Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu

Data: 2014-07-24 11:10:38
Autor: Krzysztof Jodłowski
Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
I teraz mam pytanie. Czy mam szansę na zwrot 500 złotych.

Nie masz szans. Zgodziłeś się wysłać zgodnie z regulaminem przesyłek, który mówi, że odszkodowanie wynosi max tyle, ile Ci powiedzieli.

Nie wiem czemu ale mam przeczucie, że ktoś na poczcie fajnie to sobie
skalkulował. Produkt w liscie za 500 pln, w razie zaginięcia zwrot tylko
150 pln, ktoś jest do przodu na 350 zł.

No i co z tego? Trzeba było się zainteresować jaką usługę kupujesz przed faktem a nie po fakcie.

--
Krzysztof

Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu