Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu

Data: 2014-07-24 10:45:38
Autor: Vikku
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Wyslalem jakis czas temu list polecony Poczta Polska.
W srodku nie bylo kartki ale paczuszka (w ¶rodku fabrycznie nowy produkt). Warta ok. 500 pln.
Przed nadaniem zapytałem Pani± czy wysłać to jako paczka czy jako list polecony.
Paczka nie była duża i Pani z okienka powiedziała, że wystarczy list polecony.
W systemie ¶ledzenia przesyłek sprawdziłem, że przesyłka nie wyszła z miejsca nadania.
Paczka zaginęła.
Złożyłem reklamację, wyceniłem paczkę na 500 pln, Poczta uznała reklamację ale oferuje mi zwrot tylko 153 zł (50x2,90 pln).

I teraz mam pytanie. Czy mam szansę na zwrot 500 złotych. Albo chociaż 400 czy 300 pln? Jak to zrobić?
Nie wiem czemu ale mam przeczucie, że kto¶ na poczcie fajnie to sobie skalkulował. Produkt w liscie za 500 pln, w razie zaginięcia zwrot tylko 150 pln, kto¶ jest do przodu na 350 zł.

Data: 2014-07-24 04:36:01
Autor: Kris
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
W dniu czwartek, 24 lipca 2014 10:45:38 UTC+2 użytkownik Vikku napisał:
I teraz mam pytanie. Czy mam szans� na zwrot 500 z�otych. Albo chocia� >400
Gdyby¶ podczas nadawania przesyłki  dopłacił dosłownie kilka zł i zadeklarował warto¶ć 500zł to nie było by problemu. Niezależnie czy paczka czy przesyłka listowa.

Data: 2014-07-24 14:44:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-07-24 13:36, Kris pisze:
[...]

E tam, takie wym±drzanie się po szkodzie. Jakby paczka nie zginęła, to by był kilka zł do przodu. Statystycznie wykupowanie takiego ubezpieczenia chyba się nie opłaca :)

--
Liwiusz

Data: 2014-07-24 06:10:09
Autor: Kris
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
W dniu czwartek, 24 lipca 2014 14:44:34 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Statystycznie wykupowanie takiego ubezpieczenia chyba si� nie op�aca :)
Autorowi w±tku by się opłaciło;)

Data: 2014-07-24 23:43:50
Autor: animka
W dniu 2014-07-24 14:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2014-07-24 13:36, Kris pisze:
W dniu czwartek, 24 lipca 2014 10:45:38 UTC+2 użytkownik Vikku napisał:
I teraz mam pytanie. Czy mam szansÄŹĹĽËť na zwrot 500 zÄŹĹĽËťotych. Albo chociaÄŹĹĽËť >400
GdybyĹ› podczas nadawania przesyĹ‚ki  dopĹ‚aciĹ‚ dosĹ‚ownie kilka zĹ‚ i zadeklarowaĹ‚ wartość 500zĹ‚ to nie byĹ‚o by problemu.
Niezależnie czy paczka czy przesyłka listowa.

E tam, takie wymądrzanie się po szkodzie. Jakby paczka nie zginęła, to
by był kilka zł do przodu. Statystycznie wykupowanie takiego
ubezpieczenia chyba się nie opłaca :)

Może wyslanie paczki z priorytetem coś by ochroniło.
Z zadeklarowaną kwotą przesyłka znowy nie jest taka droga. Wydyłałam aparat foto po reperacji do siostry do Szwecji.

--
animka

Data: 2014-07-25 00:35:15
Autor: animka
W dniu 2014-07-24 23:43, animka pisze:
[...]

Sorry za błedy. Poprawiam.

Może wysłanie paczki z priorytetem coś by ochroniło.
Z zadeklarowaną kwotą przesyłka znowu nie jest taka droga. Wysyłałam

Data: 2014-07-24 06:10:31
Autor: leming.show
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
W dniu czwartek, 24 lipca 2014 10:45:38 UTC+2 użytkownik Vikku napisał:
Wyslalem jakis czas temu list polecony Poczta Polska.

W lutym przesylka polecona kosztowala 3,8 czyli przed podwyzka.

Ile ta sprawa sie ciagnie, ze zaplaciles 2,9?

Data: 2014-07-24 15:23:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-07-24 15:10, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Nie pisał, że tyle zapłacił.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-24 16:57:06
Autor: Vikku
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Nie pisał, że tyle zapłacił.

Teraz nie pamietam ile placilem.
Nie wysyłam często paczek listem. Może raz na rok. St±d takie zachowanie.
Do tej pory wysyłałem towary jako list polecony i dochodziło ale te wysyłki były robione z poczty głównej w moim mie¶cie. A ta poczta jest mniej ważna.

