JaNus już nie widać.Dziwne.
--
Pozdr. Z_D
________________________________________________________________________ -- -

Data: 2016-02-17 19:50:24
Autor: JaNus

napisal(a):

Czy ja nie mam przypadkiem jakiegoś déjÓ vu?

O "déjÓ vu" nic nie wiem.

Klikam w swój post, i jest w nim tak, jak napisać chciałem i to zrobiłem: nie żadne "Ó" (co u mnie widać jako "O z górną kreską"), lecz małe "a z górną kreską". Czyli to kwestia niezgodności kodowania.

[...]

odwrotnie. Ani o trybie aw ani o przywrĂłceniu obrazu na monitor ni
słowa. Może przeoczyłem meritum?? Proszę wiec o link.

To jakiś gnom sieciowy powoduje, że czasami posty z jednego serwera - nie są widzialne na innym. więc gdy dla kogoś temat jest ważny, to powinien zerkać na serwer, na którym takiej przypadłości nie ma (zbyt często), np w narkive. Ten temat jest też tu:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.comp.pecet/iWg17aRLaVs
  - nie sprawdzałem, ale chyba są tam teĹź wypowiedzi wnoszące rozwiązanie.

[...]

ktĂłrej... nie ma!

Ale postu od JaNus już nie widać.Dziwne.

BTW.: zasygnalizuj, czy niniejszy tekst widzisz!

Dobre rady nic nie kosztują

    i przewaĹźnie warte są
                 swojej... ceny!

Data: 2016-03-02 20:11:50
Autor: Zb. Drwiega
W artykule <56c4c0ec$0$639$65785112@news.neostrada.pl> JaNus napisal(a):

 Ten temat jest też tu:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.comp.pecet/iWg17aRLaVs

Tak. Trafiłem tu, po kilku dniach, i widzę to,co widzę.
Jest OK.
Sam coś wyniuchałem, troche wiedziony podpowiedziami.
Sprawa rozwiazana.  Wsi TV,  poprzez HDMI.

BTW.: zasygnalizuj, czy niniejszy tekst widzisz!

 :)) Tak, widzę "uwniejszy"    tekst :))

Piszę z innego SLRN.
--
Pozdr. gg1100100111000000111010
________________________________________________________________________ -- -

Data: 2016-03-03 10:35:36
Autor: Zb. Drwiega
Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)

ISO-8858-2

W artykule <56c4c0ec$0$639$65785112@news.neostrada.pl> JaNus napisal(a):

Czy ja nie mam przypadkiem jakiegoś déjÓ vu?

O "déjÓ vu" nic nie wiem.

to,co wyżej nie ma zadnego powiazania z mozliwym podejrzeniem o uszczypliwość...
:))

Klikam w swój post, i jest w nim tak, jak napisać chciałem i to zrobiłem: nie żadne "Ó" (co u mnie widać jako "O z górną kreską"), lecz małe "a z górną kreską". Czyli to kwestia niezgodności kodowania.

Czyżby standard moj standard ISO-8859-2 JUŻ jest passe???
Dawno nie interesowałem sie zmianami w standaryzacji charsetów :)

BTW.: zasygnalizuj, czy niniejszy tekst widzisz!

Ponownie sygnalizuję, tak, jest OK ;)

--
Pozdr. Zbig, gg1100100111000000111010
________________________________________________________________________ -- -

Data: 2016-02-17 19:06:54
Autor: Z_D
[...]

Nie wyświetliła sie chyba u mnie.

Tak.Zduplikowałem. Zamieściłem na grupie ms-news.pl.windowsxp.sprzetXP-sprzę ale Grupa nie żyje.
[...]

A postu (całego) od JaNus już nie widać.
Dziwne.
--
Pozdr. Z_D

-- -

Data: 2016-02-17 20:49:35
Autor: Z_D
W artykule <na2gcd$uvi$1@mx1.internetia.pl> Z_D napisal(a):

A postu (całego) od JaNus już nie widać.
Dziwne.

