Zagladam tu coraz rzadziej !

Data: 2011-02-06 10:27:43
Autor: cyc
Zagladam tu coraz rzadziej !
Coraz rzadziej czytam ta grupe a jeszcze rzadziej cokolwiek pisze . To co sie tu zrobilo , normalnego czlowieka odpycha .
Pomijam chamstwo i wulgaryzmy , ktore to elementy zawsze byly "silna strona " grupy ale poza nimi kiedys mozna bylo rzeczowo podyskutowac . Wspomniane chamstwo i wulgaryzmy byly jednak tylko "ozdobnikami"  rzeczowej dyskusji i przy wymianie pogladow . Dzisiaj staly sie glownymi , jesli nie jedynymi elementami wiekszosci postow . Norma staly sie wylewane na adwersarza pomyje bez slowa odniesienia sie do poruszonego w temacie problemu .
Co jest tego powodem ? . Mysle , ze najazd gowniarzerii , dla ktorych procesy myslowe sa obszarami niedostepnymi .
Proces sie poglebia i staje sie nie do zniesienia . Szykuje sie do "wysiadania " i zrobie to bez zalu bo tych , ktorzy potrafia z zebem ale jednak dyskutowac jest juz jak na lekarstwo .

cyc

Data: 2011-02-06 10:45:20
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 10:27, cyc pisze:
Coraz rzadziej czytam ta grupe a jeszcze rzadziej cokolwiek pisze

Nie cycuj. Chamstwo to twoja specjalność roberciku.

Data: 2011-02-06 11:47:11
Autor: Polok_prawdziwy
Zagladam tu coraz rzadziej !
cyc wrote:

[...]

Zgodnie z zasadom:

- jeśli interlokatora psegodo, lub pseksycy, to "WYGROŁ"...

Noale..., cochces CYCOżE łod TARGOWYCH PSEKUPEK, coby JELOKWENCJOM tryskały...!?

Data: 2011-02-06 12:01:55
Autor: Rudy 102
Zagladam tu coraz rzadziej !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iilpih$afk$1news.onet.pl...
[...]

Masz rację. Nie ma z kim dyskutować! Forum opanowało prostactwo z PiS! Są wulgarni, obleśni! Nie mają nic do powiedzenia! Z przykrością zauważam, że dałem sie wciągnąc w "dyskusję" w ich stylu. Takie typy jak Antenka, U2, Hans Kloss sieją tu ferment! Nie przemawiaja do nich żadne argumenty! Zastępują je wyzwiskami! Koleś podpisujący się Azor i GrzegorzZ mają fioła na punkcie pedalstwa wśród klechów i zalewają swoimi majaczeniami to jakże szacowne być może kiedyś forum. Po prostu dno! Tak zachowują się dorośli ludzie? Sądzę, że wiekszość z nich to ludzie po 40-tce. Skapciałe ramole!

JanKos

Data: 2011-02-06 12:16:50
Autor: jadrys
Zagladam tu coraz rzadziej !
[...]

Najbardziej zastanawiający są ci "wklejacze" co specjalizują się wklejaniu bez słowa komentarza. Zboczeńcy, czy płatni agitatorzy?

Data: 2011-02-06 13:17:53
Autor: Polok_prawdziwy
Zagladam tu coraz rzadziej !
jadrys wrote:

Najbardziej zastanawiający są ci "wklejacze" co specjalizują się
wklejaniu bez słowa komentarza. Zboczeńcy, czy płatni agitatorzy?

Todrugie, JAMDRYSIE, todrugie...

Pińć dutkuw łod trafnej wypedzi kasujom. ito nieino tukej, ale na syćkich forumach...

PS - a Łobywatele, jak gupieloki nato płacić musom, bo pseca te dutki z partyjnych łoficjalnych "psydziałuw" pokrywajom...

Data: 2011-02-06 14:53:27
Autor: jadrys
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 13:17, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

No to racze nie zarobią oni na chleb w usenecie.. przynajmniej ode mnie. Ja nigdy nie klikam na linki bez komentarza.

Data: 2011-02-06 14:08:55
Autor: robi
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 06.02.2011 10:27, cyc pisze:
[...]

To nie chamstwo, po prostu mamy taki rząd i brakuje słów w normalnym słowniku żeby jak najjaśniej określić ich politykę!

Data: 2011-02-06 14:13:30
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 14:08, robi pisze:
To nie chamstwo, po prostu mamy taki rząd i brakuje słów w normalnym
słowniku żeby jak najjaśniej określić ich politykę!

Można to określić jako pomroczność najjaśniejszą.

