Zagladam tu coraz rzadziej !

Data: 2011-02-06 14:08:55
Autor: robi
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 06.02.2011 10:27, cyc pisze:
Coraz rzadziej czytam ta grupe a jeszcze rzadziej cokolwiek pisze . To co
sie tu zrobilo , normalnego czlowieka odpycha .
Pomijam chamstwo i wulgaryzmy , ktore to elementy zawsze byly "silna strona
" grupy ale poza nimi kiedys mozna bylo rzeczowo podyskutowac . Wspomniane
chamstwo i wulgaryzmy byly jednak tylko "ozdobnikami"  rzeczowej dyskusji i
przy wymianie pogladow . Dzisiaj staly sie glownymi , jesli nie jedynymi
elementami wiekszosci postow . Norma staly sie wylewane na adwersarza pomyje
bez slowa odniesienia sie do poruszonego w temacie problemu .
Co jest tego powodem ? . Mysle , ze najazd gowniarzerii , dla ktorych
procesy myslowe sa obszarami niedostepnymi .
Proces sie poglebia i staje sie nie do zniesienia . Szykuje sie do
"wysiadania " i zrobie to bez zalu bo tych , ktorzy potrafia z zebem ale
jednak dyskutowac jest juz jak na lekarstwo .

cyc

To nie chamstwo, po prostu mamy taki rząd i brakuje słów w normalnym słowniku żeby jak najjaśniej określić ich politykę!

Data: 2011-02-06 14:13:30
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 14:08, robi pisze:
To nie chamstwo, po prostu mamy taki rząd i brakuje słów w normalnym
słowniku żeby jak najjaśniej określić ich politykę!

Można to określić jako pomroczność najjaśniejszą.

Data: 2011-02-06 14:42:51
Autor: cyc
Zagladam tu coraz rzadziej !

Użytkownik "robi" <robi@wp.pl> napisał w wiadomości news:iim6h1$j91$5news.onet.pl...
[...]

Komu brakuje , temu brakuje !.
Pozatym nie chodzi mi o krytyke rzadu , ta zawsze i w kazdym przypadku jest na miejscu , nie chodzi mi nawet o dobro slow na poparcie swoich tez w tym zakresie , chodzi mi o wzajamny stosunek piszacych tutaj ludzi i o to , ze krytyki rzadu tu  jest najmniej w przeciwienstwie do pomyj jaki wzajemnie sie polewamy .
Post np. " PiS jest zly " , dostaje odpowiedz  , " a Twoja matka to ...." lub cos w tym stylu . O to mi chodzi !.
Gdyby odpowiedz byla , " to nieprawda , bo ....." , wszystko byloby normalne , po ludzku ale to rzadkosc .
Pozatym nie potrafimy najczesciej zauwazyc , ze nasza racja , ie musi byc racja czyjas . Jesdli piszesz , ze " taki mamy rzad " , to nie znaczy , ze wszyscy tak mysla !. Wiekszosc , zwroc uwage , mysli inaczej .

cyc

Data: 2011-02-06 14:49:52
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 14:42, cyc pisze:
Komu brakuje , temu brakuje !.
Pozatym nie chodzi mi o krytyke rzadu , ta zawsze i w kazdym przypadku jest na miejscu

Tyle, że ty cycu vel roberciku zawsze liżesz 4 litery rządzącym, a
atakujesz opozycję. Podobnie robiłeś za PRL-u. Stare nawyki wyłażą :)

Data: 2011-02-06 14:11:29
Autor: MH
Zagladam tu coraz rzadziej !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-06 14:42, cyc pisze:
> Komu brakuje , temu brakuje !.
> Pozatym nie chodzi mi o krytyke rzadu , ta zawsze i w kazdym przypadku jest > na miejscu Tyle, że ty cycu vel roberciku zawsze liżesz 4 litery rządzącym, a
atakujesz opozycję. Podobnie robiłeś za PRL-u. Stare nawyki wyłażą :)