Z klawiatury: Windows + p (raz,drugi,lub trzeci)

Błąd wklejania: znak |' oznacza znak myślnika  ( - )

(zapomniałem o tym,że mam TV podłaczony przez HDMI)

Inne:

    Windows – wyświetla menu Start
    Windows + Tab – wyświetla Widok zadań
    Windows + Q – wyszukiwanie w sieci i w zasobach komputera za pomocą asystenta Cortana (głosowo)
    Windows + S – wyszukiwanie w sieci i w zasobach komputera za pomocą asystenta Cortana (klawiatura)
    Windows + I – uruchamia Ustawienia w Windows 10
    Windows + A – wyświetla Centrum powiadomień
    Windows + L – blokowanie dostępu do systemu
    Windows + Ctrl + D – tworzenie nowego wirtualnego pulpitu
    Windows + Ctrl + F4 – zamyka aktualny wirtualny pulpit
    Windows + Ctrl + kursor w lewo/prawo – przełączanie między wirtualnymi pulpitami
    Windows + kursor w lewo/prawo/góra/dół – asystent przypinania aktywnych okien aplikacji na pulpicie
    Windows + H – udostępnianie zawartości (jeśli aplikacja obsługuje tę funkcję)
    Windows + K – podłączanie bezprzewodowego wyświetlacza lub urządzeń audio
    Windows + X – wyświetla menu kontekstowe w menu Start
    Windows + G – uruchamia pasek gier (tworzenie zrzutów ekranu, rejestrowanie filmów z rozgrywki, itp.)
    Windows + D – pokazuje Pulpit
    Windows + E – uruchamia Eksplorator Windows
    Windows + Spacja – przełączanie między językiem wprowadzania (jeśli jest zainstalowany dodatkowy język)
    Windows + Shift + kursor w lewo/prawo – przenosi bieżące okno aplikacji na inny monitor
    Windows + 1, 2, 3, … - uruchamia aplikacje przypięte do paska zadań według kolejności
    Windows + R – polecenie Uruchom
    Windows + P – wyświetlanie ekranu na innym wyświetlaczu/duplikowanie
 ekranu/rozszerzenie ekranu (tylko w konfiguracjach z większą liczbą monitorów)
    Alt + Tab – przełączanie między oknami aplikacji
    Alt + Spacja – przywracanie/minimalizowanie/maksymalizacja/przenoszenie okna aplikacji.
    Alt + F4 – zamyka aktywną aplikację lub wyświetla okno dialogowe Zasilanie,
 jeśli wyświetlony jest wyłącznie pulpit Windows 10

Tryb awaryjny :
http://www.asus.com/pl/support/faq/1013018/

Za uwagę wdzięczny.

--
Pozdr. Z_D

-- -

Data: 2016-02-18 09:50:31
Autor: szemrany
On Wed, 17 Feb 2016 19:06:54 +0000 (UTC), Z_D wrote:

Czy ja nie mam przypadkiem jakiegoś déjÓ vu?

O "déjÓ vu" nic nie wiem.

To jeden z tych przypadków kiedy utf8 pokazuje przewagę nad iso-8859-2

--
howgh
szemrany

Data: 2016-02-16 22:56:38
Autor: Wiktor S.
Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)
Poradzi ktoś moze jak mogę obraz przywrócić na
monitor???

Kombinacja klawiszy Win+P przełącza monitory.
Może być potrzeba naciśnięcia kilka razy, albo potwierdzenia Enterem. Popróbuj.

--
Wiktor S.

Data: 2016-03-02 20:04:50
Autor: Zb. Drwiega
W artykule <na05up$dv$1@usenet.news.interia.pl> Wiktor S. napisal(a):

Kombinacja klawiszy Win+P przełącza monitory.
Może być potrzeba naciśnięcia kilka razy, albo potwierdzenia Enterem. Popróbuj.

Dzięki serdeczne. To je to.
Miałem TV podpiety przez HDMI, o czym nie pamietałem.

Data: 2016-02-18 07:31:29
Autor: januszek
Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)
Z_D napisa?(a):

[...]

Zmień zasilacz ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2016-03-02 20:03:41
Autor: Zb. Drwiega
Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)
W artykule <slrnncasrf.kvh.januszek@gimli.mierzwiak.com> januszek napisal(a):

Z_D napisa?(a):

[...]

Zmień zasilacz ;)