Czy kto¶ mógłby mnie nakierować jak uruchomić sprawę kradzieży towaru powyżej 300 pln do prokuratury?

Data: 2014-07-24 19:45:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-07-24 16:57, Vikku pisze:
Czy kto¶ mógłby mnie nakierować jak uruchomić sprawę kradzieży towaru
powyżej 300 pln do prokuratury?

Szkoda czasu.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-24 19:58:00
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Ale fun za darmo ;-)

-- -- -
Szkoda czasu.

Data: 2014-07-25 19:11:06
Autor: qwerty
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Użytkownik "Vikku"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:53d11ec6$0$2366$65785112@news.neostrada.pl...
Czy kto¶ mógłby mnie nakierować jak uruchomić sprawę kradzieży towaru powyżej 300 pln do prokuratury?

Nie masz jak udowodnić, że tam co¶ włożyłe¶ warto¶ciowego.

Data: 2014-07-24 19:57:06
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Pisał, ze odszkodowanie to pięćdziesięciokrotno¶ć tej kwoty.

-- -- -
Nie pisał, że tyle zapłacił.

Data: 2014-07-24 20:17:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-07-24 19:57,  ±ćęłń󶼿 pisze:
Pisał, ze odszkodowanie to pięćdziesięciokrotno¶ć tej kwoty.

Ale "t± kwot±" nie była cena nadania poleconego.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-24 21:22:21
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 24 Jul 2014, leming.show@gmail.com wrote:

W dniu czwartek, 24 lipca 2014 10:45:38 UTC+2 użytkownik Vikku napisał:
Wyslalem jakis czas temu list polecony Poczta Polska.

W lutym przesylka polecona kosztowala 3,8 czyli przed podwyzka.

  No to co najmniej tyle zapłacił (plus ew. dopłata "za wagę").

Ile ta sprawa sie ciagnie, ze zaplaciles 2,9?

  Przecież on to wysłał POLECONYM.
  Tylko "niedoubezpieczył".

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-07-24 11:10:38
Autor: Krzysztof Jodłowski
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
I teraz mam pytanie. Czy mam szansę na zwrot 500 złotych.

Nie masz szans. Zgodziłe¶ się wysłać zgodnie z regulaminem przesyłek, który mówi, że odszkodowanie wynosi max tyle, ile Ci powiedzieli.

Nie wiem czemu ale mam przeczucie, że kto¶ na poczcie fajnie to sobie
skalkulował. Produkt w liscie za 500 pln, w razie zaginięcia zwrot tylko
150 pln, kto¶ jest do przodu na 350 zł.

No i co z tego? Trzeba było się zainteresować jak± usługę kupujesz przed faktem a nie po fakcie.

--
Krzysztof

Data: 2014-07-24 11:36:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.07.2014 10:45, Vikku pisze:

Złożyłem reklamację, wyceniłem paczkę na 500 pln, Poczta uznała
reklamację ale oferuje mi zwrot tylko 153 zł (50x2,90 pln).

Zgodnie z regulaminem, więc sorry winnetou...

I teraz mam pytanie. Czy mam szansę na zwrot 500 złotych. Albo chociaż
400 czy 300 pln? Jak to zrobić?

Musisz cofnać się w czasie i wysłać przesyłkę tym razem jako paczkę z okre¶lon± warto¶ci± a nie jako list polecony.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-07-24 12:25:30
Autor: wromek
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Musisz cofnać się w czasie i wysłać przesyłkę tym razem jako paczkę z okre¶lon± warto¶ci± a nie jako list polecony.

I ubezpieczyć na najmniejsz± możliw± kwotę czyli koszt 1 zł. Paczka na pewno nie zginie, bo jest inaczej traktowana ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-08-04 18:10:32
Autor: poszukiwacz
wromek wrote:
I ubezpieczyć na najmniejsz± możliw± kwotę czyli koszt 1 zł. Paczka na pewno nie zginie, bo jest inaczej traktowana ;)

To wtedy już na pewno zginie, a nadawca otrzyma zadeklarowan± kwotę ubezpieczenia czyli 1 zł.
Hahaha...

Data: 2014-07-24 11:38:46
Autor: Kapibara
Dnia Thu, 24 Jul 2014 10:45:38 +0200, Vikku napisał(a):

[...]

Za polecony nie dostaniesz więcej. Warto¶ciowe przedmioty wysyła się paczk±
z zadeklarowan± warto¶ci±. Masz nauczkę na przyszło¶ć.