=======================

Nie zauważyłem do tej pory , by cyc atakował opozycję. Atakowany jest
natomiast notorycznie przez fanatycznych pisolubców rząd! Cyc nie atakuje
opozycji , lecz ją krytykuje. Mało tego , każda postawiona przez niego teza
jest poparta uzasadnieniem. Skonfrontuj dowolny post cyca z postem niejakiego Hansa Klossa "Oda do chuja z wąsami". Sam tytuł wątka mówi , a wręcz KRZYCZY
kim jest ów wątkotwórca. O zawartości nawet nie wspomnę. Podobnie wyglądają
"wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty. A co się zaś Ciebie tyczy ,
przeczytaj uważnie swój post. Zero dyskusji , zero argumentów , atak ad
persona. Ogólnie ZERO !!

MH

Data: 2011-02-06 15:13:51
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 15:11,  MH pisze:
Nie zauważyłem do tej pory , by cyc atakował opozycję.

No oczywiście rządzi nadal PiS i Kaczyński. Cyc vel robercik atakuje
więc rządzących :)

Data: 2011-02-06 15:29:27
Autor: jadrys
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 15:11,  MH pisze:
Podobnie wyglądają
"wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty.

MH

Masz na myśli Lorna (Loriane)?

Data: 2011-02-06 16:11:56
Autor: raff
Zagladam tu coraz rzadziej !

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iima6h$kot$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

"wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty. A co się zaś Ciebie tyczy ,
przeczytaj uważnie swój post. Zero dyskusji , zero argumentów , atak ad

Z języczkiem, MH, z języczkiem! Popatrz, już cyc mruczy z podniecenia. Głębiej! Mocniej!

Bo cie "gural" ubiegnie. Jajka cyca nie beda czekac.

R.

Data: 2011-02-06 15:41:48
Autor: MH
Zagladam tu coraz rzadziej !

Z j=EAzyczkiem, MH, z j=EAzyczkiem! Popatrz, ju=BF cyc mruczy z =
podniecenia. G=B3=EAbiej! Mocniej!

Bo cie "gural" ubiegnie. Jajka cyca nie beda czekac.

R.

=============

Cóż za finezja !!  Expert ?!

MH

Data: 2011-02-06 18:51:18
Autor: cyc
Zagladam tu coraz rzadziej !

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iimffs$8ro$1inews.gazeta.pl...

[...]

Daj spokoj !. Nie widzisz , ze takich nic nie trafia ? . Wlasnie takich jak on mialem na mysli piszac o chamstwie , braku kultury i zdziczeniu . Zdziczenie jest swoistym atawizmem i im wiecej tych atawizmow w jednostce siedzi , tym jest prymitywniejsza  . Dlatego wlasnie nie dziwi to , ze to w PiS-ie tyle chamow i prostakow . Elektorat tego ugrupowania sklada sie bowiem glownie ze sluchaczy RM i ludzi z wyksztalceniem .........podstawowym , krotko mowiac z prymitywow .

cyc

Data: 2011-02-06 18:53:20
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 18:51, cyc pisze:
Elektorat tego ugrupowania sklada sie bowiem glownie ze sluchaczy RM i ludzi z wyksztalceniem .........podstawowym , krotko mowiac z prymitywow .

Opis idealnie pasuje do ciebie cycku vel roberciku :)

Data: 2011-02-06 19:00:06
Autor: Klin
Zagladam tu coraz rzadziej !
   Użytkownik cyc napisał:

[...]

   Oznaką prymitywizmu myślowego są błędy logiczne w rodzaju niektóre "p" wykazują brak kultury
   co ma znaczyć według logiki cyca oznaczać, że każde "p" jest prymitywne i niekulturalne.

Data: 2011-02-06 19:07:06
Autor: cyc
Zagladam tu coraz rzadziej !