Data: 2011-02-06 14:42:51
Autor: cyc
Zagladam tu coraz rzadziej !

Użytkownik "robi" <robi@wp.pl> napisał w wiadomości news:iim6h1$j91$5news.onet.pl...
[...]

Komu brakuje , temu brakuje !.
Pozatym nie chodzi mi o krytyke rzadu , ta zawsze i w kazdym przypadku jest na miejscu , nie chodzi mi nawet o dobro slow na poparcie swoich tez w tym zakresie , chodzi mi o wzajamny stosunek piszacych tutaj ludzi i o to , ze krytyki rzadu tu  jest najmniej w przeciwienstwie do pomyj jaki wzajemnie sie polewamy .
Post np. " PiS jest zly " , dostaje odpowiedz  , " a Twoja matka to ...." lub cos w tym stylu . O to mi chodzi !.
Gdyby odpowiedz byla , " to nieprawda , bo ....." , wszystko byloby normalne , po ludzku ale to rzadkosc .
Pozatym nie potrafimy najczesciej zauwazyc , ze nasza racja , ie musi byc racja czyjas . Jesdli piszesz , ze " taki mamy rzad " , to nie znaczy , ze wszyscy tak mysla !. Wiekszosc , zwroc uwage , mysli inaczej .

cyc

Data: 2011-02-06 14:49:52
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 14:42, cyc pisze:
Komu brakuje , temu brakuje !.
Pozatym nie chodzi mi o krytyke rzadu , ta zawsze i w kazdym przypadku jest na miejscu

Tyle, że ty cycu vel roberciku zawsze liżesz 4 litery rządzącym, a
atakujesz opozycję. Podobnie robiłeś za PRL-u. Stare nawyki wyłażą :)

Data: 2011-02-06 14:11:29
Autor: MH
Zagladam tu coraz rzadziej !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-06 14:42, cyc pisze:
> Komu brakuje , temu brakuje !.
> Pozatym nie chodzi mi o krytyke rzadu , ta zawsze i w kazdym przypadku jest > na miejscu Tyle, że ty cycu vel roberciku zawsze liżesz 4 litery rządzącym, a
atakujesz opozycję. Podobnie robiłeś za PRL-u. Stare nawyki wyłażą :)

=======================

Nie zauważyłem do tej pory , by cyc atakował opozycję. Atakowany jest
natomiast notorycznie przez fanatycznych pisolubców rząd! Cyc nie atakuje
opozycji , lecz ją krytykuje. Mało tego , każda postawiona przez niego teza
jest poparta uzasadnieniem. Skonfrontuj dowolny post cyca z postem niejakiego Hansa Klossa "Oda do chuja z wąsami". Sam tytuł wątka mówi , a wręcz KRZYCZY
kim jest ów wątkotwórca. O zawartości nawet nie wspomnę. Podobnie wyglądają
"wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty. A co się zaś Ciebie tyczy ,
przeczytaj uważnie swój post. Zero dyskusji , zero argumentów , atak ad
persona. Ogólnie ZERO !!

MH

Data: 2011-02-06 15:13:51
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 15:11,  MH pisze:
Nie zauważyłem do tej pory , by cyc atakował opozycję.

No oczywiście rządzi nadal PiS i Kaczyński. Cyc vel robercik atakuje
więc rządzących :)

Data: 2011-02-06 15:29:27
Autor: jadrys
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 15:11,  MH pisze:
Podobnie wyglądają
"wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty.

MH

Masz na myśli Lorna (Loriane)?

Data: 2011-02-06 16:11:56
Autor: raff
Zagladam tu coraz rzadziej !

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iima6h$kot$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

"wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty. A co się zaś Ciebie tyczy ,
przeczytaj uważnie swój post. Zero dyskusji , zero argumentów , atak ad

Z języczkiem, MH, z języczkiem! Popatrz, już cyc mruczy z podniecenia. Głębiej! Mocniej!

Bo cie "gural" ubiegnie. Jajka cyca nie beda czekac.

R.

Data: 2011-02-06 15:41:48
Autor: MH
Zagladam tu coraz rzadziej !

Z j=EAzyczkiem, MH, z j=EAzyczkiem! Popatrz, ju=BF cyc mruczy z =
podniecenia. G=B3=EAbiej! Mocniej!

Bo cie "gural" ubiegnie. Jajka cyca nie beda czekac.

R.

=============

Cóż za finezja !!  Expert ?!

MH

Data: 2011-02-06 18:51:18
Autor: cyc
Zagladam tu coraz rzadziej !

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iimffs$8ro$1inews.gazeta.pl...