Data: 2014-07-24 12:11:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 24 Jul 2014, Kapibara wrote:

[...]

  Tak z ciekawo¶ci, powiedziałe¶ ile przesyłka jest warta?

[...]

  W sumie nie wiem jak ugryĽć Twoj± uwagę w czę¶ci o paczce - bo nie ma
przeszkód, aby wysłać *list* z zadeklarowan± warto¶ci±, z drugiej strony,
AFAIR w regulaminie zmienili (już sporo czasu temu) jako¶ tak, że
w zasadzie, je¶li to nie np. dokumenty warto¶ciowe (weksel na przykład),
to rzeczywi¶cie powinna być paczka.
  Zna kto¶ przykład sporu z poczt± o to, że odmówili wypłaty odszkodowania
z zarzutem że "to był towar i powinien i¶ć paczk±"?
  Bo na razie towary z allegro listami dochodz± :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-07-25 09:46:44
Autor: Kapibara
Dnia Thu, 24 Jul 2014 12:11:33 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

[...]

Sprawdziłem teraz na stronie poczty i faktycznie jest co¶ takiego jak "list
warto¶ciowy". Wcze¶niej takiej usługi chyba nie było.

z drugiej strony, AFAIR w regulaminie zmienili (już sporo czasu temu) jako¶ tak, że
w zasadzie, je¶li to nie np. dokumenty warto¶ciowe (weksel na przykład),
to rzeczywi¶cie powinna być paczka.

Dokładnie tak.

Data: 2014-07-25 13:01:55
Autor: Marek
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
On Fri, 25 Jul 2014 09:46:44 +0200, Kapibara <xxxx@yyyyy.zzz> wrote:
Sprawdziłem teraz na stronie poczty i faktycznie jest coś takiego
jak "list
wartościowy". Wcześniej takiej usługi chyba nie było.

ByĹ‚o, teraz sobie przypomniaĹ‚em, ĹĽe pod koniec lat 80 wysĹ‚aĹ‚em kasetÄ™ audio, ktĂłra oczywiĹ›cie zaginęła, byĹ‚ to list z zadeklarowanÄ… wartoĹ›ciÄ…,  zwrĂłcili mi tÄ… wartość.

--
Marek

Data: 2014-07-26 07:55:24
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Jest od miliona lat.

-- -- -

Data: 2014-07-26 14:20:19
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 25 Jul 2014, Kapibara wrote:

Sprawdziłem teraz na stronie poczty i faktycznie jest co¶ takiego jak "list
warto¶ciowy". Wcze¶niej takiej usługi chyba nie było.

  Co najwyżej nazywała się inaczej, ale była.
  Było od PRLu - przecież czeku nie wysłałby¶ normalnym listem :)
(no dobra, nikt normalny nie wysłałby normalnym listem)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-07-26 14:44:15
Autor: Liwiusz
[...]

Akurat czek i weksel to nie jest dobry przykład, bo gubi±c czek lub weksel nie tracimy roszczenia, a jedynie ponosimy koszty postępowania umarzaj±cego.

Ergo: nie ma podstaw do wypłaty przez pocztę nominału czeku/wekslu po jego zgubieniu.

--
Liwiusz

Data: 2014-07-29 10:41:07
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 26 Jul 2014, Liwiusz wrote:

Akurat czek i weksel to nie jest dobry przykład,

  No dobra, wycofuję się rakiem z przykładu, nie ze zdania że "było" :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-07-29 23:19:01
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
BTW wielokrotnie wysyłałem gotówkę za granicę (głównie do Niemiec, ale bywało i do innych krajów) listami warto¶ciowymi (w czasach sprzed europrzelewów i paypala).
Na Poczcie Głównej spisywali liczbę i nominały banknotów.
Jak policzyć, to taniej wychodziło, niz póĽniejsze przelewy ;-)
Tym niemniej potrzebna elementarna uczciwo¶ć po stronie adresata (na kilkudziesięciu Niemców tylko jeden wyci±ł numer "idĽ sobie Polaku na niemieck± policję" - za 20 euro czy jako¶ podobnie wiadomo sens był marny).

-- -- -
Akurat czek i weksel to nie jest dobry przykład

Data: 2014-07-28 09:50:39
Autor: Michal Jankowski
[...]

Akurat czeki zawsze (w tych krajach, gdzie istniał/istnieje powszechny obrót czekami) wysyłało się zwykłym listem.