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iimnjc$k5n$1news.onet.pl...
  Użytkownik cyc napisał:

[...]

Klin . Lebski facet jestes ale tylko jak spisz .
Przeczytaj raz jeszcze co napisales a dopiero potem zabierz sie do analizy tekstow i zawartych w nich logicznosci lub ich braku bo dalibog nie rozumiem co napisales .........takie to logiczne .Nie powiem jak u Rydzyka ale cos w takim porownaniu jest . Nie wspomne nawet o takim pojeciu jak " myslenie " , ktore uzyles nieswiadomy jego znaczenia .

cyc

Data: 2011-02-06 19:10:37
Autor: Klin
Zagladam tu coraz rzadziej !
   Użytkownik cyc napisał:

[...]

   Wiedziałem, że nie podarujesz opuść więc jedno słowo "oznaczać" i przeczytaj jeszcze raz.

Data: 2011-02-06 16:24:59
Autor: -heÂŽsk-
Zagladam tu coraz rzadziej !
On Sun, 6 Feb 2011 16:11:56 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

 [...]

Z języczkiem, MH, z języczkiem! Popatrz, już cyc mruczy z podniecenia. Głębiej! Mocniej!

Bo cie "gural" ubiegnie. Jajka cyca nie beda czekac.

R.

 nie wstydzisz sie zachowywac sie tak oblesnie?

Data: 2011-02-06 16:26:45
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 16:11, raff pisze:
 Atakowany jest
natomiast notorycznie przez fanatycznych pisolubców rząd! Cyc nie atakuje
opozycji , lecz ją krytykuje.

Opozycjoniści atakują rząd, a giną w niewyjaśnionych okolicznościach
opozycjoniści dzięki kontratakowi cycka vel robercika.

Data: 2011-02-06 16:24:58
Autor: -heÂŽsk-
Zagladam tu coraz rzadziej !
On Sun, 6 Feb 2011 14:11:29 +0000 (UTC), " MH"

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > W dniu 2011-02-06 14:42, cyc pisze:
> [...]

"wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty. A co się zaś Ciebie tyczy ,
przeczytaj uważnie swój post. Zero dyskusji , zero argumentów , atak ad

 u2 i dyskusja? swego czasu produkowal sie na sciepie. pogoniono go.
 co do pozostalych. czesc juz zostala skutecznie odsunieta, przyjdzie
 czas na hansa. za obrazanie prezydenta jest pragraf...

Data: 2011-02-06 15:42:16
Autor: obserwator
Zagladam tu coraz rzadziej !

> [...]

> "wypowiedzi" pewnej subtelnej niewiasty. A co się zaś Ciebie tyczy ,
> przeczytaj uważnie swój post. Zero dyskusji , zero argumentów , atak ad

nie zauwazyles zeby cyc atakowal opozycje? przeciez caly czas nic innego nie
robicie tylko atakujecie na tej grupie opozycje, jak typowi totalitarysci-
bolszewicy.

Tobie chodzi nie zadna dyskusje tylko o bolszewickie nagonki na opozycje.

Nie piernicz wiec dojrzaly pomidorze,  w az tak glupkowaty sposob.

Cytryna cos pisala kim jestes, wiec zero zdziwien. Trzeba miec wyjatkowo zle w
glowie, aby robic wszytko w celu zniszczenia partii opozycyjnej w kraju w ktorym demokracja jest nadal fasadowa. Tak ci dobrze bylo w perelu, ze chcesz tam na sile wrocic, biedaku intelektualny?

Nie zapominaj jednak, ze na PRL nie ma juz pieniedzy w sejfach obecnie
rzadzacej mafii, a ona tez nie jest absolutnie zainteresowana sprawiedliwoscia
spoleczna w stylu komunistycznym:)

No chyba ze sam jestes oplacany przez jakas prowincjonalna mafie.