[...]

Daj spokoj !. Nie widzisz , ze takich nic nie trafia ? . Wlasnie takich jak on mialem na mysli piszac o chamstwie , braku kultury i zdziczeniu . Zdziczenie jest swoistym atawizmem i im wiecej tych atawizmow w jednostce siedzi , tym jest prymitywniejsza  . Dlatego wlasnie nie dziwi to , ze to w PiS-ie tyle chamow i prostakow . Elektorat tego ugrupowania sklada sie bowiem glownie ze sluchaczy RM i ludzi z wyksztalceniem .........podstawowym , krotko mowiac z prymitywow .

cyc

Data: 2011-02-06 18:53:20
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 18:51, cyc pisze:
Elektorat tego ugrupowania sklada sie bowiem glownie ze sluchaczy RM i ludzi z wyksztalceniem .........podstawowym , krotko mowiac z prymitywow .

Opis idealnie pasuje do ciebie cycku vel roberciku :)

Data: 2011-02-06 19:00:06
Autor: Klin
Zagladam tu coraz rzadziej !
   Użytkownik cyc napisał:

[...]

   Oznaką prymitywizmu myślowego są błędy logiczne w rodzaju niektóre "p" wykazują brak kultury
   co ma znaczyć według logiki cyca oznaczać, że każde "p" jest prymitywne i niekulturalne.

Data: 2011-02-06 19:07:06
Autor: cyc
Zagladam tu coraz rzadziej !

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iimnjc$k5n$1news.onet.pl...
  Użytkownik cyc napisał:

[...]

Klin . Lebski facet jestes ale tylko jak spisz .
Przeczytaj raz jeszcze co napisales a dopiero potem zabierz sie do analizy tekstow i zawartych w nich logicznosci lub ich braku bo dalibog nie rozumiem co napisales .........takie to logiczne .Nie powiem jak u Rydzyka ale cos w takim porownaniu jest . Nie wspomne nawet o takim pojeciu jak " myslenie " , ktore uzyles nieswiadomy jego znaczenia .

cyc

Data: 2011-02-06 19:10:37
Autor: Klin
Zagladam tu coraz rzadziej !
   Użytkownik cyc napisał:

[...]

   Wiedziałem, że nie podarujesz opuść więc jedno słowo "oznaczać" i przeczytaj jeszcze raz.

Data: 2011-02-06 16:24:59
Autor: -heÂŽsk-
Zagladam tu coraz rzadziej !
On Sun, 6 Feb 2011 16:11:56 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

 [...]

Z języczkiem, MH, z języczkiem! Popatrz, już cyc mruczy z podniecenia. Głębiej! Mocniej!

Bo cie "gural" ubiegnie. Jajka cyca nie beda czekac.

R.

 nie wstydzisz sie zachowywac sie tak oblesnie?

Data: 2011-02-06 16:26:45
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 16:11, raff pisze:
 Atakowany jest
natomiast notorycznie przez fanatycznych pisolubców rząd! Cyc nie atakuje
opozycji , lecz ją krytykuje.

Opozycjoniści atakują rząd, a giną w niewyjaśnionych okolicznościach
opozycjoniści dzięki kontratakowi cycka vel robercika.

Data: 2011-02-06 16:24:58
Autor: -heÂŽsk-
Zagladam tu coraz rzadziej !
On Sun, 6 Feb 2011 14:11:29 +0000 (UTC), " MH"

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > W dniu 2011-02-06 14:42, cyc pisze:
> [...]

"wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty. A co się zaś Ciebie tyczy ,
przeczytaj uważnie swój post. Zero dyskusji , zero argumentów , atak ad

 u2 i dyskusja? swego czasu produkowal sie na sciepie. pogoniono go.
 co do pozostalych. czesc juz zostala skutecznie odsunieta, przyjdzie
 czas na hansa. za obrazanie prezydenta jest pragraf...

Data: 2011-02-06 15:42:16
Autor: obserwator
Zagladam tu coraz rzadziej !

> [...]

> "wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty. A co się zaś Ciebie tyczy ,
> przeczytaj uważnie swój post. Zero dyskusji , zero argumentów , atak ad

nie zauwazyles zeby cyc atakowal opozycje? przeciez caly czas nic innego nie
robicie tylko atakujecie na tej grupie opozycje, jak typowi totalitarysci-
bolszewicy.

Tobie chodzi nie zadna dyskusje tylko o bolszewickie nagonki na opozycje.

Nie piernicz wiec dojrzaly pomidorze,  w az tak glupkowaty sposob.

