Zaginiony skarb w Uncharted

Data: 2009-04-27 11:13:58
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Zaginiony skarb w Uncharted
Hi!

Mam problem z jednym skarbem w Uncharted.

Brakowało mi kilka skarbów, więc zerknąłem w końcu na opisy, gdzie one są.
Wybrałem level, na którym brakowało mi pierwszego. Doszedłem do tego
miejsca, znalałem skarbik i nawet dostałem trofeum, bo to był 50.
Zadowolony wyszedłem z gry, bez kończenia levelu.
Potem zauważyłem, że w bonuaach jednak znowu jest 49 znalezionych skarbów.
No trudno, widocznie trzeba kończyć level. Ale nie chciało mi się znowu
grać w ten sam, więc zacząłem szukać pozostałych brakujących. Jest ok. Mam
59.
Wracam do tamtego levelu, dochodzę do skarbu, a tu zonk! Nie ma go!
Ki diabeł?
Odpalam grę na nowo, bo jeszcze hard nie przeszedłem - zagram od początku i
ten jeden znajdę. Dochodzę - brak skarbu!
No i co teraz zrobić? Wkurzyłem się... Nie będę kasował wszystkiego, żeby
na nowo zdobywać trofea...
Macie jakiś inny pomysł?

3mcie się.
--