   MJ

Data: 2014-07-24 11:40:54
Autor: szerszen
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
On Thu, 24 Jul 2014 10:45:38 +0200
"Vikku" <Blaskan@wp.pl> wrote:

Mogłe¶ wysłać przesyłkę z zadeklarowan± warto¶cia, czemu tego nie zrobiłe¶?

szerszen

Data: 2014-07-24 11:44:05
Autor: Andrzej Lawa
"Vikku" <Blaskan@wp.pl> wrote:

Mogłe¶ wysłać przesyłkę z zadeklarowan± warto¶cia, czemu tego nie zrobiłe¶?

Czekaj... Niech zgadnę... Bo było taniej? ;->

Data: 2014-07-24 12:03:38
Autor: Vikku
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Czekaj... Niech zgadnę... Bo było taniej? ;->

Było taniej ale było też (chyba tak mówiła ta kobieta z poczty) szybciej.
Generalnie przekonała mnie pracownica poczty. St±d moje podejrzenie czy aby to nie jest jaki¶ biznes.

ps. A swoj± drog± nie uważacie, że to jest podejrzane, że przesyłka ginie już w miejscu nadania?

Data: 2014-07-24 12:27:32
Autor: wromek
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
ps. A swoj± drog± nie uważacie, że to jest podejrzane, że przesyłka ginie już w miejscu nadania?

To nie jest tak, że Pani sobie wrzuciła paczkę do torebki i po wszystkim. Tam jest normalne postępowanie i jak znajd± winnego to ma namieszane...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-07-24 13:30:11
Autor: RadoslawF
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Dnia 2014-07-24 12:27, Użytkownik wromek napisał:
ps. A swoją drogą nie uważacie, że to jest podejrzane, że przesyłka ginie
juĹĽ w miejscu nadania?

To nie jest tak, że Pani sobie wrzuciła paczkę do torebki i po wszystkim.
Tam jest normalne postępowanie i jak znajdą winnego to ma namieszane...

Skoro nie pani to kto ? krasnoludki kradną te przesyłki na
poczcie ? Przez ileś lat pracowałem w firmie której częścią
była Poczta Polska. Takiego jawnego złodziejstwa w dodatku
krytego przez przełożonych i innych pracowników w żadnej
innej firmie nie spotkałem. Nie wiem jak jest teraz ale po
przeczytanych i zasłyszanych historiach mam wrażenie że trwa
to dalej.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-24 19:55:41
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Znaczy w PO pracowałes??

-- -- -
Przez ile¶ lat pracowałem w firmie której czę¶ci± była Poczta Polska.

Data: 2014-07-25 00:39:00
Autor: RadoslawF
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Dnia 2014-07-24 19:55, UĹĽytkownik  ąćęłńóśźż napisaĹ‚:
Znaczy w PO pracowałes??

Nie. Pracowałem w PPTiT.
za głupi aby to zrobić poprawnie ?

Pozdrawiam

Data: 2014-07-25 08:28:55
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Ty jeste¶ za głupi, żeby zrozumieć moje pisanie.

-- -- -
po prostu jeste¶

Data: 2014-07-25 13:10:53
Autor: RadoslawF
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Dnia 2014-07-25 08:28, UĹĽytkownik  ąćęłńóśźż napisaĹ‚:
Ty jesteś za głupi, żeby zrozumieć moje pisanie.

-- -- -
po prostu jesteĹ›

Ja zrozumiałem, ty najwyraźniej nie. Poszukaj nauczycielki
z podstawówki, skoro cię nie nauczyła to nich teraz ci wytłumaczy
jak poprawnie powinno brzmieć zdanie które napisałeś i co do ciebie
piszÄ… inni.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-26 08:10:24
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Pedały - tak, topposting - nie.
Smacznego.

-- -- -
Ja zrozumiałem

Data: 2014-07-26 14:43:58
Autor: RadoslawF
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Dnia 2014-07-26 08:10, UĹĽytkownik  ąćęłńóśźż napisaĹ‚:
Pedały - tak, topposting - nie.
Smacznego.

-- -- -
Ja zrozumiałem

To widzÄ™ ĹĽe jednak nie rozumiesz co piszesz i na co odpowiadasz.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-24 12:29:54
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Jest podejrzane, dlatego ja wysyłam wył±cznie z Poczty Głównej.
Mogłe¶ wysłać listem warto¶ciowym.
Nawet, gdyby¶ podał warto¶ć minimaln± (OIDP 50 zł za opłat± 1 zł + opieczętowanie możesz samemu), to taki list warto¶ciowy jest zupełnie inaczej "obrabiany" w dokumentach, i to już niezła szajka musiałaby być.
Możesz złożyć do prokuratury powiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestepstwa (powyżej 300 zł), i na Twoim miejscu bym to zrobił, od razu z wnioskiem o zabezpieczenie dowodu z monitoringu poczty.