Data: 2011-02-06 16:30:05
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 16:24, -heÂŽsk- pisze:
 u2 i dyskusja? swego czasu produkowal sie na sciepie. pogoniono go.

Gdzie pogoniono ?

 co do pozostalych. czesc juz zostala skutecznie odsunieta, przyjdzie
 czas na hansa. za obrazanie prezydenta jest pragraf...

Już się go stosuje, jak do ojca żołnierza z Afganistanu, który
zażartował przy inkasencie.

Data: 2011-02-06 16:52:23
Autor: raff
Zagladam tu coraz rzadziej !

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4ebe82$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgadza sie Hesk. Za to plucie na Kaczynskiego bedzie pierdelek dla Henia ?

R.

Data: 2011-02-06 17:08:21
Autor: -heÂŽsk-
Zagladam tu coraz rzadziej !
On Sun, 6 Feb 2011 16:52:23 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

Zgadza sie Hesk. Za to plucie na Kaczynskiego bedzie pierdelek dla Henia ?

R.

 to niech mnie pozwie do sadu. niech udowodni, ze na niego pluje.
 zapomniales juz jak opluwales zone PREZYDENTA komorowskiego?  odzwiezyc ci pamiec Rafalku? --

Data: 2011-02-06 15:06:07
Autor: robi
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 06.02.2011 14:42, cyc pisze:
Uďż˝ytkownik "robi"<robi@wp.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
[...]

To nie chamstwo, po prostu mamy taki rz�d i brakuje s��w w normalnym
s�owniku �eby jak najja�niej okre�li� ich polityk�!

[...]

Ale to jest strategia PO i PIS, i tak samo robią ich poplecznicy, jak nie da się nic dobrego o swojej partii powiedzieć to trzeba jakoś uwalić przeciwnika, aby chociaż trochę zyskać na wizerunku.

Data: 2011-02-06 14:37:51
Autor: obserwator
Zagladam tu coraz rzadziej !
robi <robi@wp.pl> napisał(a):
Ale to jest strategia PO i PIS, i tak samo robiÄ&#65533; ich poplecznicy, jak nie da siÄ&#65533; nic dobrego o swojej partii powiedzieÄ&#65533; to trzeba jakoĹ&#65533; uwaliÄ&#65533; przeciwnika, aby chociaĹź trochÄ&#65533; zyskaÄ&#65533; na wizerunku.

PiS uwalal dokladnie tak samo PO, jak PO - PiS? Z GW-na jestes?

Data: 2011-02-06 16:24:58
Autor: -heÂŽsk-
Zagladam tu coraz rzadziej !
On Sun, 06 Feb 2011 14:08:55 +0100, robi <robi@wp.pl> wrote:

 [...]

To nie chamstwo, po prostu mamy taki rząd i brakuje słów w normalnym słowniku żeby jak najjaśniej określić ich politykę!

 nie krepuj sie! pis-owski elektorat slynie z chamstwa.

Data: 2011-02-06 16:40:34
Autor: Polok_prawdziwy
Zagladam tu coraz rzadziej !

A kukaracem tarmosis...?

Data: 2011-02-06 17:10:28
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !
W dniu 2011-02-06 16:40, Polok_prawdziwy pisze:
robi wrote:

A kukaracem tarmosis...?

Tobie pomaga ?

Data: 2011-02-06 17:17:23
Autor: raff
Zagladam tu coraz rzadziej !

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4ec7f8$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-06 16:40, Polok_prawdziwy pisze:
robi wrote:

A kukaracem tarmosis...?

Tobie pomaga ?

Robi, zrob mu te kukarace i bedzie spokoj.

R.

Data: 2011-02-06 19:31:13
Autor: u2
Zagladam tu coraz rzadziej !

robi wrote:

A kukaracem tarmosis...?

Tobie pomaga ?

Robi, zrob mu te kukarace i bedzie spokoj.

R.

Pewnie chodzi mu o jego seks z kozą.

Zagladam tu coraz rzadziej !