Cytryna cos pisala kim jestes, wiec zero zdziwien. Trzeba miec wyjatkowo zle w
glowie, aby robic wszytko w celu zniszczenia partii opozycyjnej w kraju w ktorym demokracja jest nadal fasadowa. Tak ci dobrze bylo w perelu, ze chcesz tam na sile wrocic, biedaku intelektualny?

Nie zapominaj jednak, ze na PRL nie ma juz pieniedzy w sejfach obecnie
rzadzacej mafii, a ona tez nie jest absolutnie zainteresowana sprawiedliwoscia
spoleczna w stylu komunistycznym:)

No chyba ze sam jestes oplacany przez jakas prowincjonalna mafie.

Data: 2011-02-06 16:30:05
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 16:24, -heÂŽsk- pisze:
 u2 i dyskusja? swego czasu produkowal sie na sciepie. pogoniono go.

Gdzie pogoniono ?

 co do pozostalych. czesc juz zostala skutecznie odsunieta, przyjdzie
 czas na hansa. za obrazanie prezydenta jest pragraf...

Już się go stosuje, jak do ojca żołnierza z Afganistanu, który
zażartował przy inkasencie.

Data: 2011-02-06 16:52:23
Autor: raff
Zagladam tu coraz rzadziej !

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4ebe82$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgadza sie Hesk. Za to plucie na Kaczynskiego bedzie pierdelek dla Henia ?

R.

Data: 2011-02-06 17:08:21
Autor: -heÂŽsk-
Zagladam tu coraz rzadziej !
On Sun, 6 Feb 2011 16:52:23 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

Zgadza sie Hesk. Za to plucie na Kaczynskiego bedzie pierdelek dla Henia ?

R.

 to niech mnie pozwie do sadu. niech udowodni, ze na niego pluje.
 zapomniales juz jak opluwales zone PREZYDENTA komorowskiego?  odzwiezyc ci pamiec Rafalku? --

Data: 2011-02-06 15:06:07
Autor: robi
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 06.02.2011 14:42, cyc pisze:
Uďż˝ytkownik "robi"<robi@wp.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
[...]

To nie chamstwo, po prostu mamy taki rz�d i brakuje s��w w normalnym
s�owniku �eby jak najja�niej okre�li� ich polityk�!

[...]

Ale to jest strategia PO i PIS, i tak samo robią ich poplecznicy, jak nie da się nic dobrego o swojej partii powiedzieć to trzeba jakoś uwalić przeciwnika, aby chociaż trochę zyskać na wizerunku.

Data: 2011-02-06 14:37:51
Autor: obserwator
Zagladam tu coraz rzadziej !
robi <robi@wp.pl> napisał(a):
Ale to jest strategia PO i PIS, i tak samo robiÄ&#65533; ich poplecznicy, jak nie da siÄ&#65533; nic dobrego o swojej partii powiedzieÄ&#65533; to trzeba jakoĹ&#65533; uwaliÄ&#65533; przeciwnika, aby chociaĹź trochÄ&#65533; zyskaÄ&#65533; na wizerunku.

PiS uwalal dokladnie tak samo PO, jak PO - PiS? Z GW-na jestes?

Data: 2011-02-06 16:24:58
Autor: -heÂŽsk-
Zagladam tu coraz rzadziej !
On Sun, 06 Feb 2011 14:08:55 +0100, robi <robi@wp.pl> wrote:

 [...]

To nie chamstwo, po prostu mamy taki rząd i brakuje słów w normalnym słowniku żeby jak najjaśniej określić ich politykę!

 nie krepuj sie! pis-owski elektorat slynie z chamstwa.

Data: 2011-02-06 16:40:34
Autor: Polok_prawdziwy
Zagladam tu coraz rzadziej !

A kukaracem tarmosis...?

Data: 2011-02-06 17:10:28
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 16:40, Polok_prawdziwy pisze:
robi wrote:

A kukaracem tarmosis...?

Tobie pomaga ?

Data: 2011-02-06 17:17:23
Autor: raff
Zagladam tu coraz rzadziej !

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4ec7f8$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-06 16:40, Polok_prawdziwy pisze:
robi wrote:

A kukaracem tarmosis...?

Tobie pomaga ?

Robi, zrob mu te kukarace i bedzie spokoj.

R.

Data: 2011-02-06 19:31:13
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !

robi wrote:

A kukaracem tarmosis...?

Tobie pomaga ?

Robi, zrob mu te kukarace i bedzie spokoj.

R.

Pewnie chodzi mu o jego seks z kozą.

Data: 2011-02-07 22:43:31
Autor: matusm

[...]