-- -- -
podejrzane, że przesyłka ginie już w miejscu nadania?

Data: 2014-07-24 23:40:37
Autor: animka
W dniu 2014-07-24 12:03, Vikku pisze:
Czekaj... Niech zgadnę... Bo było taniej? ;->

Było taniej ale było też (chyba tak mówiła ta kobieta z poczty) szybciej.
Generalnie przekonała mnie pracownica poczty. Stąd moje podejrzenie czy aby
to nie jest jakiĹ› biznes.

ps. A swoją drogą nie uważacie, że to jest podejrzane, że przesyłka ginie
juĹĽ w miejscu nadania?

Ja nie raz dostalam przesyłkę lub list z widocznym wsadzeniem przez listonosza z Burgaskiej palucha w opakowanie. Wszędzie ryje wsadzają i węszą.

--
animka

Data: 2014-07-25 08:33:24
Autor: ±ćęłń󶼿
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
Doręczyciele tak.
Kiedy¶ (na¶cie lat temu) gostek z Holandii miał mi zapłacić za jaki¶ drobiazg 10 euro.
Ponoć wysyłał 2 razy zwykłym listem i nie doszło.
Jako¶ wierzę mu.
Wysłał po raz trzeci, narobiłem rabanu na poczcie, tego samego dnia w skrzynce koperta z banknotem 10 euro.
Bardzo dziwna koperta, bo sterana i bez piecz±tki holenderskiej poczty.

-- -- -
Ja nie raz dostalam przesyłkę lub list z widocznym wsadzeniem przez listonosza z Burgaskiej palucha w opakowanie.
Wszędzie ryje wsadzaj± i węsz±.

Data: 2014-07-25 09:15:39
Autor: Marek
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
On Fri, 25 Jul 2014 08:33:24 +0200, " ?????????" <nie@dla.spamerow> wrote:
Kiedyś (naście lat temu) gostek z Holandii miał mi zapłacić za
jakiĹ›
drobiazg 10 euro.

W latach 90 ub.w. też miałem wrażenie, że na poczcie ginie dużo przesyłek, teraz chyba ta tendencja się zmniejszyła.

--
Marek

Data: 2014-07-24 18:51:07
Autor: Marek
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
On Thu, 24 Jul 2014 10:45:38 +0200, "Vikku" <Blaskan@wp.pl> wrote:
Wyslalem jakis czas temu list polecony Poczta Polska.
W srodku nie bylo kartki ale paczuszka (w środku fabrycznie nowy
produkt).
Warta ok. 500 pln.

A możesz zdradzić co to było, aby w przyszłości inni nie wysyłali tego w ten sposób, skoro to taki kuszący pocztowców produkt?

--
Marek

Data: 2014-07-24 19:09:42
Autor: Vikku
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
A możesz zdradzić co to było, aby w przyszłości inni nie wysyłali tego w ten sposób, skoro to taki kuszący pocztowców produkt?

słuchawki. Z tym, że one były ciężkie i pewnie to wzbudziło zainteresowanie.
Samo pudełko nie było duże.

Data: 2014-07-26 00:37:26
Autor: LeonKame
W dniu 2014-07-24 19:09, Vikku pisze:
A możesz zdradzić co to było, aby w przyszłości inni nie wysyłali tego
w ten sposĂłb, skoro to taki kuszÄ…cy pocztowcĂłw produkt?

słuchawki. Z tym, że one były ciężkie i pewnie to wzbudziło
zainteresowanie.
Samo pudełko nie było duże.

Heh ja daswno temu wyslalem komputer, pakowalem w okienku na poczcie ubezpieczylem. Komputer doszedl rozjebany w drobny mak. Zglosilem reklamacje i niestety ale odpowiedz poczty: "Towar zle opakowany nie ponosimy winy nie dostaniesz odszkodowania"

DHL tez zszedl na psy odradzam wysylanie paczek ta firma.

Data: 2014-08-04 19:01:21
Autor: poszukiwacz
Vikku wrote:
słuchawki. Z tym, że one były ciężkie i pewnie to wzbudziło zainteresowanie.
Samo pudełko nie było duże.

Czytałem o takim zdarzeniu że osoba kupowała złote monety bulionowe na fakturę w sklepie (mennica/jubiler). I wysyłała to do swoich niby klientów pozyskanych w sklepie internetowym (własny cms) do różnych cześci polski. Wszystko w takim ładnym opakowaniu że aż kapało złotem i kusiło do kradzieży. Oczywiście ubezpieczona przesyłka - ale w środku był złom ołowiany.

Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu